Hoi allemaal, Ik gebruik al netjes sinds een maand voor de bevruchting (eigenlijk dus al best lang, zie mijn handtekening ) Davitamon compleet mama + omega-3 visolie. Hier zit o.a. foliumzuur in en verder vitamine D en nog meerdere vitamines voor vrouwen met kinderwens en zwangerschap. Ik neem het altijd netjes bij het avondeten en vergeet het eigenlijk nooit. Maar gisteren heb ik niet thuis gegeten en ik kom er nu achter dat ik het vergeten ben. Wat moet ik doen? Nu nog wel zo'n capsule nemen? En dan over 2 uur (tijdens het avondeten van vandaag) weer 1? Ik hoop op jullie advies, Renske.
Ik ben het in m'n vorige zwangerschap ook eens vergeten. Niet drukmaken en gewoon weer verder gaan. Zou niet dubbele dosis innemen.
Tijdens deze zwangerschap ook weleens 1 vergeten. Zou geen dubbele dosis nemen. Gewoon verder gaan en wil je een goede zwangerschap toewensen.
Gewoon overslaan Als je het altijd al zo trouw neemt, gaat je lichaam die ene keer niet missen en zal je de nodige reserves wel hebben
overslaan en gewoon vanavond weer nemen. 1x overslaan is niet erg en overdoseren kan soms minder handig zijn
Kan gebeuren meis! Wat er inderdaad gezegd word; GÉÉn dubbele innemen, maar dag erna weer netjes verder gaan met je normale manier! Je lichaam heeft zoveel reserves, een tabletje kan geen kwaad!Fyne zwangerschap!