bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cat2, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Toen ik net na het opstaan naar de wc ging was er eerst niets aan de hand. Toen ik opstond zag ik ineens bloed op de wc bril. Daarna zag ik ineens een druppel bloed in mijn onderbroek. Was beiden vers bloed, helderrood. Ik heb nog een keer mijn vagina afgeveegd, maar niets te zien. Gewoon een spierwit papiertje. Ik weet niet waar het vandaan komt. Misschien een wondje bij mijn bovenbeen? Ik maak me een beetje zorgen. Ik hoop dat ik mijn kindje snel voel. Weet iemand wat te doen? Ik heb verder geen pijn of zo.

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Het kan ook een aambei zijn als het niet uit de vagina komt, had ik ook een paar keer, schok me wezeloos. Misschien even aankijken of je in de loop van de ochtend weer bloed hebt en anders even je vk bellen want die kan jou wat geruster stellen

3. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Heb dat keer gehad bleek mijn anus en dat wad helder rood bloed best veel bleek een adertjes dat gesprongen was.Als je niks bij je vagina kan vinden zal het je anus wel zijn aambei of adertje.Bel straks voor de zekerheid de vk als je ongerust maakt kunnen ze misschien even het hartje luisteren en kijken voor de zekerheid

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Het kan ook komen van het scheren :) misschien een wondje daarvan

5. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik denk een wondje. Het zat ook helemaal aan de zijkant.

ik heb de baby wel gevoeld vandaag.

Deel Deze Pagina