hey ik had een vraagje, heb ooit horen zeggen dat het heel slecht is als je zwanger bent in een huis te komen waar ze pleisterwerken aant uitvoeren zijn of net uitgevoerd zijn. in hoeverre is dit waar en kan dit kwaad? ik ben namelijk aant bouwen en binnenkort zullen ook de pleisterwerken uitgevoerd worden.. mag ik mijn huis binnen gaan dan of best niet? nog een vraagje: ik las ergens iets over een babybelt. ik heb vrij veel last van mijn rug en moet op men werk nogal veel tillen. zou dit iets aan te raden zijn voor mij dan? alvast mercikes
Hoi mahicary, Als je ervoor zorgt dat er goed geventileerd word in het huis dan mag je gerust naar binnen. Laat het zware sjouwwerk aan iemand anders over, ik begrijp heel goed dat het moeilijk uit handen te geven is en dat het sneller is als je het zelf even snel doet maar probeer het! Rugklachten komen veel voor in de zwangerschap, er komt meer beweging in je gewrichten en je neemt een andere houding aan omdat je buik steeds zwaarder word en verder naar buiten gaat steken. De bellybelt graag alleen in overleg met een fysiotherapeut of je eigen verloskundige.Succes met verbouwen! Imke