Ik heb zo'n jeuk aan beide enkels/onderbenen en mn borsten. Verder nergens zo extreem als die 2 plekken. Iemand bekend mee?
Geen idee. T is echt extreem. Kan er snachts niet van slapen. T is savonds en snachts het ergste. Ik krab alles kapot
Heel herkenbaar en heel irritant. Ik krab steeds mijn schenen open Volgens mij is er niet heel erg veel aan te doen. Ik probeer het soepel te houden met bodylotion voor een zeer droge huid.
Ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap. Mijn benen lagen helemaal open. Verloskundige vond het vrij normaal en uiteindelijk is het gelukkig ook verdwenen. Ik ben inderdaad ook gaan smeren al moet je met bodylotion ook oppassen.
Het is geen cholestase gelukkig. Huisarts heeft nu wel wat voorgeschreven voor de jeuk, maar vind t moeilijk om nog meer medicijnen te moeten nemen. Ik smeer sowieso parfum vrij. En verder menthol gel van lucovitaal.
Klinkt inderdaad gewoon als zwangerschapsjeuk. Dit heb ik iedere zwangerschap weer. Mijn benen zijn het ergst en krab ik helemaal open. Is een vrij veel voorkomende kwaal. Bij mij helpt smeren met lotion vrij goed.
Ja ik heb t dus niet eerder gehad. Maarja ben allang blij dat t niks ergs is. T is heel vervelend, maar gaat wel weer over
Uhg herkenbaar. En als ik eenmaal begin met krabben is het hek van de dam. Ook mijn oksels en onderarmen doen mee. II krijg ook direct rode dikke vlekken van t krabben, vandaag even melden bij de vk