heeft er iemand ervaring met de davitamon compleet mama vitamines? ik hoop heel erg op reacties met ervaringen en dergelijke, ik slik ze zelf ook, sinds een maand, en ben nu drie/vier dagen overtijd.. spannend!
Hey die slik ik ook(mamma compleet plus visolie), kan je geen resultaten geven ben bezig voor mijn eerste kindje! Ik lees even mee
ik ben er de vorige maand ook mee begonnen, toen me ongie begon op 12 mei. Dit is onze 2e ronde en heb volgende week 12 juli me nod, Ben ook heel benieuwd. maar ik ben 2 weken voor de bevruchting begonnen in mei, had eigenlijk eerder moeten beginnen, 4 weken voor de bevruchting stond op het doosje. ik gebruik het nu 1,5 maand en gebruik ook tarwekiemolie. maar heb je al een test gedaan? met 4 dagen overtijd, spannend zeg! heb je verder symtomen of nog niet? succes!
Inderdaad spannend! Ik heb symptomen, misselijk, overgeven, gevoelige (bijna pijnlijke) borsten en tepels, zin in allemaal raar eten (heb gister een champignonsoepje gegeten en een pizza funghi, terwijl ik helemaal geen champignons lust), daarnaast heb ik ook last van mijn ogen maar weet niet of dat er ook bij hoort.. en puistjes, terwijl ik die nooit heb! morgen ga ik testen!
Ik slik deze pillen nadat ik een positieve test had. Ik koos voor deze omdat alles er in zit qua vitamine. Mijn verloskundige legde uit dat de foliumzuur alleen in de 1e drie maanden van de,zwangerschap nut heeft. Na 12 weken niet meer. Ik blijf ze wel slikken omdat ze zei dat het verder een goede aanvulling is. Maar het blijven vitamines geen wonderpillen. Er kan ondanks dat je vitamines neemt iets,mis gaan met de groei. Maar die kans is voor iedereen even groot zij ze. Ik voel me er gewoon goed bij dus daarom slik ik ze tot het einde van mn zwangerschap. Groetjes Sylvana.
Patty...aan je symptomen te lezen zou ik toch maar eens een testje doen...k denk dat t goed nieuws is! Last can de ogen en puistjes horen er ook bij
Patty, Ik slikte deze maand voor het eerst davitamon mama compleet, samen met aspirine 100 en tarwekiemolie na de eisprong. Had gisteren een positieve test in m'n handen. ( 8 dagen over tijd) Testen meid, dan weet je het zeker. Heb bovenstaande ook in een ander forum geschreven, dus misschien had je het al gelezen. Succes!
Ik ben ze gaan slikken toen ik een positieve test had, en ik slik ze nu nog steeds. Je hebt ze ook met toegevoegde visolie, maar ik eet liever 2 tot 3 x per week vette vis...njammie
Het zijn normale vitamines en mineralen, ze zorgen er niet voor dat je sneller zwanger wordt. Ik heb ze een jaar geslikt en was na een half jaar zwanger. Ik ga ze volgende maand weer gebruiken (als de etos zwanger worden op is), gewoon omdat het goede vitamines zijn naar mijn idee. Succes!
Hoi, ik ben ook deze maand begonnen en nu 2 dagen overtijd. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik deze maand geen positieve ovutest in handen kreeg, ik dacht misschien juist door de pillen.. Dus of mijn cyclus is langer door de pillen of ik heb mn piek gemist met testen en dat zou positief nieuws kunnen betekenen... Ik heb veel pms symptomen( al meer dan een week): pijnlijke borsten, honger, puistjes en vocht vasthouden vooral op mijn buik. Verder rare steken in mijn onderbuik en na een periode van veel witverlies nu nauwelijs afscheiding. Ik durf niet te testen!!! Patty, ik ben erg benieuwd, je symptomen klinken 'positief'...
Ik heb deze ook en slik ze nu iets langer dan een maand en merk wel verschil qua energie maar kan ook mede komen dat ik gestopt ben met de pil. Het enige min unt is dat ze best groot zijn en lastig doorslikken zo smorgens vroeg succes ermee
Ik slik ze ook sinds ik weet dat ik zwanger ben en bevalt me goed. Voel me wat evenwichtiger sinds ik het slik.
Ik heb deze tijdens mijn eerste zwangerschap geslikt en gevraagd aan de verloskundige of deze goed zijn en dat was zo!
Ik slik ze ook sinds 2 weken denk ik en ben nu een dag overtijd. Geen idee of het daarmee te maken heeft
Toen ik 16 maanden bezig was voor een 2e kindje ben ik op deze overgestapt en was ik zwanger.......maar ja kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn geweest aangezien we voor ons zoontje 17 maanden zijn bezig geweest. Maar misschien net dat beetje "gezondheid" wat ik nodig had. Inmiddels 8 maanden na bbz en nog niet opnieuw zwanger, maar slik ze nog steeds omdat ik ze fijn vind, verder niks. Hoe dan ook, extra vitamines etc is nooit verkeerd natuurlijk.