Hoi meiden, Wij willen graag een tweede kindje. Deze keer de laatste ronde, anders de mmm in vanwege ernstige endometriose. We kregen een half jaar de tijd, in januari gestopt met de pil. Ik had gelijk een hele regelmatige cyclus van 28 dagen (daar kan ik de klok op gelijk zetten). En nu, deze laatse keer: vandaag al 8 dagen over tijd en al die tijd een hele hoge temperatuur.... eisprong is geweest op dag 16 van mijn cyclus. Zou het dan toch? Ik durf er bijna niet in te geloven. A.s. donderdag voor controle naar de gyn, wat denken jullie: zou hij een evt. zwangerschap kunnen zien op de echo? Dat zou dan een zw.schap zijn van ongeveer 5,5 weken. Ik durf niet te testen: zo bang voor teleurstelling en eigenlijk ook een beetje zonde van het geld vind ik. Als ik nu toch bijna naar de gyn moet...
Spannend hoor!! Ik zou echt al tig keer getest hebben haha! Op een echo met 5,5 weken moeten ze wel al wat kunnen zien. Ik heb een echo met 5.1 weken gehad om de locatie te bepalen ivm eerdere bbz. Bij mij zagen ze toen een mooi rondje. Maar ik zou tóch testen hoor! Wat als je achteraf niet zwanger bent door een of andere vage rede... dan ben je voorbereid. Lijkt me toch wel een domper als je je zwanger voelt, over tijd bent enz... en er op de echo niets te zien is.
Spannend hoor! Zoals cyntje al schreef zou ik ook allang getest hebben, maar kan heel goed begrijpen dat je bang bent voor evt teleurstelling. Op echo van 5,5 week kunnen ze idd al wat zien. De duimen draaien voor je!!
Nou meiden, ik heb jullie advies opgevolgd en NIET TE GELOVEN IK BEN ZWANGER!!!!! Clearblue zegt +3, dat zou dan ongeveer 5 weken betekenen! Ben helemaal ondersteboven ervan! Op het laatste nippertje! BEN ZO BLIJ!!!!!
Wauw wat een prachtig wonder!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! En ook al 3+, dat is mooi hoor!! Wat zei je mannetje??
Danki meiden, ik weet echt niet waar ik het moet zoeken van blijdschap!!!! (bedankt voor je goede raad cynthje!! )Ik hoop echt dat het allemaal goed zal gaan! Moet ik nu eigenlijk nog verder tempen? en m'n ventje is helemaal blij! Had de test ingepakt, hij had echt niks in de gaten! Leuk!
Nee hoor, verder tempen is niet nodig! Je weet nu dat jke zwanger bent, dat is voldoende toch? De verloskundige/gyn gaan bellen en lekker gaan genieten!!!!
Zo, vandaag bij de gyn geweest. Op de echo was een zwart rondje te zien, vergelijkbaar met 5 weken zwangerschap. Over 3 weken mogen we terug komen, pfffffffffff dat gaan lange weken worden. Hard hopen maar, dat alles goed gaat!