hoi allemaal toen mijn dochter vanmiddag haar middagdutje ging doen ben ik ook maar even gaan slapen aangezien ik er al om half 4 uit was, maar toen ik wakker werd had ik echt een zeurderig gevoel onderin me buik, en nu nog steedsik als ik sta of loop of zit maak niet uit heb echt een zeurderig gevoel en me buik is ook af en toe echt hard kent iemand dit vind het beetje moeilijk uit te leggen maar misschien herkent iemand het bedankt
heb ik ook en ben vandaag 23 week... steken (vaak als ik loop met de hond enzo) hard en gek.... tsja.... zal erbij horen?
Het zijn niet gewoon harde buiken? Want opzich is dat niet gek met jou termijn, maar die moeten wel weer gewoon afzakken in de loop van de dag natuurlijk! Of misschien symptomen van een blaasontsteking? Tijdens je zwangerschap voelt dat namelijk anders als normaal.
Bij mij zijn dit voorweeen. Het voelt als een menstruatieachtiggevoel. Ik had het met 37 weken, 5 uur lang. Maar werd niks...Dus ik denk dat het voorwerk is.
Lastig, kan van alles zijn...groeispurtje van je beeb, indalen, voorweeën...rustig aan doen is sowieso een goede tip, als je het niet vertrouwt je vk bellen. Succes!