Davitamon Mamafit: werkt het?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Stefanie83, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Wat is jullie ervaring met Davitamon Mamafit? Werkt het tegen de vermoeidheid? Ik ben namelijk nog steeds ontzettend moe, terwijl het toch al weer 6 maand geleden is dat ik ben bevallen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en/of aanraders om meer energie te krijgen!

Gr. Stefanie

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik slik het vanwege mijn koemelkvrije dieet, maar ik merk absoluut geen verschil in dat ik me beter of energieker voel ofzo, helaas.

3. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hoi,

Met Davitamon heb ik geen ervaring, wel met Supradyn Complex Forte. Ik was voor de bevalling al vermoeid en erna nog erger. Nu neem ik al een paar dagen Supradyn en ik knap zienderogen op; meer energie, niet meer zo moe.

Je hebt ze in bruistablet en gewone tablet en je mag ze nemen als je borstvoeding geeft (nagevraagd bij HA). Toevalligerwijs zag ik net op tv dat ze bij DA in de reclame zijn (25% korting).

Heb je trouwens wel eens overwogen je bloed te laten controleren? Wellicht heb je ijzertekort, daar kun je ook ontzettend moe door zijn.

Succes, hoop dat je je snel wat energieker voelt.

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Mijn ijzergehalte is al gechecked en dat was gewoon goed dus daar ligt het niet aan...

Meer reacties blijven welkom!!

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heb ook die Mamafit al een paar maanden,maar merk er niks van....ga ook de Supradyn maar eens proberen!

6. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik heb wel het idee, dat ik me beter en energieker voel met gebruik van mamafit.
    Maar het kan ook de rust zijn die ik heb gekregen met de regelmaat enz.

Deel Deze Pagina