hoi, wij wonen sinds een week in een eensgezinswoning en hebben nu dus een trap in de woonkamer. nu is het zo dat we deze willen beveiligen omdat mijn nichtjes hier vaak slapen en ook omdat emily steeds meer interesse krijgt in de trap. alleen het probleem is dat wij geen normale traphekje kunnen plaatsen vanwege een traplift. ook de traplift zelf is een gevaar omdat je deze met een handel kan draaien. zelf heb ik al een keer met me vingers klem gezeten met het schoonmaken ervan en ik ben nu dus bang dat emily met de lift gaat spelen. heeft iemand een idee om de trap en traplift te kunnen beveiligen zodat ze er niet bij kunnen?
op traphekjes.nl kun je naar eigen idee je traphekje samenstellen. zo is het misschien een idee om een traphekje een stukje van de trap te plaatsen? Zeg maar een soort cirkel van traphekjes rond de trap. Kijk maar even op de site om de plaatjes en mogelijkheden te zien. Dan snap je mss beter wat ik bedoel.
Een vriendin van mij heeft inderdaad zo'n halve cirkel-hekje rondom de voet van de trap. Werkt supergoed, kindjes kunnen zo helemaal niet bij de trap komen.