2 weken geleden merkte ik dat er een beetje bloed op het wc papier zat na de grote boodschap. Ik kon toen nog erg slecht en dacht zal wel door de harde keuteltjes komen. Paar dagen later was dit weer het geval, maar was de ontlasting niet zo hard. Nu was het gister weer erger en zacht en meer bloed dan wat anders op het wc papier. Heb vandaag maar eens goed gekeken en het lijkt alsof er een vliesje om de ontlasting zit met een rode kleur?! Kan vrijdag pas terecht bij huisarts, moest wel bellen als het erger zou worden. Mijn vraag nu...hebben meer mensen hier last van en is dit normaal??? Ben bijna 21 wk nu en heb verder geen pijn en heb buiten geen bloed alleen inwendig?
Kunnen inwendige aambeien zijn. Heb ik helaas door de harde ontlasting die ik krijg van de morfine al jaren. Dan heb je zeg maar helder rood bloed bovenop je ontlasting en met afvegen. Gewoon eventjes goed in de gaten houden maar zo lang het helderrood bloedverlies is en niet al te veel kan het niet zo'n kwaad.
Kan inderdaad zijn dat je inwendige aambeien hebt, ik heb er ook last van, ik heb momenteel met regelmaat de hele wc onder het bloed terwijl ik van buiten zeg maar geen aambeien heb
Ok dankjewel voor de reacties! Was alweer een beetje in paniek (om niks)... Vervelend wel hoor.. hoop dat jullie er verder ook niet al te veel last van hebben!
Klinkt idd echt als inwendige aambeien, probeer je ontlastig goed zacht te houden zodat het kan genezen.
Gisteren bij ha geweest. Heeft uit en inwendig gecontroleerd en geen aambei te vinden. Zat nu ook geen bloed, dus dat is al beter. Ik heb zakjes gekregen zodat ik met meer regelmaat ontlasting krijg. Ben benieuwd... daarnaast veel volkoren en water...we zullen zien. Nogmaals bedankt voor jullie reacties