Hoi dames, Na een tijdje de mini's te sparen heb ik toch besloten om ze te ruilen tegen kleding, omdat hij het gewoon nodig heeft! Ik heb er ongeveer 30 liggen en er zijn nog enkele onderweg! Vooral. Opzoek naar voorjaar en zomerkleding maatje 80 gaat hij nu in! Dus ook 86 is welkom! Pb me maar!! Zodra ik thuis ben, zou ik alle mini's wat ik heb erop zetten want weet ze niet allemaal uit mijn hoofd maar bij deze alvast een gedeeltje: Carvan cevitam Wortel Ui Kipstick Hamburger Broodje Sla Kaas Cupcake Ei Rijst Peper Rookworst Koekje Spinazie Mais Meloen Druiven Bertoli olie Peultjes Broodrooster Bak en braad Aardappeltjes Kaasschaaf Frietjes Pannenkoek
Ik heb ook nog: Wortel Citroen Blue band Crispy mais wortel Van een nichtje krijg ik ook nog: Pollepel, thee, kipkruiden, mona toetje, mayo, melk, pastasaus en pompoen. Van een vriendin krijg ik nog: mixer, worstje,vis, paprika, peper, mais Champignon = onderweg (geruild) Knoflook = onderweg (geruild)
Ik heb besloten om ze toch niet te ruilen! Ik ga de dubbele schenken aan iemand die mij ook een mooi pakket schenkt! Dit topic mag gesloten worden!