Julin? Onze dochter heet Julin (uitgesproken met de J van Jip, nederlands dus), Ik heb al wel een leuk rijtje maar ik ben nog opzoek en vooral ook heel benieuwd wat jullie mooie namen vinden naast haar naam en naast onze lijst. De namen die op de lijst staan: Suze Liva Nova Lois Isolde Carice Fien Pippa Vive Lilou Lou Rosea Ik ben dus niet op zoek naar welke namen uit de bovenstaande lijst jullie mooi/leuk vinden en goed vinden passen maar juist naar meer inspiratie naast deze namen. Jullie krijgen vast een indruk van onze best brede smaak. Jongensnamen vinden we veel makkelijker en zoeken we geen inspiratie meer voor. Super bedankt voor het meedenken!
Julin & Lilou past leuk bij elkaar vind ik. Rosea zou ik niet doen dacht gelijk aan een huidaandoening. weet niet of je dat wist Julin & Malou Julin & Lilly Julin & Lisan Julin & Rosan
Biene Carize, Carlize Caró / Karó Cato Eléa Finne Flore Ieve Ise / Ize Iselin Jinne Liene Livia Lizze Lore Loua Louve Lune Marle, Marre Marlou, Marou Mirre, Mirle Nieke Nola Nore Noria Philou Sinne Zarou