Geen libido sinds laatste bevalling

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Strandbal, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hallo dames

Sinds ik ben bevallen van mijn dochter heb ik totaal geen libido meer. Na de bevalling ben ik bij de 1e menstruatie gelijk begonnen met de pil. En ik dacht dat het waarschijnlijk door de pil zou komen, maar ik ben nu sinds 1-2 maanden gestopt (niet om zwanger te worden) maar dat helpt ook niet.
    Het probleem is dat ik geen gevoel heb zoals het hoort, het doet me ook helemaal niks als we gemeenschap hebben.
    Ik vind het zelf frustrerend en voor mijn man vind ik het ook niet leuk. Als hij mij een jaar niet zou aanraken zou ik dat helemaal niet erg vinden. Voor de laatste bevalling was dat helemaal niet zo.
    Zijn er hier vrouwen die het herkennen?

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ja. Het gevoel is er nog wel bij mij, maar ik neem zelden meer het initiatief. Vermoeidheid, dacht ik zelf (we zijn allebei ook erg druk)

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja hier is het ook stukken minder sinds de laatste bevalling, en nu met de zwangerschap nog weer wat minder. Ik merk bij mezelf dat wanneer ik m'n best doe; dus mooie nieuwe kleren aan, mooie lingerie, make-up, net bij de kapper vandaan dat mijn man me (ongemerkt) meer complimentjes geeft en ik me daar dus ook sexyer door voel en dan dus ook meer zin heb. Ik heb alleen met ons drukke gezin weinig tijd om steeds zo uit te pakken :) wat zegt je man ervan? Praten jullie erover?

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, ik herken het ook. Maar ik besef me wel hoe belangrijk seks is voor een relatie, dus ik maak elke week gewoon zin. En als we eenmaal bezig zijn, geniet ik er ook wel van.

Maar als het helemaal aan mij zou liggen...nee, dan weet ik niet hoe vaak we intiem zouden zijn :). Heb nooit een hoog libido gehad eigenlijk.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ben dus niet de enige gelukkig. Het grootste probleem is ook dat als we bezig zijn dat ik er ook niet van geniet. Het hele gevoel komt gewoon niet. En ik weet ook niet zo goed hoe ik het kan verbeteren.

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat vervelend om te lezen... ik heb dat ook na de bevallingen een tijdje gehad,maar gaf ook bv en een ks gehad en toch kon ik ook weinig zin maken en krijgen...na ongeveer een klein jaar kwam dat allemaal wel weer terug. nu heb ik in september een heftige operatie gehad en loop nog in herstel en dat helpt ook niet mee met het libido en het leven tussen de lakens omdat het gewoonweg zeer doet... Kan je misschien bij de ha of gyn terecht met dit onderwerp? Mijn gyn is bijv ook seksuoloog en volgende week ga ik dit onderwerp wel even bij haar neerleggen.Mijn man zegt wel dat hij vaker zou willen,maar het allemaal wel begrijpt,maar op een gegeven moment word ie toch ongeduldig...Het word dan wel een dingetje zeg maar..
    Heel veel succes meis!

Deel Deze Pagina