We hadden 5,4 miljoen zaadcellen na opwerking. Dit viel me toch wat tegen. Wie is er zwanger geraakt met minder of vergelijkbaar?
Bij IUI moet je minimaal 1 miljoen goed beweeglijke zaadcellen hebben na opwerking. In ons ziekenhuis zien ze er het liefst minimaal 3 miljoen. Dus dan zit je ruim voldoende met 5,4. Het aantal zaadcellen zegt niet zoveel. Het is niet zo dat je een grotere kans van slagen hebt als je meer zaadcellen hebt. Het hangt meer van de timing af, of er een match is en je hormoonwaarden. Succes!
ik ben nu zwanger na IUI met 6 miljoen semen. Ze zeggen dat je minimaal 1 miljoen nodig hebt voor IUI anders gaan men liever over naar IVF of ICSI (bij ons dan).
Ik ben nu zwanger van een IUI met 4 miljoen zwemmers! Ook ik vond het toen wat tegenvallen, maar het was genoeg Succes in de wachtweken!
Ik ben bij mijn zoontje zwanger geraakt van 2 miljoen zwemmers. Was via iui-d van de 38 miljoen! waren er na het ontdooien nog maar 2 miljoen over. Maar dat bewijs loopt hier rond en is 2.5 jaar
Wij hebben twee keer iui met rond de 3 mil gehad en in ons ZH zeiden ze dat dit prima was en we een goede kans hadden. Beide keren niet zwanger geraakt helaas, maar dat had waarschijnlijk vooral te maken met het feit dat m'n ei véél te laat na de iui sprong en niet met het zaad. Succes!
wij moesten iui overslaan, mijn vriend had minder dan 4 miljoen zaadcellen, ze zeiden niet de percentage over beweeglijke etc. Ik zou wel graag weten wat het inhoudt, maar ze adviseren mij om niet te veel over te vragen want dan stelde mij alleen ongerust. ze zeiden: gefeliciteerd, je krijgt een behandeling (wel na 10 onderzoeken") wist ik veel dat ik op ivf moest toen en daarna icsi... Enorme klap natuurlijk, zo onverwachts. Want ze zeiden dat hij hele goede zwemmers heeft. Maar bij de laatste test, was hij ook ziek (gebroken hand) en voelde zich niet lekker. En dat was de eindresultaat voor de definitieve uitslag. mijn vriend zei dat ik met spoed naar zkh moest toen ik de ongie had. En ik was daar, gaf mij prik instrukties en een lijst vol medicijnen. Ik zeg: ho! En ze dachten dat ik op de hoogte was. Ik moest even mezelf verwerken dat ik realiseerde dat mijn vriend geen goede zwemmers heeft, en in het begin wel. Ik wilde naar een thema avond over ivf. Princess, geeft iui een kans. En laat je man verder onderzoeken, hoeveelste onderzoek is het van je man?