Waaaaaat?!?! Jemig lekker is dat die boete! . Zou ook pislink worden. Wat goed dat E. 130 heeft gedronken! Ik moet ook nog naar m'n werk ja, deze week even niet, denk dat ik het volgende week maar doe. Ze zou nu niet in een sprong zitten maar het lijkt er wel op, een en al onrust op t moment overdag, heel erg maaien, zich wakker houden. Vanmorgen in de auto en tijdens de wandeling super geslapen maar verder niet echt. Elke keer als ik haar in bed leg is het binnen een half uur weer een en al onrust. Ze is nog wel steeds verkouden.
Misschien komt er toch een sprongetje aan? Maar het kan idd ook door de verkoudheid komen. Misschien toch proberen om in te bakeren? in een puckababy? Of heel strak instoppen? dat laatste werkt hier niet. E is binnen de kortste keren weer los. Volgens de oei ik groei app begint morgen de 8 weken sprong van E. Had ik de app maar niet bekeken, want word stiekem toch een beetje zenuwachtig. Maar anderzijds denk ik dat we er niet te veel aan vast moeten houden?
Als het zo blijft kan ik de piep wel proberen. Met inbakeren in een hydrofiel (hebben we al geprobeerd) wordt ze heel boos, ze ligt graag met haar armen naast haar hoofd namelijk. Zou er niet teveel aan vast houden. Geen enkel kindje ontwikkelt zich precies hetzelfde en er zijn meer factoren die mee kunnen spelen. Ook niet ieder kindje zal evenveel 'last' hebben van een sprong in de ontwikkeling.
Ik zit nog ff te kolven.zo Tess naar mijn schoonmoeder brengen.ik moet naar een bijeenkomst over mijn baan.zal wel slappe hap zijn. Mijn cb aan het up daten want ik vrees in juni iets te moeten gaan doen wat ik niet wil...bah En Tess is onrustig.zal wel door mij komen mijn schoonmoeder kan me ook niet bepaald gerust stellen (kan geen trap lopen, niet te diep bukken etc etc.
Gister na de 130cc heeft ze 5.5u geslapen Wel aan het eind vd avond, dus niet de nacht. Maar toch! Hele stap vooruit voor Esmée. Vannacht wel een keer extra wakker geweest: 2.30u, 5.00u en 6.30u omdat ze moest poepen en de hik had. Hopen dat zevandaag ook goed drinkt en slaapt: onze snackbaby Arual, sterkte vandaag met de kleine Marloes, succes op het werk vandaag! Heb trouwens het werk gesproken en de boete kan niet worden ingetrokken. Stelletje klootzakken!! Was ik maar niet geweest!
@ange bezwaar kun je schriftelijk indienen bij politie, maar geef je weinig kans..... Boete bedragen zijn idioot, hier zomer vorig jaar 220 voor telefoon in mn hand, weet dat t niet mag, maar dat bedrag sloeg echt alles haha Hier zo poging tot keuken schoonmaken, sowieso voor t oog en denk dat t dan wel weer goed is
Haha zp heeft van mijn scheldwoord "nare manken" gemaakt Ik weet niet eenz wat dat is, maar mag dat andere woord vast niet gebruiken haha
Vandaag om 11:30 hebben wij onze Bikkel in laten slapen, vanorgen heeft Lana afscheid genomen, hartverscheurend om haar zo te zien huilen om haar vriendje ... Hij heeft een prachtig leven gehad ... Het klinkt gek maar toen hij overleed heb ik een zucht gelaten ... Het is goed zo, eindelijk een beetje meer tijd voor mijn gezinnetje ... Elke dag was ik bang om naar beneden te gaan om het misschien te vinden ... Hij was heel rustig en had er vrede mee, maar Bikkel wordt hier nu al zo gemist ... Rust zacht lieve man van me, ik heb van je genoten, je ging veel te vroeg naar je mama toe ...
Lieve Dorien, heel veel sterkte voor jou en je gezin, wat zullen jullie hem missen! (Reageer straks op de rest)
iemand nog tips om je kindje overdag te laten slapen?? overdag wil madam alleen bij mama liggen. slaapt ze leg ik haar weg in de kinderwagen/ledikant na een kwartier is ze weer wakker en gaat ze huilen. Laten huilen is geen oplossing gebleven want ze houd of niet op of gaat om zich heen kijken en vervolgens weer huilen.
Sorry missm, m'n vent zit nu naast de wieg, die kwam net uit z'n werk en hier hetzelfde op dit moment (alleen dan niet huilen maar wel onrustig), geen advies vooralsnog. In de wagen sliep ze wel vanmorgen en na de eerste voeding ook nog in bed. Ange, lekker is dat zeg van die boete! En Akkoe, jemig wat een bedrag!!! Zo denk je dat de verkoudheid bijna over is en nu zit haar neus weer helemaal dicht. Bed staat schuin, ui ernaast, zoutoplossing geven we, iemand nog ideeën??? De douche heet aanzetten en erbij gaan zitten kan ik nog proberen. Hier vannacht om 0.00 gekomen, 5.30 en 9.30. Ging ook weer goed slapen. Heb alleen maar sokken om haar handen gedaan want ze heeft ook last van haar oogjes/neusje en ze krabt zich daar nu dus ook heel erg. Ligt alleen maar met haar handje te 'grabbelen' daar. Zo sneu. Weet iemand of ze haar prikken mag als ze verkouden is? Ze moet morgen.
Arual ik weet niet of ze spuitjes mogen als ze verkouden zijn. Voor de zekerheid even cb bellen? Missm, als ik de gouden tip toch had... Maar helaas! Ik probeer haar nu altijd half wakker in bed te leggen en stop haar strak in. Dit lijkt te helpen. Als ze tussendoor wakker is ga ik er gauw heen om een speentje te geven, weer strak in te stoppen en te sussen. Helpt soms, soms ook niet... Esmee is net van haar rug op haar zij gerold! Ben trots
Knap Ange!!! Hier was het probleem dat ze honger had blijkbaar, heeft net gehad nadat ml een tijd heeft zitten sussen en slaapt nu. Maar goed op momenten dat het dus geen honger is vind ik het ook wel eens lastig, dan ligt ze bij ons (half) te slapen en dan leggen we haar in bed en is ze meteen (of heel snel) weer wakker en onrustig. Meestal ga ik er naast zitten en hou ik haar speentje vast of leg ik m'n hand op haar buik terwijl ik de wieg laat schommelen. Bel morgenochtend wel even naar cb.
Ik ken het missm Ik heb ook geen idee. Ik probeer het gewoon te rekken met steeds een tutje geven. In het begin een warm kruikje erbij want dan slaapt ze langer, maar ze heeft het nu al vaak warm zat. Vanmiddag op bed gelegd en dat lukt dan een half uurtje. Nu doezelt ze steeds weg in de box. Maar heb ook andere dingen te doen...moet wel zeggen het is iedere dag anders. Vandaag voor het eerst bij mijn schoonmoeder geweest. Ging wel goed geloof ik, alleen nu dus ook van slag. O daar hoor ik haar weer hihihi Tis een hele onderneming
Marloes, had je er moeite mee om haar bij je schoonmoeder te laten? Op de een of andere manier vind ik het ook makkelijker om Esmee bij mijn moeder te laten dan bij mijn schoonmoeder. Schoonmoeder heeft 1 keer opgepast en mijn moeder al veel vaker. Ze heeft daar zelfs al gelogeerd. Zal straks toch anders zijn: Essie gaat nl 2 dagen naar mijn moeder (mama is gastouder met meer kindjes) en 1 dag komt mijn schoonmoeder bij ons. Over 3 weken weer beginnen. WIL NOG NIET!! Hoe was het trouwens op het werk? Tis idd iedere dag een verrassing met die kleintjes
Hoe was het op het werk Marloes? Vlak nadat ik had gezegd dat ze nu sliep hoorde ik haar alweer . Lekker bezig haha. Net maar in bad gedaan maar slapen wil nog niet, ze ligt nu bij mij weg te doezelen, hopelijk kan ik haar zo wegleggen en blijft ze slapen want dit is niet fijn voor haar, ze slaat zichzelf de hele tijd wakker maar als ik haar armen instop dan wordt ze boos.
Hier ook zo'n maaier. Sllaat zichzelf regelmatig soms tot huilen aan toe...maar instoppen wil ze absoluut niet. De bijeenkomst was niks verrassends. Er zijn 33 mensen die opnieuw een plek moeten zien te vinden binnen of buiten de organisatie. Er worden dus gesprekken gevoerd en je kunt eventueel vrijwillig vertrekken met oprotpremie. Heel zuur. Heb 5 jaar geleden moeten solliciteren op een nieuwe functie die ze nu gewoon weer weg gooien. Nog niet eens een bedankje voor je inzet al die jaren. Er werd me gevraagd of ik vanmiddag ging werken. ik zeg nee ik ga lekker mijn meissie ophalen want door deze ellende heb ik mijn kindje van zes weken weg moeten brengen. Die gezichten! opzouten...sorry dat moest ff. Madam ligt hier nu al weer heeeeel lang wakker in de box, dus ga zo een poging wagen boven te gaan snurken met haar. Morgen komt onze schoonmaakster (na veel discussies over het huishouden de praktische oplossing van de man) weer voor het eerst. Dat wordt hard werken voor haar, want ik heb weinig voor elkaar gekregen de afgelopen weken Zal haar een extra bak koffie geven hahaha Het is moeilijker om schoonmams op te laten passen, maar dat komt ook omdat ze 70 jaar is en ik nog moet zien wat ze allemaal nog kan. Ze zegt dat ze het niet verleerd, maar spiermassa is toch handig met een spartelend kind, Mijn ma past al op mijn neefje, dus heb ik een veel beter beeld van de mogelijkheden. Plus mijn ma komt hier naar toe (2 kids tegelijk) en mijn schoonmoeder durft geen trappen te lopen, dus breng ik Tess naar haar. Voor geen goud dat zij dan met kind de trap af gaat! brrr moet er niet aan denken. Ik ga hier nog een beetje opruimen (ben bedankjes aan het maken voor het kraamfeest wat een bende ) en dan gauw mijn mandje in. Trusten
Marloes, je schoonmoeder is een ECHTE oma als ze al 70 is Lijkt me dan idd ook moeilijk om de kleine met haar achter te laten als ze niet alles meer kan. Goed dat je hebt gezegd wat je denkt op bet werk! Sukkels...Natuurlijk ga je nog niet werken, je hebt nog ff verlof! Hier ook een schoonmaakster 1 dag in de week hoor. Druk met werk en eigen zaak, dus wel betere dingen te doen. En nu met de kleine al helemaal. Zij poetst goed en ik houd het zelf allemaal een beetje bij. Arual, vandaag spuitjes? Hier net gekolfd en kreeg er rechts maar 30cc uit! Links 80! Soms drinkt ze maar aan 1 borst dus ze krijgt nooit genoeg binnen vandaar dat ze nog 8 keer komt! Het afbouwen gaat dus wat sneller nu.