@ikbenvereliefd knuffel!!!! @arual spuitjes wel gekregen??? @...... hier ook nog geen zin in het werk.... Met Pasen weer aan de beurt..... @missm je kindje ook wakker in bed leggen proberen?? hier huilt ze dan ook wel en woelt zich onder de deken vandaan..... maar na kleine 15min valt ze dan wel in slaap maar verwacht dat je dat ook al geprobeerd hebt hihi hier hebben we volgens mij n dame die niet poept wanneer haar luier vol met plas zit
Hoi meiden!! @verliefd: sterkte voor jullie allemaal! Ik neem het me steeds voor: ff lezen op zp.. maar het komt er gewoon niet van. Nu alles weer goed gaat (met L. en lichamelijk met mij) ben ik vaak de hort op, weer mn eigen dingen oppakken.. en dan schieten de uurtjes achter de laptop erbij in. En ik moet eerlijk zeggen.. bij mijn eerste dochter had ik heel erg de behoefte om ieder slaapje en dingetje te delen en nu niet meer, haha Las even snel dat alles wel redelijk gaat hier? Dikke boetes, oorbellen, slapeloze nachten? Dus eigenlijk gewoon zoals het hoort te gaan, haha
Tessa hoeft gelukkig niet naar een opvang ik ben gewoon thuis met haar... Zolang mijn vent deze baan heeft mag ik thuis blijven. Maar volgende maand schijnen ze te gaan reorganiseren.... (Waarom is de grote vraag aangezien ze dit jaar weer groter groeien en een van de weinige bedrijven die wel onwijs veel winst draaien) Maar als Tessa ergens heen moet gaat ze lekker of naar mijn ouders of mijn schoonouders... (Al heeft mijn schoonmoeder van de week pas weer voor het eerst sinds 25 jaar weer een luier verschoont maar dat gaat hartstikke goed.... ) Nog mensen die van de week naar de 9mnd beurs gaan... Ik ga vrijdag... Tessa huilt ... Tot later...
Reageer later even inhoudelijk op iedereen want zit nu op m'n telefoon en ben het alweer kwijt. Even kort brullen en toen was het over (voor nu). Moest wel bijna janken zeg, zo sneu. Haar na de prikjes even gevoed want ze had daarvoor al honger en toen was het helemaal goed. Ze is nu 5500 gram en 56 cm. Trots op m'n meisje! Ze ligt nu lekker bij mama nog even te dutten. Hopelijk krijgt ze er niet veel last van en verder maar lekker knuffelen vandaag.
Akkoe, nouja zeg, tuttebel haha (ach, is ook niks, zo'n volle luier ). Tummetje, wat fijn dat alles goed gaat! Liana, hopen dat je vent mag blijven! Ga niet naar de negenmaandenbeurs, kwam niet zo goed uit met prikjes en weekeindplannen. Vorig jaar wel geweest maar toen was ik met een zwangere vriendin, had me wel leuk geleken met de kleine te gaan dit jaar. Marloes, rot van je werk, en goed dat je het er even uit hebt gegooid. Ange, vind je het jammer dat het afbouwen nu sneller gaat? Ons meisje is erg slaperig, net 38.0 en huilerig als ze wakker wordt. Ze drinkt amper dus kolf nu maar wat, anders loop ik over vannacht. Ik vind het gescheten voor vandaag, ga alles in de sterilisator gooien en naast mn meisje liggen. Morgen houden we een pyamadag.
Arual vind het niet erg dat het afbouwen sneller gaat. Alles wat ik heb geef ik met de fles, de rest kv. Zo weet ik tenminste precies hoeveel ze binnenkrijgt. Heeft je meisje nog last gehad van de prikjes? Akkoe haha ze is wel erg slim! Zou een vieze broek ook niet fijn vinden Liana fijn dat je nog thuis kan blijven. Was je voor de kleine geboren was ook al thuis? Ik ga niet naar de beurs. Niet echt mijn ding. Net naar cb geweest. Esmée weegt nu precies 5 kilo. Hebben jullie enig idee hoe ik naar minder voedingen kan gaan? E zit nog steeds op 8 voedingen per dag . Ze drinkt nu uit de fles tussen de 80 en 125 cc.
Lekker ding ! Geen idee hoe je met de voedingen kan minderen. Ze heeft gisteren en vannacht nog wat last gehad maar nu niet meer. Ze heeft vanaf vanmorgen 9.00 1 uurtje geslapen. Niet huilen maar wel onrustig. Vanaf morgen de puckababy piep proberen. Gisteren op cb advies gehad haar in te bakeren, ook informatie en een doek meegekregen maar ik mag de piep lenen van een vriendin. Benieuwd of dat wat rust geeft bij haar.
Arual, hoop ook dat het haar wat meer rust geeft. Kan zijn dat ze in het begin wat gaat tegensputteren als ze erin moet. Toch niet fijn om vast te liggen als je gewend bent om met je armen te kunnen zwaaien Maar ze wennen er snel aan. Esmée gaat na ons avond-bedritueel in de puckababy en houdt hem dan aan tot de volgende ochtend (bij het ochtendritueel). Overdag slaapt ze zonder puck en leg ik haar op haar zij met een rolletje in haar rug. Dit vanwege haar lichte afplatting. Auw mijn borst...begin toch wat last te krijgen van stuwing. Morgen komt een baby masseur om Esmee te masseren
@ange ja ik was toen ook al thuis.. Al een tijdje... Ik heb fybromialgie en had er voor de zwangerschap veel last van, maar nu gaat het eigenlijk heel goed... Hoop ook dat het zo blijft
Hoe trots kan je zijn?! Leuk Ange Ons meisje had een moeilijk dagje, misschien toch nog last van haar prikken. Zoals ze vandaag was hebben we haar nog niet meegemaakt (onrust, echt niet slapen). Ze slaapt nu dus ik ga ook slapen. Irritaties liepen ook lekker op tussen m'n vent en mij vandaag, geloof dat ik toe ben aan een nachtje doorslapen maar dat zit er vast voorlopig nog niet in .
Liana, dat is een spierziekte toch? Fijn dat het nu beter gaat. Arual hoe is het vannacht gegaan? Denk dat jullie kleintje toch last heeft van een sprongetje. Denk je niet? Hier gaat het steeeeds beter Gister om 18.30u - 0.00u - 3.30u en 7.38u. Tussendoor wel aantal x de speen terug moeten geven, maarach... Mama gaat nu even kolven en dan weer liggen.
Lijkt heel erg de 8 weken sprong als ik het boek lees maar ze is wel 2 weken voor de uitgerekende datum geboren dus vandaag dat ik dacht dat het misschien niet kon. Heb haar na een onrustige avond ingebakerd in een aden&anais swaddle voor een keertje en ze sliep van 23.30 tot 6.30 (wel geclusterd gisterenavond)! Fibromyalgie is een vorm van reuma in de weke delen. Klinkt als een goede nacht Ange! Alleen vanmorgen waren m'n borsten haast niet gestuwd en mijn tsr komt ook pas veel later, vreemd... Vermoeidheid?
mevrouw hier kan ineens niet meer goed drinken. eerst dronk ze zeker 120 per keer nu houd ze bij negentig op en ze spuugt ineens een hoop meer dan daarvoor. je hoort ook echt bij haar dat haar wat dwars zit.
Missm, wat een dotje! Is ze misschien verkouden? Arual, kan idd door vermoeidheid komen. Probeer vandaag je rust te pakken en hopelijk is het morgen beter. Lekker dat ze zo goed heeft geslapen!
thnx dat idee had ik ook en spuit daarom haar neusje vrij voor het drinken khoop dat dat helpt...ik merk inderdaad wel dat ze minder goed ademhaalt tijdens het drinken.
Ach wat een mopje Missm! He wat vervelend dat ze minder drinkt. Inderdaad neusje maar vrijhouden en hopen dat dat helpt. Vandaag even naar bv-cafe geweest, had daar afgesproken met nog een moeder met een allerschattigst zoontje om even te kletsen met een bakkie, verder was er nog een vrijwilligster. Was alleen vergeten compressen in de doen vanmorgen met als gevolg een natte boob, echt heel genant ! Toen ik daar in een hoekje ging voeden kwam mijn tsr wel meteen en thuis duurde het weer lang, vreemd. Ze heeft de hele ochtend goed geslapen maar vanmiddag lukte het niet meer. De puck ligt hier in ieder geval klaar voor vannacht. Ze ligt nu lekker in de draagzak tegen me aan te slapen, kan ik tenminste het bed even verschonen want ze spuugde vanmiddag mn beddengoed onder dus dat kon meteen weer de was in. Morgen krijgen we kraambezoek. Ml moet werken en gaat s'avonds naar een feest en we hebben een loge, pfff wordt al moe als ik eraan denk haha want zondag hebben we ook bezoek op het programma. Vind bezoek over het algemeen erg gezellig maar ik ben eerlijk gezegd nu wel een beetje 'klaar' met het 'beschuitjes smeren, hoe is de bevalling gegaan? slaapt ze al door?' gebeuren. Mocht ons ooit een volgende keer gegund zijn dan kies ik misschien wel voor een kraamborrel. Marloes, was jouw kraamfeest niet dit weekeinde? Ik ben verliefd, hoe gaat het met je??? Liana, leuk gehad op de beurs? flink geshopt? Laura1986/Daantje22/wieiknogmeervergeet, hoe gaat het met jullie en jullie kindjes?
Even ego: Zit er doorheen . Tsr komt nog steeds moeilijk op gang, borsten voelen slap, meisje is niet tevreden. Vrijwilligster van VBN aan de lijn gehad nadat ze een hele tijd had geprobeerd te drinken maar er maar niets kwam (geen slikken, geen melk rond rond mondje). Met kolven kreeg ik er amper wat uit. Nu gaan wisselvoeden en compressie toe gaan passen. Ik heb nog geen enkele keer productieproblemen gehad en nu dit ineens. Wordt er enorm verdrietig en onzeker van . Nu dus het advies om heel vaak aan te leggen en zou dus morgen eigenlijk een afspraak hebben die ik echt af moet gaan zeggen , diegene kijkt daar heel erg naar uit. Voel me echt heel erg rot, en m'n vent gaat ook de hele avond en nacht op stap dus ben ook alleen straks.