liane hopelijk mag tessa snel lekker naar huis slapen gaat hier redelijk, soms slaapt dylan goed overdag maar soms ook bijna niks hebben jullie ook veel problemen met de kleren van jullie kleintjes?l ik denk dat dylan echt ene kleine dikke is want de mouwen zijn bijna allemaal veel te lang maar om het buikje zit het vaak redelijk strak en met de broeken ook, bijna alles is te lang, dylan lijkt soms net op eminem met zijn kleren sommige van prenatal passen wel goed maar maatje 56 bijkopen zal dat nog nut hebben of maatje 62 zoeken zonder extreem lange mouwen?
Sydneys, ik zou maat 62 kopen en dan voorlopig de mouwtjes omslaan. Stuur es een foto van je eminem Hier verder geen problemen met kleding. Esmée heeft boven maat 52 of 62, en onder 62.
Ik zeg ook foto Sydneys . Hier nog een bollertje hoor, was laatste keer wegen en meten 56 cm en 5,5 kg (1,5 week terug dus ik denk dat ze deze week de 6 kg aantikt, ze is geboren met 3060 gram) en heb ook dat sommige kleertjes wat strak zitten om haar buik. Maat 56 past ze al echt niet meer. Meisje heeft goed geslapen maar ik amper , m'n lijf kan wel wat slaap gebruiken. Ik kan echt niet ontspannen en sta constant op een soort waakstand. Veel plezier Ange!
Arual, vandaag dan lekker een dagje cocoonen! Pyjama aanhouden en op de bank gaan liggen. Filmpje aan en kroelen met ml en de kleine. Isa groeit goed zeg! Esmée was bij 8 weken 56 cm en 4760 gram. 2 weken terug was ze precies 5 kg en dinsdag opnieuw meten. Dan krijgt ze ook haar 2e spuitjes Hoop dat ze er niet al te veel last van heeft. Boehoe heb me net eens goed bekeken in de spiegel en mijn borsten lijken wel 2 slappe pannekoeken heb ook wat striae ontdekt. Op mijn buik geen streep (op de linea negra na die langzaam wegtrekt) te bekennen en mijn buik is ook weer strak, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Maar schrok toch wel van mijn borsten! Trekt dit nog een beetje bij? Hoop het wel!
Arual, die waakstand herken ik héél goed! Het is gelukkig s nachts iets minder nu maar de eerste weken heb ik voorduren bijna op de rand van het bed geslapen om er maar meteen uit te kunnen en durfde niet eens op mijn andere zij te draaien, dan kreeg ik het al benauwd. Dat is ook een van de redenen dat we gister maar hebben besloten hem beneden te laten slapen voorlopig.. Ik moest én heel vaak naar boven maar áls ie dan sliep kon ik nog niet ontspannen en stond ik continu in de startblokken, dus ook gerust 2uur lang.. Als ie beneden slaapt heb ik dat gelukkig minder gelukkig! Hier eigenlijk geen probleem met kleertjes, levi is ook een flink kereltje maar heb eigenlijk niks gemerkt met kleding..Misschien toevallig de juiste kleding? hij heeft wel al veel in maatje 56 en 62 trouwens maar sommige 50 gaan ook nog goed! Ik heb een rare nacht achter de rug, zo tegen mij gevoel ben ik mee gegaan naar een feest en is Levi blijven slapen bij opa en oma! ik wilde eigenlijk hepemaap niet maar kon het ook niet maken om niet te gaan.. Blehh niks aan nu! Gelukkig is ie al heel veel bij opa en oma geweest dus het is daar toch een beetje vertrouwd voor hem maar ik heb gister op de terugweg wel ff gehuild! haha, ik heb wel 20 smsjes verstuurd en elke keer sliep ie nog.. we waren vanochtend om 6uur pas thuis (het was dus wel heel gezellig!) maar ik ga hem nu weer halen! en dan zullen we zien of het een keer en voorlopig niet meer was..
M'n schoonouders stuurden ineens een berichtje hoe laat het uit zou komen ... Voor het eerst sinds mijn bevalling een kruis door de agenda gezet (al hadden we daar niet eens afspraken ingezet, was expres eerder deze week al zelf langsgegaan bij hen omdat ik graag een keer een dag samen met mijn gezin wilde). Voel me er wel lullig over maar kan echt even geen bezoek verdragen, voel me ook nog eens belabberd (misselijk, hoofdpijn). Ik ga kolven en onder de douche. Hier ook nog een streep over m'n buik en een slappe buik. Benieuwd wat er met m'n boobs gaat gebeuren na de bv.
arual, gewoon zeggen dat het even niet uitkomt (evt anders verwoorden ). Denk ook een keer aan jezelf meid!! Anders ga je er nog een keer aan onder door! Je hebt ook gezinnetje-tijd nodig!
dit is een oudere, niet echt eminem op deze en deze past nu wel beter, ik zal straks een nieuwe maken, ligt nu lekker te slapen
Heerlijk mannetje heb je Sydneys! Volgens mij testten wij trouwens in dezelfde week positief (niet zo raar he met de uitgerekende datum ) en kwam ik je wel eens tegen in het topic met zwangerschapstesten . Lekkere bolle toet! Echt een schatje! Ange, hebben ook gezegd dat ik niet lekker ben en gevraagd of ze anders morgen na het eten even komen kijken naar de kleine meid. Verbaasde me al een beetje over het berichtje over dat ik maar moest laten weten hoe laat het uitkwam en I. wakker is. Uhhhh, geen idee wanneer ze wakker is en daarnaast had ik deze dag (voor het eerst sinds de bevalling) even helemaal leeg gehouden voor ons gezinnetje. Weet dat het in sommige families normaal is dat iedereen ongevraagd maar aanwaait, hier bellen we altijd even of het uitkomt. Toch voel ik me lullig . Als ml terug is met de hond mag hij even de kleine meid bezig houden (die ligt te vechten tegen haar slaap in de wieg) en ga ik even uitgebreid douchen. Verder even helemaal niets doen vandaag, afgezien van een overhemd strijken omdat ml anders in een gekreukt vodje naar zijn werk moet morgen .
Ik ken het wel. Tess trekt soms zo hard aan mijn tepels.Ik ben bang dat het te maken heeft met haar verkoudheid. Ook krabt ze haar wangen helemaal rood doordat ze over haar oren wrijft....we smeren al 3 keer per dag met fucidin Ze trekt trouwens niet altijd aan mijn tepels....
Sydneys prachtige foto. " Name it" valt wat breder dus goed voor de dikke buikjes hahah Hier veel noppies en z8 zit perfect Hier nu sinds vorige weeek alles in maat 62.. Laatste x op cb toen was hij 4 week toen woog hij 4800 gram en was 58 cm. Woensdag dus weer ben benieuwd. Marloescha ik zie ook niets in zijn mondje wat op spruw lijkt.. Hij drinkt heel de ochtend al elk uur aan de borst was ff vergeten hoe vermoeiend en onvriendelijk dat voor de tepels is hahah.. Straks op verjaardag hopelijk laat hij er dan wat meer tijd tussen.
Ik had Diewertje en Natascha gemist, sorry dames! Met m'n telefoon er te snel langs gescrollt denk ik. Zit nu bijna altijd op mijn telefoon, vandaar dat mijn posts soms ook een beetje chaotisch zijn. Diewertje, oh kan me voorstellen dat het lastig was, een nachtje doorhalen terwijl je kindje bij de oppas is! Wel fijn dat het zo gezellig was! Ja ik zit constant in de startblokken inderdaad. Zeker omdat ze overdag maar hazenslaapjes doet nu. Eerste weken had ik echt tijd over en was het iets makkelijker een rustmoment te pakken want dan sliep ze 2,5 uur na elke voeding. Natascha, spruw is niet altijd zichtbaar toch? Zou er even naar laten kijken want dit is niet fijn voor je tepels. Bij mij trekt ze zo als m'n productie weer wat omhoog moet (borst leeg), mar begreep uit jouw verhaal dat dat het waarschijnlijk niet is. Hier veel noppies, rekt heel goed en zit prima maar sommige andere kleertjes zitten echt strak en als het dan ook nog eens niet goed rekt dan krijg ik het haast niet aan. Merk maakt me eigenlijk niet zo veel uit als het maar lekker rekt, zacht is en er leuk uitziet!
Arual ik denk ook regelen. Maar laat de ha morgen voor zekerheid kijken... Ik las net een topic over vaccineren dat zet je toch altijd aan het denken he.
Goeie middag meiden. sydnys wat een poppetje!! zal hier morgen ook ff via pc foto plaatsen van mijn kleine fruttel hihi. we zijn vandaag begonnen met om de 4 uur 150 ml..en tot nu toe gaat t prima. ze weegt inmiddels 4556 en is 55 cm. Ze draagt over algemeen 56. vrijdag ook weer lekker gezwommen samen en Jadelynn zelfs onderwater. aan haar lach te zien vond ze het leuk
ah wat een schatje sydneys! Arual, slaapt ze overdag dan beneden of boven? Ik heb gemerkt dat wanneer Levi zo'n dagen heeft ik gewoon even zoveel mogelijk moet laten vallen en hem lekker zoveel mogelijk bij me te houden, op de arm, op de bank of in de draagdoek. dan slaapt hij dus hij kan 'bijtanken' en ik kom ook weer even tot rust dus ik kan ook weer even opladen.. als ik dat niet doe dan word ik té gestressed en dat merkt Levi ook weer.. dan maar even geen schoon huis en veel was..