Lief Sher!!! Wat een schatje! En wat een mopje Sydneys!!! Haha ja net eminem! Die oogjes haha. Bevet? Slabbetje Ze heeft net 3 uur geslapen . Ik neem haar ook geregeld in de draagdoek Diewertje. Heel fijn, als ze krampjes heeft dan wordt ze in de doek meestal rustig. Wij wonen gelijkvloers dus geen boven of beneden, altijd in de buurt. Mijn ouders zijn de hond uit komen laten net en m'n schoonouders brengen zo eten , geloof gado gado. Verwennerij. Heb gelukkig wel m'n was kunnen doen (nouja wassen, vouwen nog niet) en wat strijk. Vanavond lekker de kleine badderen, hopelijk zijn we morgen weer een beetje fris en fruitig. Naar aanleiding van jullie reacties op babyzwemmen even gebeld en was verkeerd voorgelicht, mag pas met 3 maanden. Nog even wachten dus. Vriendin was er van overtuigd dat het al wel mocht, niet dus.
Wwaauuww wAt een prachtige foto's zeg. Sher dat tongetje whahahahahaha.. Ik wil binnenkort ook eens zwemmen gaan maar moet nog iets kopen waar ik in kan zwemmen hHaha.
Dank jullie wel meiden. zwemmen: hier mogen ze babyzwemmen na de eerste prikjes. wij hebben nu 2x met haar gezwommen en ze vind het heerlijk
Ik wil ff snel melden dat wij thuis zijn... En ik ga nu eerst ff een paar dagen genieten van mijn gezin!!! Ff bijkomen...Ik lees wel mee!!!! Xxxx
Yes liana Wat goed! Arual, mmm gado gado lekker Zijn je schoonouders indisch? Heb je nog wat kunnen rusten? Wow een mooie foto's Sher en Sydneys Wat een schatjes! Waar is daan?? Daan hoe gaat het? En akkoe??
Liane: ik heb nog niet gelezen wat er was met jullie dochter. maar iig sterkte en geniet maar lekker samen! Ange: ik kan ze niet zien, moet denk ik eerst vriendjes worden hihihi
Inderdaad benieuwd naar Daan en Akkoe! Ange, wat een mooi meisje hebben jullie toch! Liana, zo blij dat het goed met Tessa gaat! Geniet van elkaar! Nee, mijn schoonouders zijn niet Indonesisch maar de ouders van mijn schoonmoeder hebben wel jaren in Indonesië gezeten (oa kamp in oorlog), vandaar de interesse in Indonesië. Ze clustert nu al even, hopelijk gaat ze zo slapen, dan ga ik dat ook doen (proberen).
hahaha pies bijna in mijn broek van het lachen. Tess gevoed op mijn schoot. Ze doet haar oogjes open en kreunt. Rood hoofd en tong uit haar mond....Het knettert flink in haar pamper en vervolgens kijkt ze helemaal scheel en begint naar me te lachen hahahahaha Vervolgens schiet ik in de lach waardoor zij weer helemaal gaat lachen Zo'n lekker ding ! Liana geniet ervan!
fijn Liana geniet ervan. Hier de kleine meid eindelijk aan het slapen gekregen om tien uur. het was weer niet haar dag vandaag. Ze heeft zo mega veel last van de voeding. kan tot twee uur na de voeding nog boeren laten en melk opgeven en daar wordt ze dan telkens weer wakker van zo mega sneu.
Goeie morgen dames, hier is ook weer een mooie zonnige dag begonnen. sinds gister om de 4 uur voeden en dat gaat best goed. ze wilde haar laatste fles om 18.30 , geprobeerd om 22.30 nog te geven maar die wilde ze niet. ze kwam pas om 02.45 voor haar eerste fles. nu sukkelt ze elke keer bij haar laatste fles waardoor ze dus nog midden in de nacht komt. iemand een tip hoe ik die laatste fles toch nog erin krijg, zodat ze miss gaat doorslapen?
Sher, nope helaas geen tips. Hier ook nog geen doorslapertje. Esmée komt om ong. 21.00u en dan weer rond 1.30 u en dan weer rond 5.30u. Ze drinkt dan steeds kleine beetjes. Zouden jullie haar rond 24.00u wakker maken voor een flesje zodat de tijden misschien wat beter uitkomen? Mooi weer vandaag! Lekker naar buiten
Daar zit ik dus ook aan te denken, haar wakker maken. heb het ff geprobeerd maar dan drinkt ze maar een klein beetje ipv hele fles
Ja, ik weet het ook niet. Tussendoor verschonen zodat ze een beetje wakker wordt? Nat maken met een fris washandje? Dingen die ik s nachts heb geprobeerd (als ze maar een beetje drinkt), maar het heeft hier weinig geholpen. Ze slaapt gewoon door om vervolgens een paar uur later weer wakker te worden met honger... Maar misschien lukt het bij jou wel