hier om 22:00uur, 4:00uur en 7:00uur...toen weer om 8:30? die 7 uur is omdat ML uit bed moet, anders red ze het wel tot wat later. Als ik de laatste voeding later geef, dan slaapt ze niet altijd langer door. De nacht ervoor kwam ze pas om 6 uur.... Ik kan er dus geen zinnig woord over zeggen hoe de voedingen te veranderen. verschonen wakker maken het helpt allemaal niks. Heb haar in de eerste weken zelfs helemaal uitgekleed zodat ze niet te warm zou zijn, maar ook dan zzzzz Gelukkig heeft Tess een redelijk ritme. Als ben ik vandaag weer extreem moe. Zat vannacht te knikkebollen bij het voeden. Maar het is super weer dus we gaan toch ff naar buiten. Geniet ervan vandaag dames!
Hier helpt het niet om haar wat later wakker te maken voor een voeding. Dan leg ik haar aan en valt ze meteen weer in slaap (ook in alleen romper, na luier, kriebelen nekje en voetjes) en ze komt dan ook niet later die nacht. Ik voed dus als ze komt en gisteren was het clusteren tot 22.15, 5.30, 9.00, 11.45. Manlief ging er om 4.30 uit en daar wordt ze niet echt wakker van. Geen tips dus. Nu is ze heerlijk in slaap gevallen bovenop me. Ga zo toch haar jasje aantrekken en naar buiten, de hond wil ook een wandelingetje en wat buitenlucht zal mij ook goed doen denk ik. Marloes, ik val soms ook bijna in slaap met voeden. Voel je je verder niet slap of ziek?
Bij ons gaan de voedingen gelukkig aardig op schema, ook al geef ik borstvoeding. Levi heeft denk ik een hele goede ingebouwde klok! Meestal is het hier om 08.00, 12.00, 16.00, 20.00 en 02.00. Kan soms een half uurtje verschil inzitten.. Bij Levi merken we heel erg dat wanneer hij de laatste voeding te laat krijgt, zijn nachtritme helemaal weg is. Hoe doen jullie dat 's nachts met boertjes laten? Levi slaapt dan namelijk meteen in na de voeding (gelukkig!) maar laat dus geen boertje en dan rond 06.00uur 's ochtends word hij altijd wakker met krampjes of dat er iets in de weg zit. Ik ben aan het twijfelen of ik hem dan helemaal goed wakker moet maken zodat hij misschien gaat boeren. (dat is altijd de vraag want hij boert heel moeilijk en weinig)
Middag.. Ook hier ervaren dat wakker maken voor een voeding niet werkt.. Ik voed op mijn ventje zijn verzoek.. Boertjes laten doe ik de nachten ook niet ik voed hem liggend in bed. Soms laat hij tussendoor zelf een boertje,... We zijn nu helemaal gestopt met de nexium de HA was ook tevreden vanmorgen ....
pfff vind het erg lastig overdag met de kleine meid. ze wil gewoon niet in slaap komen dan wel blijven. ik kom echt al weken nergens meer aan toe zit smiddags nog in mijn pyama. tbegint me eerlijk gezegd wel een beetje op te breken. en ik ben zo gek om mijn kleine meid maar af en toe moet ik er echt van huilen. het stomme is dat je als vrouw altijd denk dat je faalt.
Och Missm, wat vervelend dat je je daar zo rot over voelt! Je faalt echt niet! Dat nergens aan toe komen herken ik van sommige dagen. Douchen kan ook echt niet in de ochtend dus dat doe ik dan maar op andere momenten (als man thuis is), ik leg haar dan even in de box sochtends om even snel een washandje over me heen te halen en in wat kleren te schieten (die ik savonds klaar leg). Soms slaapt ze wel even in de ochtend maar meestal maar max een half uur. Hele dikke knuffel!!! Boeren snachts doe ik wel want anders spuugt ze in bed en wordt ze vaak wakker van de hik.
Missim je bent echt geen slechte mama. Hier douche ik de avonden als manlief thuis is overdag ook Geenstijl voor. De ochtenden kleed ik me snel aan voordat manlief naar het werk gaat.
Inderdaad MissM, je bent juist een super moeder als je zoveel tijd en energie in je kindje steekt! Hier hetzelfde probleem vandaag.. en als hij wel even slaapt dan heb ik er geen puf voor haha. Morgen weer een dag! Douchen doe ik ook wanneer mijn vriend er is, en omkleden snel voordat hij de deur uitgaat! Dus zo te lezen vrij normaal!
Missm je bent indd GEEN slechte mama!! ik herken het ook hoor, ik heb nu wat dingen omgegooid. in de ochtend douche ik of snel of was ik me en dan doiche ik langer als manlief thuis is. daarnaast laat ik haar meer jengelen in de box en doe ik toch mijn ding. grote schoonmaak doe ik weekend. daarnaast heb ik nog een zoontje van 6,5 met diabetes. dus zusjelief moet af en toe ook even wachten op haar beurt en even jengelen
Hoi meiden! Ik probeer mee te lezen, maar het is zoooooveel en kom aan weinig toe met Janice Hier nog steeds naadje pet.. Ze krijst echt de halve dag en kom aan niks toe als met haar op de bank liggen.. Vanmiddag bij de diëtiste geweest en ze is veelte licht en heeft heel wat in te halen en dat kan nu te merken zijn door huilen, vaker willen eten (komt nu om de 2 uur pfff) ook adviezen gekregen mbt bijvoeding over enkele maanden, en moeten nu 4,5/5 schepje per 120 geven zodat ze wat meer verzadigd is en wat meer aankomt, want het is echt een spinneke Hier onze pittige tante haha
Hopelijk komt ze gauw wat meer aan Daan! Het is wel echt een mooi dametje . Sterkte ermee meid, lijkt me pittig! Knuffel!!!
Herkenbaar.. Heb met de 1e hetzelfde gehad en nu weer Onthou; het word écht beter, duurt alleen een tijdje Bij de 1e dacht ik dat komt nooit goed.. Was een echte huilbaby. Nu ik zwanger was van Janice dacht ik al " het zal wel net zo worden als bij G destijds, dan kan het alleen maar meevallen als ik zo denk" En ja hoor.. Janice is een kopie van haar broer..ook KMA, ook continu krijsen, ken haar eigelijk nauwelijks "tevreden" etc etc, maar nu weet ik wel dat het over gaat, (duurde bij de 1e wel bijna tot 1 jaar oud pff) al is dat nu zeer moeilijk te geloven aangezien ik echt kei kapot ben en zowat omval van het dagen/nachten gehuil. Knuffel! Hier ook moeilijk iets doen zoals douchen etc, want ze huilt echt zowat de hele dag, kan het dan moeilijk van me afzetten en douchen terwijl ze krijst, dus nu als man thuis is.. En dan loopt er ook nog een peuter van 3,5 rond die bezig is met zindelijkheid en zeer aanwezig is, en dat allemaal terwijl Janice zo krijst, poeh, valt me zwaar.. Ik weet niet eens wat een tevreden baby is, echt raar als ik van sommige mama's hoor dat hun kindje alleen jengelt voor het eten en verder niet terwijl J echt uuuuuuren krijst om niks, en maar 1x per dag een lachje weggeeft en verder in tranen is
hoi allemaal ik wou even dylan showen, ik lees straks alles na hier, dadelijk is de shoarma hier deze is vandaag gemaakt, lekker buiten
Arual, voel me verder prima. Ben wel verkouden geweest hoor...maar verder alles ok. Te veel gedaan, te weinig gerust denk ik. Vandaag wel lekker in de tuin bezig geweest met Tess in de reiswieg erbij Wat een onwijs leuke baby's hebben wij zeg missm Ik denk net als volgens mij iedereen hier wel eens wat een slechte mama ben ik....maar inderdaad je doet toch je best en je geeft liefde! Je kindje komt op de 1e plek en dat is soms heel vermoeiend. kop op! Hier wil er 1 ieder uur drinken nu pfff ze zuigt mijn tepels kapot dus ze wacht maar ff... fotootje spammen