Diewertje, succes! Mooie foto! Ange, jammer. Oh, het gelach in de wieg (dat is nieuw ) gaat over in gejammer, tijd voor een voeding! Hier alleen om 5.00 wakker geweest. Gisteren met bezoek ging goed, ze heeft liggen brabbelen en lachen terwijl ik bang was dat ze onrustig zou zijn.
hier heeft ze een mega ruk gemaakt van 19.00 gisteravond tot 5.30 vanochtend....en nu ligt ze weer lekker te slapen.
net terug van het cb en nog geen prikjes gehad.. hij trekt zijn borstje heel erg in dat er een hele kuil ontstaat. (sinds een eergister) en daar moest eerst naar gekeken worden door de huisarts.. dus ik ben heel benieuwd! misschien was dat gekreun toch niet voor niks! vanmiddag naar de huisarts...
Diewertje, kun je al snel terecht? Hopelijk is het niets ernstigs. Missm, wow!!! Ze kan wel slapen . Wat fijn, zo'n goede nacht. Wij hebben net voetafdrukjes gemaakt met vingerverf voor mijn zwager die op uitzending is. Wat een geklieder. Nu ligt ze te dutten en ben ik vast spulletjes aan het pakken voor als opa en oma morgen voor het eerst op gaan passen. Vanavond even flesje oefenen met oma want die kon zich het laatste flesje dat ze heeft gegeven niet meer herinneren . Hier geslapen van 22.00-5.00 en tot 9.00. Weer netjes dus!
ja net terug (hij ligt nu heerlijk in zijn eigen bedje te slapen!) en we kunnen morgen pas een verwijsbrief voor de kinderarts halen.. dan daar weer een afspraak maken.. pff wat een omwegen allemaal! maar goed, het enige verontrustende was dat hij in een paar dagen tijd zo'n grote kuil krijgt met ademhalen en dat het lijkt of het elke dag erger word.. de klachten die er meestal bij horen heeft hij allemaal niet zoals benauwdheid etc.. sommige mensen worden er mee geboren.. maar ik wil het wel goed laten checken of er écht niks aan de hand is.. hij lacht, brabbelt, eet en slaapt gelukkig wel heel goed!
Middag Dwiertje wat spannend zeg ook wel beetje eng. Hie was het drama gister aaf met Fernando hij had heel veel last van de prikken.. Continu diaree luiers we konden er niet tegen verschonen hij poepte ook continu de zetpil eruit, had ook 38,5 koorts en was bleek. Arm prulletje ..uiteindelijk wel zetpil erin gekregen. Om 21.00 gevoed en hij werd om 06,00 pas weer wakker..
ah zielig voor je mannetje, natasha.. gaat het vandaag wel beter? het is idd ff spannend.. vanaf het moment dat ik het vanmiddag zei is ie aan het huilen hier.. en nu vraag ik me natuurlijk telkens af.. zijn het wel krampjes, is het wel honger... maar ja.. hopelijk kunnen we snel terecht..
Ach, arm mannetje Natascha! Hopelijk gaat het inmiddels wat beter! Diewertje, toch spannend. Wel een goed teken dat hij verder een vrolijk mannetje is. Ik duim voor je dat het niets ernstigs is! Lijkt erop dat mijn meisje minder clustert. Eerst waren het uuuuuuren achtereen dat ze aan de borst wilde maar nu een paar keer wat korter en om 21.00 heb ik haar in bed gelegd en nu slaapt ze. Misschien is de sprong voorbij, dat kan ook nog. In ieder geval wel fijn want ik durfde s'avonds niemand uit te nodigen en durfde ook niet op visite. Nog even boterhammen smeren voor ml want die is nog niet thuis uit zijn werk maar moet er morgen al wel weer om 4.30 uit voor een vroege dienst.
Diewertje hoop dat jullie snel terecht kunnen bij de arts en dat alles goed is met jullie ventje! Hopelijk is het huilerige gewoon toeval. Natascha hoe is het nu met Fernando? Nog steeds last van de prikjes? Hopelijk niet! Arual oeiii das vermoeiend! Een late dienst en dan meteen een vroege erachteraan. Hoe heeft Isa het gedaan vannacht nu ze minder clustert? Fijn dat je zelf s avonds nu ook aan wat andere dingen toe komt dan alleen met blote borsten op de bank zitten haha! Ik von dat clusteren altijd wel gezellig, maar je zit idd echt vast. Oeeyeah, heb de voeding kunnen rekken tot 6.30u (papa heeft om 24.00u de laatste fles gegeven en toen heeft ze maar 40cc gedronken.) Heb wel vanaf 5.00u een aantal x de speen moeten geven en kon niet meer in slaap komen, maar toch! Ze ligt nu alweer te slapen. Ga het ook maar even proberen. Nu kan het nog! Maandag ben ik rond deze tijd aangekleed...
Jullie kindjes doen het ook allemaal beter he . hier hebben we eigeblijk ook weer een goeie nacht gehad. We hebben haar om 20.00 gevoed en in haar bedje gelegd. Ze ging heel lief slapen in haar eigen bedje tot 00.30. Toen heeft ze ipv 150 90cc gedronken en sliep ze door tor 05.30. daarnaast wat minder leuk nieuws gehad, mijn contract word per 26-3 niet verlengd. er is helaas geen werk meer omdat het slecht gaat met het bedrijf. Nu heb ik wel recht op ww, stelt helaas niet veel voor omdat ik partime werkre en solliciteer me gek. Alles voor het kdv was ook al geregeld, maar dat moet ik nu helaas ook weer stopzetten als ik niet snel iets vind
Ange, hopelijk gaat ze nu toch wat langere nachten maken als je volgende week weer start met werken! Klinkt al heel goed! Ja clusteren vond ik wel een heel bijzonder moment maar soms zat ik 6 uur met haar aan de borst en grote paniek als de borst verdween (sja moet ook wel eens plassen). Nu is het echt alleen een paar keer drinken en tegen me aan liggen. Ze werd wakker toen ml zijn bed uit ging om 4.30 dus ze heeft 7,5 uur geslapen, nu slaapt ze nog dus ik ben even snel mijn ontbijt naar binnen aan het werken. Goede nacht gehad dus weer. Oh nu hoor ik wel geluid uit de slaapkamer komen, denk dat ze wakker is!
Morge dames Het gaat gelukkig weer beter met Fernando.. Was vreselijk zielig dat hij er zo'n last van had.. Sher jeetje wat Sjit zeg van je contract... Hopelijk vind je snel wat weer. Arual fijn dat clusteren minder word... Hier lijkt het clusteren ook wat minder te worde... Ange lekker dat je de voeding hebt kunnen rekken.. Fernando ging om 21,00de wieg in (dat doen we elke avond) hij kwam rond 3uur, toen om 8weer wakker en om. 8,30 gedronken..
Gelukkig gaat het beter met Fernando! Ik vind het zo grappig dat ze nu naar me lacht als ze wakker in haar bedje ligt. Eerst was het opschieten als ze wakker werd zodat ik haar meteen aan kon leggen maar nu is ze (meestal) gewoon vrolijk en kan ik haar nog wel eventjes vermaken en een kop thee zetten voor ik haar ga voeden . Ze ligt zo lief naar me te glimlachen dat ik elke keer weer smelt! Dat zijn echt van die momenten die me zo gelukkig maken! We hebben trouwens al 5! Poepluiers gehad vandaag, lekker bezig!
hier heeft madam geslapen van 19.30 tot 05.30 ze maakt echt gigantisch ruk aan slaap dan. gewoon tien uur....
Sher wat rot! Hopelijk komt er gauw iets leuks op je pad. Wat voor werk zoek je? Mijn vriend zoekt namelijk een commercieel medewerker die uitstekend Duits spreekt. Aangezien je half Duits bent... Arual lief he dat lachen, smelt... Ze worden zo gauw groot! Esmée is vandaag 3 maanden!!! Missm das idd lang zeg!! Wel lekker voor jullie Kan niet wachten tot ze hier structureel gaat doorslapen... Natascha, fijn dat het beter gaat met Fernando! Ff spammen (helaas wel verkeerd om door die stomme telefoon)