De 1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SeaShell, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Goedemiddag dames!
    sher, wat balen zeg! vooral als alles al geregeld was enzo.. hopen dat je snel iets vind!
    wow, 10 uur geslapen missm, dat is lekker!!
    en gelukkig gaat het met Fernando ook weer beter.. zo zielig als je niks voor ze kan doen..
    schattig he Arual, dat glimlachen.. wij worden hier nu al 2 dagen om 8uur gewekt met gebrabbel en als ik dan op zijn kamer kom heeft ie ook een big smile op zijn gezicht, heerlijk wakker worden zo!!
    vanacht weer om 00.00uur de fles gehad van papa, en om 06.00 kwam ie weer.

vanmorgen gebeld met de kinderarts, kan pas over 3 weken terecht! als ik eerder iets niet vertrouwde moest ik maar aan de bel trekken.. dus nu maar goed in de gaten houden..

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Het maakt me eigenlijk niet uit wat voor werk, ben van veel markten thuis haha. Ja klopt ik spreek ook Duits hihi

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ange mooie foto..l

DWIErtje balen dat je zolang moet wachten

4. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Iemand ervaring met borstvoeding die terug loopt? Hier is hij helemaal terug gelopen.. normaal was 1 borst teveel en nu zijn 2 borsten nog te weinig.. pas na een flesje van 70ml + 2 borsten was hij tevreden..

5. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ja ik, maar dat was bewust (afbouwen bv vanwege werk) Arual geeft nog bv en kan je ws wat tips geven. Succes!!

Natascha thx!! Esmée is vandaag erg huilerig en wil niet drinken :( Ms toch nog last van de spuitjes?? Heb haar getempt maar ze is gewoon 37.1.

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Sher zie dat je in Almere woont? Bedrijf van mijn vriend zit in Uden, dus dat is denk ik te ver weg ;) Succes met solliciteren! Hoop dat je gauw wat vind.

7. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    uden? dat is dichtbij, daar kom ik vaak! toevallig!

8. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Heee wat leuk! Wij wonen in Uden :) Waar wonen jullie dan?

9. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    hoi januari mama's

ik was eigenlijk een ''uitgerekend in december mama '' (28 dec)maar de kleine vond het leuk om een weekje langer te blijven zitten en is uiteindelijk 4 januari geboren.
    ik schrijf nog steeds gezellig mee in het december mama topic alleen zijn de meeste begin of half december bevallen en ik met nog 2 dames paar weken later... hierdoor lopen hun toch al een stukje voor..

het lijkt me dan ook leuk om ook hier mee te schrijven met mama's die rond dezelfde datum bevallen zijn, als jullie dat goed vinden?

ik ben trouwens 29 jaar en 4 januari bevallen van een zoontje Dani

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Smurfin! Schrijf gezellig mee!

Diewertje, dat had ik dus ook 2 weken terug. Raakte er ook van in paniek en heb toen telefonisch contact gehad met een vrijwilliger van VBN want mijn lactatiekundige was op vakantie.

Ik heb een paar dagen flinke rust genomen, ben gaan wisselvoeden en heb borstcompressie uitgevoerd (technieken te vinden op borstvoeding.com). Heb ook veel huid-op-huidcontact gedaan met mijn dochtertje en veel gedronken zelf. Heb ook nog een paar koppen borstvoedingsthee op maar of dat iets deed weet ik niet.
    Nu is mijn productie weer goed, alleen mijn toeschietreflex komt nog steeds moeilijk. Ik ben geen flesje gaan bijgeven omdat I. wel wat kan hebben (flink dametje) en ik bang was dat ik mijn productie daar negatief mee zou beinvloeden. Heb haar ook extra vaak aangelegd, ze was dan soms echt boos en ontevreden (vuistjes slaan). De borstvoedingsdeskundige zei ook dat als je tot nu toe een goede productie hebt gehad dat het dan echt wel weer goed komt als je genoemde technieken toepast. Het is echt niet ineens op! Er kunnen verschillende oorzaken zijn, wat het bij mij geweest is weet ik niet zeker maar ik denk dat vermoeidheid en stress een rol speelden. Naderende menstruatie kan ook invloed hebben of een griepje oid.

Wat een mooi meisje heb je toch Ange :).

Etentje met schoonzus en schoonmoeder was gezellig (wel honderd keer naar mijn telefoon gekeken haha) en de kleine meid heeft het goed gedaan bij opa en oma.
    Ik heb haar om 6.00 nog gevoed, vervolgens wilde ze niet gaan slapen en heeft mijn moeder haar in de kinderwagen gelegd en is ze een blokje om gegaan. Toen is ze in slaap gevallen en heeft tot 22.00 liggen slapen in de wagenbak, daarna heeft ze ongeveer 150 cc gedronken en toen was ik er alweer. Thuis een paar slokjes aan de borst en nu slaapt ze.
    Wel haar 'ritme' door de war dus benieuwd hoe laat ze weer komt. Nu maar leeggekolfd en ga me klaarmaken voor mn bedje!

11. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Sher, das vervelend hè die onzekerheid. Ik weet er alles van.een voordeel voor mij, ik heb en vast contract van 32uur dus iets meer garantie.maar die 4,5 miljard die er weet bezuinigd moet worden!
    Hier gisteren zeer geïrriteerd.ml kijkt al moeilijk als Tess ff huilt en dat doet ze zelden. Ik denk ik ga naar boven want ik moet meer slapen.Tess ff later wakker en papa met Tess naast me in bed.tv aan...uiteindelijk heb ik Tess dus nog ff vast...dat wordt van de week even een babbel want het is nou juist de bedoeling dat ik wat meer slaap !
    Gelukkig heeft Tess van haal elf tot half zeven geslapen en kwam ml zin zon pas om zeven uur (bang in het donker moet plassen)
    diewertje hopelijk lukt het alles weer op gang te krijgen! Hier ook een paar dagen slecht gehad.geprobeerd er goed de tijd voor te nemen en ben gaan kolven in de ochtend. Dat wil ik uitbreiden.

Welkom smurfin!! Klets gezellig mee:)

Ange is Esmee al weer wat beter?

Gisteren glycerine zetpillen gehaald.ons dotje had al een week niet gepoept!
    2 zetpillen en wat krampen geeft pampers vol met mosterd! Gelukkig maar.hoop dat ze nu zelf vaker kan.
    Ik ga nog ff rusten zo lang het kan.de grote kleine gaat al spelen op zijn kamer....

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Welkom smurfin!!

Marlouscha dat is indd wel vervelend meis. Miss indd even een goed gesprekje voeren.

Hier hadden we gister gezellig visite en ik heb even hun haren geknipt en geverfd. Daarna heeft jade van 00.00 - 08.00 uur geslapen :) Vanmiddag zwemles met mijn oudste, die mag 30-3 afzwemmen voor zijn A.

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloes, tijd voor een babbeltje.
    Gelukkig heeft Tess met wat hulp toch gepoept!

Sher, veel plezier met zwemles.

Ik kolf ook elke ochtend trouwens. Ik heb met die dip ook hier even gespuid omdat ik echt bang was dat het op zou drogen, maar als jij een goede productie had dan gebeurt dat echt niet zomaar. Veel vrouwen krijgen trouwens ook een productiedip met 4 maanden.

Meisje heeft geslapen tot 6.30 en ligt nu wakker te zijn en heeft lol. Ik hoorde ook een hoop geknetter dus ik ga een luiertje doen, voeden en haar lekker in bad doen.
    (Ik mijn vorige post stond dat ik 6.00 nog zelf gevoed had gisteren, dat was 18.00 ;)).

Ml gaat zo aan het werk, helaas late dienst vandaag.

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Whhooww Fernando gister van 19.30 tot 20,45 aan clusteren geweest om 21,00 in de wieg gelegd en hij werd pas om o7.00 wakker.Hij drinkt maar 1 borst per x Dus me andere borst staat op knappen. Net me handkolf maar van zolder gehaald uitgekookt en straks maar afkolven wat hij niet leeg krijgt..
    Ga nu elke ochtend me andere borst maar afkolven anders ben ik bang dat me productie terug loopt

Smurfen welkom

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Jadelynn gaat vandaag voor het eerst een paar uurtjes naar O&O want manlief neemt me mee uit eten.

vind het wel spannend dat ik zo lang zonder haar ben.

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik had beloofd nog even een recente foto te maken..
    Hier is ie dan hahaha.
    Let alleen niet op mijn haar, daar had ik nog niks aan gedaan haha.
    En mijn 'zwanger'buikje is ook nog niet weg hahaha

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    hier nog 1

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sher wat een moooie positieve verandering

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dank je wel meis :). Hoe is het nu met Fernando?

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Fernando hang heel de dag al aan me continu willen drinken om vervolgens weer te spugen..Veel poepen. Hihi ik blijf luiers en kleding verschonen en dat vind hij al zo leuk 'not'

Geen idee waar dit vandaan komt zo..
    Zou nu toch niet meer door die prikken komen

Deel Deze Pagina