De 1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SeaShell, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Vandaag is de kleine meid alweer 1 week oud. Vanmorgen afscheid genomen van de kraam, die kon morgen niet meer komen, er kon een andere kraam komen maar voor die paar uurtjes red ik het zelf ook wel, hier vandaag naar een vriendin van mij geweest samen met Ilse en ml, Lana en de tweeling waren met opa en oma naar Chimpie Champ :D Mijn vriendinnetje heeft ook een tweeling, die een paar jaar ouder zijn dan mijn twins :D Ilse is een lekkere stevige tante ze groeit lekker, ze zat iets onder haar geboortegewicht maar dat zal binnen een paar dagen weer veranderen. Fotospam, de eerste samen met papa zijn hand, de tweede bij de tweeling van mijn vriendin op schoot en de derde in een pakje waar ik ooit nog in gelegen heb en de vierde waar ons dametje heel hard moest nadenken :D Ik ben wel moe, het was voor ons de eerste keer buiten, lekker gtst kijken straks en the voice :D Mijn naam is trouwens Dorien :D Xxx

2. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    En de andere fotootjes :D

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooi meisje, ik ben verliefd en wat fijn dat ze goed groeit! Leuke foto's!

Ons dametje slaapt vandaag erg goed. Vanmiddag eerst 4 uur, toen 3 en nu weer 4 uur. Hopelijk gaat dat vannacht ook zo! Net de voeding gegeven en ga ook wat slapen.

Duim voor een (relatief) goede nacht voor ons allemaal! Welterusten!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hondje gaat trouwens goed gelukkig :).

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ ik ben verliefd; aaaah wat een scheetje!! heel mooi meisje zeg!

@ akkoe; hoe is de nacht gegaan? lukte de 120 cc?

@ ange; hoe gaat het nu met Esmée? had je nog een reactie gekregen op je vraag waar Esmée onrustig van kan zijn?

Net hier weer een geweldige shoot gehad bij ons thuis van Janice en ons Giorgio, zijn echt weer heel leuk geworden! vanavond het resultaat spieken, ze laat dan al een paar foto's zien op facebook..

Voor de meiden die spijt hebben van het niet doen van een newborn shoot; janice is maandag 4 weken en heeft echt geen kick gegeven en telkens lekker geslapen, die mevrouw vd foto's zei ook dat ze vaak zelfs nog babytjes van een week of 8 heeft die het perfect doen. ze neemt ook tussendoor lekker de tijd voor het geven van een flesje, etc. echt heel fijn

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Aaahhhhh ikbenverliefd: kan me voorstellen dat je verliefd bent! ;) Wat een schatje zeg! Lukt het een beetje zonder kraamhulp?

Hier gaat de borstvoeding steeds een beetje beter, minder pijn bij de aanleg. Bijna klaar met de antibiotica. Gelukkig, want volgens mij heeft Ties last van z'n darmpjes erdoor.
    Maandag gaat ml weer werken en dan mag ik het helemaal zelf doen. *slik*, wel even weer spannend hoor. Kan ik dat allemaal wel??

Ik heet Judith trouwens.

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    @Missm: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Ik hoop op een snel herstel voor je, dat is niet fijn zo'n nasleep. Geef het de tijd en doe rustig aan!

8. SeaShell

@luun: hier is manlief zijn vakantie ook voorbij en moet maandag weer beginnen, vind het ook wel spannend en wennen zeg :(
    Fijn dat de borstvoeding steeds beter loopt!

9. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Judith, fijn dat de bv beter loopt. En je kunt het vast erg goed alleen :) Superwoman!

Daan, ben benieuwd naar de foto's. Volgens mij wordt Janice fotomodel ;) Ja heb een reactie gehad op mijn vraag. Ws doordat ze zo gulzig drinkt en binnen 5 min zo veel binnenkrijgt heeft ze moeite met boeren. Daarom moet ze huilen. Gaat dit lang zo door, dan moet ik een lactatiedeskundige inschakelen. Maar vannacht ging het prima.

Had trouwens de reactie van een mama gehad dat het ms beter is om Esmée alleen in de nacht in de puck te laten slapen. Overdag niet dus. Ik heb het vanochtend zonder geprobeerd en ze was na drie kwartier weer wakker. Om zich heen slaan, huilen en weer gekrabt. We hebben haar geknuffeld en in de puck gestopt en mevrouw sliep vrijwel meteen ze heeft het dus echt nodig denk ik.

Arual hoe is het vannacht gegaan

Ikbenverliefd: lief zeg!

Vanmiddag ook even naar het centrum geweest met de kinderwagen :) kkkoud buiten!

10. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @verliefd mooie meid!
    @luun hier vanaf volgende week zonder kraam en man zal in ieder geval ochtenduren werken....
    @daantje hier vanochtend shoot gehad.... nog ff wachten op resultaat....

120 voor de nacht ging goed, gaan we mooi mee door. Overdag als t lukt nog 90, anders ook120.
    Poept jullie kleine ook zoveel? Haha feestje .....

Vanavond gaat Mn man naar de voetbal en kijk ik lekker vanaf de bank.... :D
    Eens kijken hoe dat bevalt...

11. SeaShell

@ange: hahaha fotomodel :p als ze op Jance Dickenson (in haar jongere jaren) gaat lijken wel hihi :D maar ik zou haar idd lekker in de puckababy laten als ze s middags ook zo onrustig is, groot gelijk!
    Hoop dat je wat kan met de tips en het door het gulzige drinken komt en dat verholpen kan worden

@akkoe; benieuwd naar de foto's van jullie shoot :D is ze ook bij je thuis geweest? Hoe oud is jullie meisje nu?
    Hier poept ze maar 1x per dag. 1x per dag/2 dagen was normaal bij flesvoeding zei het CB hier. Maar de eerste week heeft ze wel 2/3 C of meer per dag gepoept. Fijn dat de 120 goed ging zeg!

12. SeaShell

eventjes een paar foto's spammen van vandaag..

foto 1 is het net of ze zit, maar dat zijn 2 foto's van Janice op elkaar geplakt/bewerkt gemaakt :D

13. SeaShell

#73 SeaShell, 19 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2013
    en met grote broer

14. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wow daan, mooi! En die zijn gewoon bij jullie thuis gemaakt? Door wie? Jij woont toch ook in brabant?
    Haha ja janice dickinson, world's first supermodel ;) Als ze maar niet haar karakter krijgt!!

Bleeu ik ben moe! Net gevoed en vl en ik liggen nu al op bed. Met de kleine naast ons in de wieg. Vandaag dus naar het centrum geweest en kraamvisite gehad. En thuis een beetje gepoetst. Heb de pil trouwens gehaald. Ben wel panisch of het meteen gaat werken! Mijn menstruatie is nog niet op gang gekomen. De komende tijd maar dubbele bescherming, want wil echt niet zwanger worden op korte termijn!

15. SeaShell

@ ange;

we hebben ze laten maken bij fotostudio joy

www.newbornjoy.nl

zei woont bij ons in helmond, maar komt zelfs naar België gereden en idd gewoon bij je thuis. ze neemt alle accessoires en achtergronden gewoon mee in haar busje :D ze maakt zelfs nog newbornfoto's met een week of 8

haha idd, als ze maar niet haar karakter krijgt :p

geloof goed dat je moe bent! hier ook flink gepoetst 9 na zo'n shoot is het echt een zooitje met vieze vloer en pluusjes van alle dekentjes enzo, en toen was ik al kapot, en jij hebt ook nog eens kraamvisite gehad en bent weg geweest!

Hier ook al begonnen met de pil, maar eerder puur voor mijn acne ( slik de diane pil speciaal voor de acne) want aan sex moet ik nu echt niet denken met die fijne knip :p van de huisarts mocht je 3 weken na de bevalling weer beginnen en van de verloskundige zelfs 10 dagen na de bevalling zei ze tegen me. zonder pil ben ik echt 1 krater, echt een vette huid, vet haar, brrr

iedereen ziet het dan ook altijd gelijk aan mij als ik ben gestopt met de pil haha. maar als je nog geen 1e menstruatie hebt gehad is hij idd iets van 3/4 weken niet betrouwbaar geloof ik

nog 1 laatste fotootje samen met broerlief

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wooooowwwww... Daantje, zo ontzettend gaaf!!!

Ange, morgen een rustig dagje? Klinkt alsof ze de Puck wel fijn vindt maar weet niet wat de voors en tegens zijn van overdag in de Puck. Fijn dat het drinken, boeren, slapen goed ging vannacht.

Akkoe, hoe ging de shoot???

Hier naar een verjaardag geweest vanmiddag. Was alleen dus zelf gesjouwd met maxi-cosi (trap op af) en dat heb ik geweten, meteen weer een vervelend drukkend gevoel op de onderkant en ook weer wat bloedverlies terwijl dat gestopt was, zucht toch beter m'n grenzen in de gaten houden. Morgen ook even naar een verjaardag van de dochter van een vriendin, ze wordt 1 jaar. Dan hoef ik gelukkig niet te sjouwen en Isa kan daar lekker in bed. Heb zo'n leuk cadeau :D, weet niet of m'n vriendin er laaiend enthousiast over is of me gaat vevloeken maar het is een pratende kever van v-tech (en ik heb altijd gezegd niks van dat spul te willen haha) waar je mee kunt leren tellen en vormen kunt leren maar er zitten nogal wat stemmetje en muziekjes op dus ben benieuwd hoe lang de batterijen erin blijven ;).

Kleine meid doet het lekker met slapen, vannacht ook goed geslapen dus hopen dat het vannacht weer zo gaat!

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woensdag naar de cb arts. Weten jullie wat ik daarvan kan verwachten??? Gewoon nieuwsgierig :).

18. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Arual, idd beter je grenzen. In de gaten houden! Foei! Pas goed op jezelf hè! Vandaag weer een druk dagje dus? Wel gezellig :)

Hier ook een verjaardag vandaag. Mijn tante wordt 60. Ze woont hier praktisch om de hoek. We gaan tussen 15.00 en 16.00u Esmée showen aan familie. Daarna met de familie uiteten. Esmée blijft dan bij ons thuis met mijn schoonmoeder.

Nadeel van de puck zou zijn dat de hongersignalen gemist kunnen worden. Maar dat is hier niet echt aan de orde. Esmée wordt na 2,5 - 4 u wakker, huilt en ik leg meteen aan. Ze maakt sowieso geen smakgeluiden oid in haar slaap. Isa wel? Cb arts doet niet veel. Luisteren naar hartje, beetje kijken naar de baby en je kunt vragen stellen.

Akkoe kom je wat foto's showen :)

Daan ik ga eens kijken. Echt super gaaf en Helmond is een half uur van Uden. Balen dat je veel last heb van acne. Is het nu beter nu je de pil weer slikt? Diana pil is erg zwaar toch?

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantje, acne is heel naar :(. Hier ook heftig gehad, voelde me er er echt heel onzeker door en kreeg ook regelmatig opmerkingen. .

Ange, vind Isa ook niet duidelijk smakken hoor, ze wordt luidruchtig door te kreunen en als ze echt honger heeft een huiltje maar dat ben ik vrijwel altijd voor. Soms gaat ze wel een beetje op haar vuistje sabbelen maar ook lang niet altijd.
    Veel plezier op je verjaardag en bij je etentje!

Ik laat eerst m'n lichaam even tot rust komen voor ik weer start met anticonceptie. Vind het maar lastig wat te kiezen.

20. SeaShell

@ arual; jeetje wat een drukke dag,haha die kever van v-tech ken ik, die had giorgio ook en hebben we nu bewaard voor Janice :p Veel plezier bij de verjaardag!

hier bij de CB arts werd er gekeken naar het hoofdje en of ze beide kanten evengoed kunnen bewegen naar links/rechts, en of er mogelijk een afplatting is. verder lengte/gewicht/hoofdomtrek gemeten en naar hartje/longen luisteren, althans, dat was zo bij onze 1e.

@ ange; gefeliciteerd met je tante en veel plezier vandaag! diane 35 pil is idd best zwaar, maar slik die eigelijk al vanaf m'n 12 en nooit last van gehad. merk nu wel dat de acne minder word, en minder vette huid enzo

Deel Deze Pagina