Pff Daantje, echt.. Zoveel respect voor je!!! Lijkt me echt loeizwaar! Knap hoe je het allemaal doet! Jammer dat je niet in het alternatieve geloofd.. Hier heeft de manueel therapeut/magnetiseur echt heel erg geholpen! Blijkbaar had hij last van het kiss syndroom en na 1 behandeling hebben we al heel erg veel verbetering.. Misschien is een tweede behandeling nodig maar waarschijnlijk niet eens.. En wij betalen zelf 10,- ervoor, behandeling is 50,- waarvan dus 40,- wordt vergoed.. En wij dachten idd, baad het niet dan schaad het niet, dan hebben we in ieder geval wel alles geprobeerd.. Maar je moet natuurlijk alleen iets doen waar je zelf achter staat, dat is het belangrijkste! Heel veel sterkte meid en hopelijk is er nog wel tijd voor af en toe ontspanning..
Middag dames Hier weer thuis van een chaos verjaardag haha er liepen 10kids rond schreeuwen rennen baldadig zijn hahah... Nu weer lekker thuis kachel op 21 graden. Heb het koud en die sneeuw buiten maakt het er niet warmer op
Bizar toch die sneeuw, in mn kraamweek had ik al sneeuw en nu 3 maanden later weer! Vandaag afgesproken met de dames van de zwangerschapsgym. Was leuk en gezellig. Leuk ook hoe alle kindjes gegroeid zijn! Nog paasplannen? Wij gaan zondag naar mijn schoonouders, verder niets (mijn ouders zijn er niet). Ml is een lang weekeind vrij, dat is wel lekker! Morgen een verjaardag.
Meiden, ik kom snel weer mee kletsen hoor . Het gaat momenteel erg op en af thuis met mijn oudste en zijn suikerziekte. sorry!
Nee, heb niemand van hier op fb eigenlijk. Zelf wel actief op fb . Correctie: sorry Liana, jou heb ik natuurlijk wel op Facebook!
Hier heeft het helemaal niet gesneeuwd! Gaat de klok dit wknd nou vooruit? Lente waar blijf je nou!? Sher heel veel sterkte meid! Lukt het trouwens een beetje met solliciteren? Hier spareribs op van de Egyptenaar en vl en ik allebei buikpijn en overgeven lagen al om 20.00u in bed. Net de laatste voeding gegeven. Wij eten dit wknd bij ouders en schoonouders komen maandag hier eten. Di heb ik vrij genomen omdat E 3e prikjes krijgt, bah! Hopelijk dit keer geen last! Trusten!!
Getver, voel je je alweer wat beter Ange? Hopelijk heeft Esmee minder last van deze prikjes! Isa is vast overgegaan op zomertijd, die kwam een uur eerder vanmorgen . Komt eigenlijk wel goed uit qua voedingen want we moeten meer dan een uur rijden naar die verjaardag en moeten daar voor de lunch zijn. Nu wachten tot ml klaar is onder de douche, dan kan ik even uitgebreid douchen zonder babyfoon .
Geniet van je douche En veel plezier op de verjaardag! Ik voel me weer beter, dus ik ga zo lekker sporten!
Morge dames.. Ange oogghhhhh gatsie zeg dat je zo broerd was... Hier actief op FB.. Ook een klein clubje van de Jan mama's op FB chat..
Ik heb maandje geleden een heerllijke zittende bh van "hotmilk" gekocht zonder beugel... Heb er gister nog maar 1bij besteld..
Oh Natascha, ik ga eens kijken, moet ook nog een beha erbij. Zitten nu in de auto (inmiddels al in Brabant), ukkie slaapt. Autodrop, het zou verboden moeten worden (misselijk ) haha. Natascha, is dat het clubje van de zwangerschapsclub januari mama's?
laura, veel plezier vandaag!! ange wat vervelend als je je zo beroerd voelt! pff.. wel een klacht ingediend? lijkt me niet echt gezond... cher, vervelend voor je zoontje.. hopelijk knapt ie snel op!! vandaag veel voorbereid voor morgen, eerste werkdag weer,ik ga de hele dag op een braderie staan met mijn magneetsieraden! super leuk maar wel heftig meteen denk ik.. 06.30 vertrekken morgenvroeg en pas rond 21.00 thuis! kleine slaapt sinds vandaag op zijn zij zodat zijn hoofdje bij kan trekken en hij slaapt al vanaf half 2! Misschien toeval maar heel fijn aangezien ik nu alles rustig kon voorbereiden. Tweede paasdag niks bijzonders.. Misschien eten bij ouders of schoonouders fijne paasdagen meiden!
oja en de klok die ook nog een uur wegsnoept van de nachtrust... benieuwd wat de kleintjes er van merken!
Succes morgen Diewertje! Oh bah een uur minder... Dan ga ik vast maar naar bed! Verjaardag was gezellig, even bij kunnen kletsen voordat de andere visite kwam, ook lekker rustig voor Isa. Net rond het avondeten was ze ineens even ontroostbaar, geen idee wat de reden was. Huilde even zo hartverscheurend dat het gewoon pijn deed (echt respect voor ouders van een huilbaby). Ging wel om 20.00 rustig slapen gelukkig nadat ze bij me had gedronken en ik ben benieuwd hoe laat ze komt met de wisseling naar zomertijd en of alles nu een uur gaat opschuiven.
Vannacht onvoorstelbaar...Tess nog een keer extra gegeten. Vandaag zitten we dan op 8 voedingen ipv 6.... Ik hoop zo dat ze vannacht gewoon wat doorslaapt. zzzz Truste dames. ow denk btw dat de klok niet uit maakt. Wij hebben er wel last van Morgen zit iedereen ineens anders met etenstijden.
Diewertje succes vandaag! Wat doet zo'n magneetketting? Arual, aaah zielig hè! Voel me ook altijd zo machteloos als ze zo huilt. Marloes, 8x wow! Das wel veel, niet? Hoe is het vannacht gegaan? @zomertijd, hier om 6.15u nieuwe tijd de eerste fles. Hoop dat dit doorzet haha. #waaromslaaptmijnkindnognietdoor Straks naar pap en mam