De 1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SeaShell, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    vannacht wel wat later pfieuw. vier uur oude tijd. maar daarna pfff iedere keer huilen, tutje, huilen tutje. uiteindelijk bij ons in bed gelegd. toen pas weer om 8 uur gegeten. en toen heel d'r pamper en slaapzak vol gepoept....dus dan maar gelijk in bad...
    Nu maar weer eten, maar is dus oude tijd vroeg, nieuwe tijd prima:(

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Isa had haar dag niet, 2x een half uurtje geslapen overdag (snachts wel weer 11,5 uur) en dus ook niet heel erg in haar hummetje op een aantal momenten. Niet een geweldige dag om uitgebreid te gaan dineren bij schoonouders met een (overigens allerschattigst) neefje van bijna 2 die erg luidruchtig/druk was op dat moment.

Ben zelf ook erg moe omdat ik heel erg slecht slaap. Isa slaapt door maar ik kan, ondanks de vermoeidheid, enorm slecht in slaap komen. Zo lekker naar bed en hopen dat ik nu wel even goed kan slapen. In ieder geval een paar flesjes melk ontdooit zodat papa morgen even wat over kan nemen en ik even bij kan trekken.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lekker Marloes :( poepzooi! Lang leve de wasmachine!
    Ook nog ultravloeibareborstvoedingspoep of nog steeds verstoppingsproblemen? Frequentie gaat hier ineens drastisch omlaag, poept nog maar 3x per dag ;) (voor ons weinig)!

Ange, hopelijk voor jullie gaat Esmee ook gauw doorslapen!

4. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Gewoon heerlijke mosterd! En ondanks dat ze nu wat vaker poept (1x per 2dgn) was het een hoop haha.
    Slapen....tja.ik neem me voor eerder naar bed te gaan maar ben zo stom om het vaak niet te doen....zit met de laatste voeding gewoon wakker te zijn.
    Gelukkig gaat Tess weer een beetje de goede kant op.van elf uur tot vijf uur nu.
    Ik doe gauw mijn ogen nog even dicht!

5. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Nog leuke dingen gedan met de pasen?

6. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Hier ook weer wat drukker! Vandaag mijn eerste werkdag weer hier in de salon..! Vanmorgen gewerkt, nu even vrij en vanavond weer werken! Het valt niet tegen moet ik zeggen.. VL vanmorgen thuis geweest en ging heel goed!

Alleen balen dat meneertje last heeft van zijn 12 weken sprongetje! Hij slaapt altijd al goed door 's nachts en wordt rond 04.00uur vaak een keertje wakker, nu was het vanacht in een keer 01.30uur en 05.00uur! Heel fijn zo de eerste dag, haha!

Gister heb ik lekker helemaal niks gedaan, VL was sporten de hele dag en ik heb met Levi op de bank gelegen! Heerlijk!!

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren gewandeld met ml, Isa en de hond en het huishouden gedaan.
    Vandaag is ml roostervrij dus na de 2e voeding gaan shoppen, ik moet een broek, en nu zitten we in de auto naar de Ikea voor een verjaardagscadeautje. Ik heb geen broek maar wel superlieve kleertjes bij Zara gekocht voor Isa en een broek voor ml. Ik loop dus nu in een te grote positiebroek en mijn eigen broeken zijn nogal laag en dat ziet er nu niet uit, ohja en ze zijn te strak, zucht...

Morgen ga ik denk ik echt babyzwemmen. Oh zijn bij de Ikea!

8. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    wij zijn lekker bij mijn zus geweest was gezellig. lekker om er even uit te zijn.

9. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    diewertje, toch ook wel lekker he? Weer aan het werk? Vind ik wel namelijk. Vind het fijn om mijn eigen dingen te hebben, naast mama zijn. Je bent ook gewoon vrouw namelijk, niet alleen mama ;) (niets tegenover de niet-werkende mama's hoor. Maar merk dat ik gewoon mijn eigen dingen nodig heb. Dan ben ik ook een veel leukere mama)

arual, hier ook nog steeds positiebroeken aan. Maar je ziet er niks van. Gewoon skinny jeans met een hoge rand. Had tijdens mijne zw alleen buik, dus pas die broeken gewoon nog. Wat gaan jullie kopen bij ikea?

Ik klets nu ook mee met de december mama's. Omdat Esmée van begin december is en jullie kindjes bijna allemaal een maand later, heb ik daar denk ik meer mee (qua ontwikkeling en hulpstukken). Maar klets hier ook nog mee hoor.

Hier nog steeds buikgriep. Bah... Esmée is naar oma en ik lig op bed :(

10. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    MissM, idd fijn om even uit de sleur te zijn he!

Ange, Ik vind het idd ook wel fijn om weer aan het werk te zijn en even mijn eigen ding te kunnen doen zonder dat ik de hele tijd de kleine in de gaten moet houden! Ik heb dat denk ik ook gewoon nodig af en toe.. maar dat is idd ieder zijn ding! En nu ben ik dan weer even bij de kleine, dat is dan ook weer héél erg fijn!!

Veel plezier bij de Ikea Arual!!

Hier trouwens ook nog steeds mijn zwangerschapsbroeken aan.. zie je niks van, en moet er eerst 10 kilo af dus vindt het zonde om nu nieuwe kleren te kopen! (draag trouwens wel veel jurkjes met leggings, die passen nog steeds omdat het zo mee rekt!)

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh getver Ange! Wel hier blijven kletsen hoor! :D
    Beterschap!!!

Diewertje, ook wel weer lekker het werken?

Missm, gezellig bij je zus?

Pannetjes voor een kinderkeukentje, zijn alweer klaar ;). Nu op naar huis en alles weer naar binnen sjouwen (wagenbak, tassen, mc etcetera, hele volksverhuizing).

Toen we bij het winkelcentrum weggingen kreeg Isa honger (was ook wel weer tijd) dus heb ik maar even in de parkeergarage in de auto gevoed (toen we aan het lunchen waren sliep ze zo diep dat ik dacht dat ze het wel zou redden tot de Ikea maar werd wakker van het overzetten in de mc). Weer een ervaring rijker haha.

Straks misschien nog even m'n zusje op bezoek. Die verveelt zich volgens mij nu (verlof en alles voor baby is al klaar).

12. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Dat hadden we hier vorige week pffff ik moet morgen beginnen met werken en ben nog meer moe dan een maand geleden...

ML hier gisteren om 20:00uur een fles gegeven????? Ik ben uit eten geweest. Geen Infacol gegeven, sokken aan in de slaapzak hahaha
    Mannen...;)
    Dus om 23:00uur maar niet meer wakker gemaakt voor de fles. Slaapt ze gewoon tot 5 uur door!!! Ik kan er geen wijs meer uit hoor:$

Vind ze wel erg bleekjes en waterige oogjes de afgelopen dagen, maar ze is verder vrolijk en alert...Baalt misschien ook dat mama moet gaan werken:p
    Ik heb er zo geen zin in, maar dat komt omdat ik gewoon baal van de situatie. 2 maanden daar werken en dan?
    Gisterenavond nog ff flink zitten brullen. Iemand vroeg me naar mijn werk en ik barstte toen ik thuis kwam. shitzooi :x

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Werkende dames succes..

Ik vind fijn om thuis te blijven vooral nu ik nog bv geef.
    Fernando heeft ook nog niet uit fles gedronken...

Auto voeden hihi handig en ook nog Es' genieten als je in zonnetje zit..

14. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Natascha, hoe lang wil je bv geven? Oefenen jullie wel al met de fles? Ben nu lekker bij mijn ouders. Mama mag mij lekker vertroetelen nu ik ziek ben. Dat kan zij toch beter dan vl ;)

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ange lekker vertroetelen.

Ik wil bv geven zolang het kan dus tot me melk op is.nee ook nog niet ge-oefend. Nja 1x maar toen ging hij flink kokhalseb..

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ange, wat fijn dat je vertroeteld wordt door je moeder!

Marloes, heel veel succes morgen! En wow, wat een slaapkopje :).
    Hoe vaak ga je kolven op het werk?

Zwemtas staat klaar, ben benieuwd! Ik vind het vooral vroeg, om 8.50 afgesproken bij het zwembad met een vriendin, ik neem I. lekker in haar pyama mee.
    Stond nog even te douchen voor het eten en ml ging I. nog even op bed leggen voor een slaapje. Brullenbrullenbrullen (was wel echt moe), ook op de arm. En ik neem haar over toen ik klaar was met douchen zodat hij verder kon met koken en ze valt meteen als een blok in slaap, ahhhh ml stond zo beteuterd te kijken dat ik het wel sneu vond. Hij heeft haar net wel op bed gelegd en toen ging ze wel slapen.

Hoe slapen jullie kindjes ergens anders? In de kinderwagenbak slaapt ze wel maar in een ander bedje is nog niet zo'n succes (hebben we ook maar een paar keer geprobeerd).

17. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Pfff... Ik hoop echt dat het een sprongetje is hier en dat ie niet lang duurt! Vanaf 17.00uur is het hier huilen, huilen, huilen... Ik had behandelingen, VL werd gek en moest daarna na cursus, dus mijn moeder lwam even oppassen.. Zo sneu voor haar.. Ze is uit ellende maar gaan wandelen terwijl ze ook net van haar werk af kwam en er een zware dag op had zitten.. Voel me zo schuldig tegenover haar nu.. (ze vond het niet erg zei ze maar toch..) Nu gaat de kleine man maar niet slapen en ik wil zo graag! Ga hem denk maar weer in de wieg langs me leggen... Hoef ik in ieder geval niet mijn koude bed uit!

Ben wel aan het klagen hè... Haha.

Ohh hij begint weer!

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Dwrtjj, onze kindjes zijn even oud en die van mij zit ook in een sprong. Gelukkig loopt die op het eind. Wanneer is die van jou geboren? Damon is met 37+1.

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hopelijk slaapt hij nu wel!
    Klaag maar raak hoor ;).
    Kan heel goed de 12 weken sprong zijn, hopelijk is het snel voorbij!

Hier slaapt iedereen. Ik ga ook mijn best doen!

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Papa vroeg, Isa vroeg. Kwam ineens na 2 weken weer om 5.00. Na een voeding meteen weer in slaap gevallen maar ik kon niet meer slapen dus dan maar mijn bedje uit, kan ik vast beginnen met proberen mijn borsten in mijn bikini te proppen voor het babyzwemmen ;) (gelukkig neemt vriendin haar bikini mee die ze droeg vlak na haar zwangerschap en nog borstvoeding gaf).

Marloes, succes vandaag, knuffel!!!

Deel Deze Pagina