De 1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SeaShell, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Haha arual en pasten de boobies in de bikini? Ben benieuwd naar hoe je het vindt! Leuk, babyzwemmen :)

Diewertje, hoop dat het sprongetje gauw voorbij is. Hoe is het vannacht gegaan? Je mag best klagen hoor!!

Hier een rot nacht gehad, vanaf 4.00u om de 2u wakker.

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AruAl en je boobbies in bikini kunnen krijgen?

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha flink gepropt en bikini vastgezet met dubbele bandjes maaaaar ze zijn erin blijven zitten ;).

Ze vond het leuk! Maar jeetje wat een gedoe zeg haha, kwam handen tekort.

4. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    hihi arual, gelukkig bleven ze zitten!
    lijkt me heel erg leuk! hier is het alleen net de dagen dat ik moet werken.. misschien eens kijken om wat verder weg te gaan..

vanacht ging redelijk, ik heb hem maar in de wieg gelegd naast me.. kon ik in ieder geval lekker warm in bed blijven... ik ben vanmiddag vrij en ga lekker high tea'en! levi moet wel mee dus ik hoop zo dat ie niet te veel gaat huilen! anders ben ik zo weer weg haha

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoi meiden!

Ik waai ook eens aan, het is chaos hier. Ik kreeg 6 weken na de bevalling helse pijnen in mijn buik en werd opgenomen om te kijken wat het was. En het blijkt mijn galblaas te zijn, ik heb last van stenen die door de galleider verdwijnen. Ik dacht met 1 aanval klaar te zijn, maar ik heb ze iedere week. Over 6 weken kan ik geopereerd worden, maar er word nu geprobeerd om me volgende week al te opereren.. dit is niet te doen zoveel pijn en de zorg voor 2 kleintjes.

Met L. gaat het trouwens super! Ze groeit goed, brabbelt en speelt lekker.. en de bv gaat ook nog steeds super! Hele trotse mama hier dus :)

Dus dan schiet forummen erbij in.. maar jullie redden te wel zo te zien, haha :D

Dikke knuff voor jullie allemaal! En wie weet tot ooit :)

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Tummetje, heftig! Hopelijk kunnen ze je zo snel mogelijk opereren! Wel fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid! Beterschap!

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloes, hoe is het gegaan?

Ange, alweer een beetje aan het opknappen?

Omdat ik zowaar in mijn bikini pastte, heb ik ook maar weer eens een spijkerbroek geprobeerd en ik heb in ieder geval weer een spijkerbroek die past :D! Alleen m'n buik is nog wel slap.

Kleine meid heeft haar 'ritme' een beetje omgegooid maar ging wel slapen net op de gewoonlijke tijd.
    Ze wil nu sinds een paar dagen heel graag met haar knuffeltje slapen dus ik ga maar op zoek naar een reserveknuffeltje want ze spuugde net over haar beertje heen dus die ruikt nu een beetje zuur, blegh ;).

8. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    wie denkt er eigenlijk al weer eens stiekem aan de volgende kleine wurm?:D

9. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Arual wat fijn dat je in je spijkerbroek past! En je weet 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren...

Missm euh ik dus echt niet! Heb het veel te druk met deze! Misschien over 2 jaar ofzo (als het ons gegund is), maar wil nu nog optimaal kunnen genieten van E

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik pas ook alweer 4week in me jeans heerlijk... Maar er hangt nog wel een flubber buik op hihihi..

Een 3de denk er wel aan maar dan over jaar ofv5. Als het ons gegund is. Gistr nml gehoord dat er nog maar 1bal zijn werk doet bij vriendlief

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik pas ook maar 1 spijkerbroek hoor haha, met een flubberbuik erboven ;) maar gezien mijn favo positiejeans kapot is ben ik er toch wel blij mee.

De vroege ochtendvoeding is hier weer terug, helaas niet meer uitslapen tot 8.00. Heb er niet zoveel moeite mee hoor (kolfde extra toen ze zo lang sliep omdat bang was dat mijn productie in zou storten van 12 uur niet drinken) maar het was voor ml ook wel fijn niet een extra keer wakker te worden voordat hij naar zijn werk moet.

Een kleintje erbij... lijkt me zwaar maar het zou zo mooi zijn als het ons gegund is om nog een kleintje te krijgen. Ik had een hele sterke 'zwangerdrang' en die neemt nu een beetje af.
    We hebben geen kamer meer over dus het meest ideale zou zijn om te verhuizen eerst maarja dat kan ook niet 'zomaar' en mijn man heeft op het moment geen vast contract. Ook even aankijken hoe mijn gezondheid blijft na dit (toch wel heftige) jaar voor mijn lijf.

12. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Veranderd elke keer weer hè Arual, denk je een ritme te hebben en dan is het toch weer anders... Tenminste is hier zo..

Sammie: Levi is van 10-01 en geboren 39+3
    Het is weer een beetje rustiger aan het worden dus geloof dat het even een piek was..

Hier nog geen tweede.. Ik zou het wel heel graag willen, maar nu nog niet.. Eerst even genieten en als Levi zelf wat meer kan, dan kan ik er over nadenken.. Haha

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hey meiden! ik kwam ook ff spieken :) hoe gaat het met jullie?

Hier geen 3e/volgend kindje, wij zijn compleet :) zou er niet aan moeten denken nog een x zwanger te zijn :) sommige vinden het geweeeeldig en voelen zich dan zo super, maar ik vind het 10x niks

De eerste was ook een huilbaby en wilden dachten dus no way aan een tweede..ook heb ik 6 weken opgenomen gelegen vanwege hyperemesis gravidarum en bang dat dit weer ging gebeuren.. pas toen onze zoon 2,5 was voor de 2e gegaan met veel angst van ''wat als'' bang dat het weer zo'n heftige babytijd zou worden, en dat is het helaas :( maar de hyperemesis bleef gelukkig uit en ik ben geen 1x misselijk geweest :) dus hier zeker weten geen derde kindje, maar zou 3 sowieso lastig vinden qua woning,auto, moeilijker om ergens naartoe te gaan met z'n allen, aandacht verdelen, etc... wat dat betreft was dat allemaal stukken makkelijker met 1 kindje ;)

Verder ben ik nu 20 kilo afgevallen vanaf de dag vd bevalling en heb zelfs 2/3 broekmaten kleiner dan voor de zwangerschap, maar mijn buik is 1 pannekoek, maar dat was ie al na de 1e helaas.. heb ook een grote diastase ( gat tussen de rechte buikspieren) wat niet meer bijtrekt, ook niet met trainen, en een navelbreuk.. volgend jaar laat ik me daaraan helpen als alles meezit.

Verder slaapt Janice ook nog niet door helaas :( ze drinkt overdag ook erg weinig en spuugt vaak de helft van de fles terug, maar heeft er geen last van qua zuur ofzo. Ook word het huilen niet minder en slaapt ze overdag maar een uurtje, wat we ook proberen :(

@ tummetje; veel beterschap meid, heftig! :(

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow Daantje, enorm afgevallen zeg! Heb je daar wat voor gedaan?

Wat jammer dat Janice nog steeds zoveel huilt en weinig slaapt. Nogmaals, het lijkt me behoorlijk heftig, 2 huilbabys.

Ik trek morgen weer een positiebroek aan, flubberbuik. Heb wat positiebroeken teruggekregen die naar mijn zusje waren gegaan en die ik niet meer pastten aan het einde van de zwangerschap, toch het idee dat dat beter zit.

Ritme is hier aardig zoek. Is nu aan de borst in slaap gevallen maar ik twijfel of ik haar zo in haar wiegje zal leggen of dat ik even wacht tot ze wakker wordt en dan pyama aan en naar bed. Mijn hele avondritueel is in de soep gedraaid ;). Gelukkig had ml een bordje met pasta in de koelkast gezet voor me dus ik hoefde niet te koken.

15. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Daan, wat goed! Speciaal dieet? Of gezond eten en bewegen? Klote dat Janice nog steeds slecht drinkt en slaapt. Hopelijk wordt het gauw beter. Knuffel!!

Arual, hoe is het nu met je gezondheid?

Esmée heeft eczeem. We zijn vandaag naar de ha geweest. Nu flink smeren met een vette creme.

16. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    wow daantje, 20 kilo, dat is snel!!

zielig voor esmee eczeem.. hopelijk komt ze er wel vanaf!

was vandaag op het cb even wegen, Ze waren daar heel verbaasd dat levi nog niet doorslaapt.. zo raar.. hij is nog geen 3 maanden! en we moesten rond 23.00/24.00 uur maar een fles geven, dan sliep hij tenminste wel door.. zo raar... heb maar ja en amen gezegd want had geen zin in een discussie... wij blijven het gewoon zo doen.. :)

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lief dat je ernaar vraagt Ange, gezondheid gaat erg goed gelukkig :). Zo blij dat ik nog geen opstoot heb gehad sinds de bevalling.

Zou het? Het lijkt het erop dat ze nu eindelijk in slaap gevallen is. Een ritme van eten, spelen, slapen is even ver te zoeken. Nu snel een kop thee en pyama aan.

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ange wat sneu eczeem. Isa heeft ook droge schilferige plekjes die ik herken van mezelf, smeer met vette crème.

Diewertje, verbaas me wel vaker over adviezen die gegeven worden! Luister naar je moedergevoel!

Oh ze huilt ineens weer.

19. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Diewertje, luister gewoon naar je gevoel. Kan soms zo boos worden op het cb met hun tegenstrijdige adviezen! Het is heel normaal dat een baby van 3 maanden snachts nog om een voeding vraagt. Met doorslapen bedoelen ze trouwens 5 a 6 u in een stuk slapen he. Is levi goed gegroeid?

Arual fijn dat het goed gaat met je gezondheid. Hier ook geen echt slapen eten spelen ritme meer. Doen ze bij gastouder of oma toch niet :) Cb zei toen tegen mij dat ik haar in bed moest laten liggen tot de volgende voeding. Dacht het niet he! Als mevrouw wakker is laat ik haar niet liggen hoor! Dan gaan we lekker kroelen en knuffelen :) Heeft isa die plekjes ook in haar knieholtes, borst, nek? Misschien ook eczeem?

Nieuwe foto spam zo in mijn album :)

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooi dametje is er toch! Hoe kan het ook anders met zo'n beauty als moeder ;).

Gelukkig alleen op haar hoofd en wenkbrauwen en soms op haar gezicht een plekje dus ik hoop dat het daarbij blijft, mogen ook geen zeep of shampoo gebruiken. Ik heb zelf ook vaak last van plekjes op mijn hoofdhuid.

Hopelijk groeit Esmee eroverheen! Heeft ze er last van?

Ik laat haar ook niet liggen hoor als ze wakker is, dan gaan we lekker spelen en knuffelen. Ik probeer wel zo voorspelbaar mogelijk te zijn en heb een vast ritueel voor bij het naar bed gaan.

I. vindt buikliggen ineens leuker worden. Heb een spiegel die ik voor haar neer kan zetten als ze op haar buik ligt met rammeltjes (een krab van fisherprice) en die vindt ze nu wel interessant. Ze grijpt nu ook echt naar dingen. Zaterdag had ze voor het eerst een poppetje van de wagenspanner beet :D was zo trots!

Deel Deze Pagina