Morge dames.. Dieuwertje stom cb met hun adviezen gelukkig is het nog altijd jou beslissing laat ze idd lekker lullen daar. Hier is Fernando overdag veel meer wakker vaak tot uur anderhalf uur na voeding word hij moe. Slaap dan bij mij op arm en 1 of 2x overdag in bed. Wil hem vanaf vandaag opmzijn eigen kamertje leggen te slapen maar is zown grote stap hihi muts dat ik ben
Ow heb na 2 dagen werken zon buikgriep!s weer naar huis gegaan en nu doet alles zeer en wat is het koud! Vertel later wat.moet nu kolven....
Och Marloes, wat een pech . Knuffel, sterkte meid! Natascha, begrijp je helemaal, misschien ben ik dan net zo'n grote muts . Hier slaapt ze snachts nog bij ons op de kamer en overdag op haar eigen kamer. Hmmm... was in slaap gevallen in de maxi-cosi en helaas is ze wakker geworden met overtillen (ze kan wel wat slaap gebruiken, nog niet veel geslapen). Ik hoor haar over de babyfoon spelen met haar knuffel (knispert). Net even bij een vriendin geweest en even bij mijn ouders want die waren op vakantie geweest. Morgen de 1e verjaardag van de kleine meid van diezelfde vriendin, wat gaat het toch hard! Ik ben zoooooooo moe vandaag. Hopelijk kan mijn man het vanavond eventjes overnemen zodat ik even lekker kan douchen (zonder babyfoon ).
Arual babyfoon vnaaf aan je man geven hihi.... Ons meissie is deze maand ook jarig gaat me veel te snel...
marloes, Beterschap!! hier ook steeds minder lekker.. alles doet pijn! vanmiddag vanalles gehaald voor de weerstand.. hopelijk zet het niet door want ik kan het me niet permitteren om cliënten af te zeggen! vanmiddag nog even langs de therapeut geweest.. er zat nog een lichte blokkade die nu weg is gehaald.. levi ligt al een paar uur te slapen en moest eigenlijk 17.30 eten! maar ik laat hem maar lekker liggen.. gister heeft vl hem wakker gemaakt om te eten en dat stelde hij niet op prijs! haha vanacht trouwens om 05.00uur (normaal 04.00uur) gekomen en maar 90ml gedronken, toen vanmorgen pas weer om 09.30uur! hopelijk heeft ie dus steeds minder nodig snachts lig nu even op de bank maar kan me niet echt ontspannen omdat ik weet dat ie elk moment wakker kan worden! hihi jullie nog plannen voor het weekend?
Marlouscha.. beterschap! En Daantje.. wat vreselijk lijkt me het.. heel veel sterkte! Hopelijk gaat het jaar ontzettend snel ! want bij je zoon was het na het jaar toch redelijk ?? Hier afgelopen woensdag naar CB geweest.. Groeit Yasmin ineens te snel :S word er niet goed van! adveis om minde in de fles te doen.. maar tot nu toe niet gedaan.. ze is tevreden en waarom minder geven?? overgewicht bij baby's?? nog nooit van gehoord daarnaast ook nog voor controle in het zh om een echo te maken van haar heupjes.. hopelijk is het niets!! maar ja.. dit kan pas in mei dus ff afwachten Ze slaapt s nachts in haar bedje.. overdag ook zo veel mogelijk maar soms ook in de kinderwagen (slaapt ze toch beter).. sinds afgelopen week weer s nachts wakker.. maar gelukkig slaapt ze wel weer snel in! maar wel vermoeiend zeg..
even antwoorden op dieuwertje.. dit weekend druk met inpakken! we gaan maandag op vakantie! Erg spannend.. hopelijk doet ze het goed in het vliegtuig!!
Spannend Corinuh! Diewertje, ohjee niet ziek worden hoor. Erg weinig geslapen vandaag overdag en toen ik ging douchen voor het eten heeft ze bij papa enorm gehuild. Kortom, we hebben nog geen nieuw ritme gevonden. Ligt nu net pas in de wieg want ze was met voeden in slaap gevallen daarnet.
marloes en diewertje, veel beterschap! Laat je lekker vertroetelen thuis. Mijn buikgriep is gelukkig voorbij. Corinuh, spannend!! Veel plezier Geniet ervan! Arual, gister nog kunnen douchen zonder babyfoon? Hier een onrustig nachtje. Esmée drinkt nu ineens 180+6 en leek daar vannacht toch een beetje buikkrampen van te hebben (kan dat??). Heel slecht geslapen, veel gehuild Vanochtend zat ze helemaal onder de poep en plas. Hopelijk vandaag beter!
Ange, het kan idd komen door die 180+6. Misschien valt het t zwaar op de maag. Het maagje moet oom ineens meer voeding verwerken en dat geld ook voor de darmen. Je zou eerst overdag 180 kunnen geven en de nacht minder maar weet niet of ze daar genoegen mee neemt. Wij hebben friso extra geprobeert en dat was hier ook drama met krampen en poepen. Hier word niet meer dan 120+4 gedronken in de nacht.
Douchen zonder babyfoon? nou er was geen babyfoon voor nodig om te horen dat ze alleen maar heeft gehuild tijdens het douchen . Papa keek ook een beetje beteuterd toen ik klaar was. Tot vorige week huilde ze max een kwartier per dag en viel ze zelf in slaap op dezelfde tijden (deed ik niets voor, had haar ritme zelf geregeld) maar sinds de 12 weken sprong is het even zoeken naar een nieuw ritme. We zijn nu ook helemaal afgebouwd met de infacol, ze heeft wel veel last van scheetjes. Maar nu ligt ze heerlijk te slapen en ze is zelf in slaap gevallen zonder te huilen in haar ledikant. Ben een paar keer om een hoekje gaan kijken en toen lag ze nog te spelen met een knuffeltje en ineens sliep ze. Als ze weer wakker is gaan we even in bad (tenzij ze nog heel erg lang blijft slapen) en dan naar de eerste verjaardag van haar vriendinnetje! Lekker taart eten en bijkletsen met een hoop een hoop vriendinnen die ook komen. Kan Isa even knuffelen met haar lieve 'tantes'. Ik roetsj nog even met een sopje door het huis nu ze nog slaapt. Ml is helaas werken vandaag en morgen weer de hele dag naar de sportvelden. Baal er soms wel eens een beetje van dat we tijdens het sportseizoen zo weinig zien in het weekeind maar dat is niet anders, zou ook weer niet willen dat hij dat opgeeft want het geeft hem wel ontspanning na een drukke werkweek.
Arual snap het helemaal dat je ervan baalt je vent zo weinig te zien..Oog lekker taart eten verjaardag hahah.. Hier net de babybjorn draagzak van zolder geplukt. Heb ook de baykay denim maar das toch niet mijn ding wel jammer want heb 90 euro betaald..
Vind je het lastig knopen Natascha? M'n vent kwam net onverwacht nog naar de verjaardag van de kleine meid, was leuk! De kleine heeft grootste gedeelte in de reiswieg liggen slapen. Veel kindjes, dus lekker druk.
Arual ja ben bang dat doek niet strak genoeg zit.. Oohhhhhhh wat super dat je vent nog op de verjaardag was
Ja je moet hem echt strak aantrekken de doek, dat je gewoon naar voren kunt buigen zonder dat je kindje van je af komt. Heb je uitleg gehad van een draagconsulente? Ja leuk dat hij ook even kwam! Alleen nu gaat hij misschien vanavond naar vrienden... Had me verheugd op een avondje samen dit weekeind zonder dat hij de volgende ochtend om half 5 zijn bed uit moet.
Zo gisteren wel zwaar gehad zeg pffff vandaag rustig aan.jammer genoeg niet naar en bruiloft kunnen gaan, maar ml is nu naar het feest.ach blijf ik wel lekker thuis met mijn schatje. Wat is een goede doek om te dragen? Heb nu een wallaboo en een mini monkey te leen.vind de wallaboo wel ik voor nu maar ze wordt steeds zwaarder en dan is het niet handig voor mij.
Wat een verschrikkelijke nacht AAAArRRzgGHGG Eerst kon ik niet slapen.toen ambulance gehoord en op internet opgezocht.op het feest...ml bellen.niks aan de hand maar al wel zijn zaken vol. Tess drie keer huilen om tutje en al vroeg eten.vervolgens half vier auto voor de deur die toetert.zatte vent naar boven die lekker in een emmer gaat zitten kotsen. Na twee keer naar beneden gestuurd met zijn kots. Tess nog een keer of drie wakker en weer eten.net zoon van ml van de wc gehaald waar zowat een hele wc rol in was gedumpt.g#vr.straks wc verstopt. Ik ben een beetje chagrijnig vandaag...
marloescha, wat erg! heb medelijden met je! kan je vandaag niet je vent een paar uur op de kleine laten letten zodat jij even tijd hebt om bij de slapen..? hier was het vanacht 04.30, gister 06.30 dus daar had ik meer op gehoopt! haha maar ja, nu hoor ik hem jn bed brabbelen maar heb echt nog geen zin om eruit te gaan.. dus hopelijk valt ie weer in slaap! Corinuh, gelukt met alles inpaken? je zult wel veel bagage hebben zo met die kleine of niet? In ieder geval een hele fijne vakantie! hopelijk gaat alles goed, ook in het vliegtuig.
Arrrgghhh Marloes, dat meen je niet. Nou niet zo gek dat je sjachie wordt! Ml is sporten en ik ben bezig met het huishouden en de was/strijk. I. had poepen een dagje overgeslagen en dat kwam natuurlijk allemaal vanmorgen eruit. Dat had geen enkele luier op kunnen vangen en gezien ze alleen haar luier/romper aanhad op dat moment, kon ons beddengoed ook in de was, fijn (zat er net schoon om). Vannacht heeft ze weer heerlijk slapen maar overdag is nog steeds rommelig. Nou ga maar weer aan de strijk... blegh...
Ml was vanmorgen nog zat.ik met Tess in bad gaan hangen, maar milan (zoon) vroeg veel om aandacht.weer eruit, milan in bad.ik Tess aankleden en in bed en zelf nog maar ff douchen.toen dacht ik en nu opzouten....mannen naar de voetbal gegaan en ik super chago en moe.ik denk weet je wat, ben weg.dus lekker met mijn zus en man en neefje Tess ingeladen en hoppa naar buiten de zon in! Dat heeft mijn humeur wel goed gedaan zeg.die niksnut ligt nu natuurlijk op de bank te snurken. Zo ff lekker geklaagd.ik ga zo naar boven, hij kijkt maar wat hij doet.ik heb rust in te ben notabene ziek thuis. Nog meer mensen lekker naar buiten geweest?