Heerlijk hè die verzamelingen.hier poept ze nu iedere keer en klein beetje.schijnt datborstvoeding niet zo veel afval heeft? Maar ze heeft al wel eens haar slaapzak vol gepoept hoor... Hier morgen ook weet aan de was, want vandaag buiten in het zand gelegen met Tess.....met wit dekentje natuurlijk
Ja lekker was dat, ik zag het zo haar luier en romper uitlopen haha. Nouja alles is eruit gegaan in de was met wat voorbehandeling. Vandaag poept ze de hele dag weer kleine beetjes (na de grote hoeveelheid vanmorgen ). Hoe was je vent er vandaag aan toe Marloes? Morgen naar de tandarts voor controle, ben benieuwd... brrrrr. Weet iemand hoe het zit met verdoving en bv? Denk ik nu pas aan, voor het geval dat. Vandaag geen lang slaapje, alleen maar korte slaapjes van max 3 kwartier. Benieuwd hoe het gaat als ze straks de nachten in haar eigen kamertje gaat slapen, nu wordt ze snachts nooit wakker laatste weken. Ik heb vandaag alle was weggewerkt en nu zit de wasmand alweer vol...
Mijn vent amper gezien.ik ben kapot.Tess is vannacht om half vier weer begonnen.iedere keer huilen, tutje, huilen, eten....pfff.nu had ze al weer honger.ik kan het niet meer volgen.overdag gaat het prima. Hopelijk slaapt ze zo nog even, dan kan ik ook nog even slapen.
Och meid, en dat als je ook nog niet lekker bent. Tess nog even geslapen? Oh I. is weer wakker zo te horen. Tijd om aan te kleden. Ben gisteren niet meer buiten geweest, vandaag gaan we het wel doen! Beetje jammer dat de zon nu niet schijnt.
Marloescha, wat naar nu je ook nog eens niet lekker bent! Snap dat je het even gehad hebt ja! Hier had vl gister een verassing, oppas geregeld en alles, zijn lekker wezen uiteten en daarna naar de bios! Echt lekker! Alleen gisteravond dus mijn mannetje moeten missen en vandaag weer een drukke dag werken (nu even pauze! hihi) dus moet nu mijn mannetje weer missen... Ik vind normaal het wel lekker even mijn eigen ding doen maar heb het vandaag moeilijk.. haha misschien omdat ik hem gister ook al moest missen.. vanavond maar even flink knuffelen!! Nog naar buiten geweest Arual?
Heerlijk Diewertje! Ahhh vanavond maar lekker knuffelen met je kleine mannetje. Ja, zijn lekker naar buiten geweest met de hond. Ze heeft vanmorgen weer lekker geslapen in ieder geval. Toen we terugkwamen van het wandelen werd ze wakker maar was ze even uit haar ritme dus nu liggen we samen even plat. Zometeen naar de tandarts. Elk kind kost een tand zeggen ze toch? Ben benieuwd .
Geen gaatjes gelukkig. Was ook nog mijn portemonnee kwijt, bleek nog in mijn zwemtas te zitten. Rij dus al sinds woensdag rond zonder rijbewijs/contanten/pasjes zonder het door te hebben (pinpas heb ik meestal los). Gelukkig weer terecht, zat even enorm in de zenuwen.
Arual goed bezig.Hahaha portemonnee kwijt niet slim hè Dieuwertje leuke verrassing zeg..... Oog het word volgende week heerlijk weer hoorde ik zinzinzinzinzin
Beter dat het mooi weer wordt! Maken jullie kindjes lange slaapjes overdag? Vandaag ook weer alleen hele korte slaapjes in het ledikant (alleen vanmorgen wel een uur). Op een gegeven moment zit ze zichzelf dan echt een beetje dwars (wel moe maar niet slapen). Als ik met de wandelwagentje weg ga dan slaapt ze wel langer. Eind van de middag maar lekker samen met haar op bed gaan liggen maar ook toen heeft ze maar even (aan de borst) geslapen.
Arual hier ook maar korte slaapjes overdag. als ze drie kwartier achter elkaar slaapt mag ik al blij zijn.
Hoi allemaal.. we zijn veilig aangekomen Y word nu ontzettend verwend door oma! zo lief beetje raar toetsenbord hier, dus beetje rare opmaak van de tekst idd heel gedoe om van alles mee te nemen!! en was voornamelijk benieuwd hoe ze zich in het vliegtuig zou houden, maar ging erg goed normaal gesproken ook erg korte slaapjes overdag, alleen vandaag door de reis bijna 4 uur!! ga nu weer terug!! moest nog ff snel wat voor het werk doen
Hallo meiden, Hier ben ik ook weer even. Hier doet Jadelynn overdag ook erg korte slaapjes. In de nacht slaapt ze gelukkig wel beter. Ze krijgt om 22.00 uur de laatste fles en slaapt dan eindelijk lekker in haar eigen bedje. Ze wordt helaas wel 1x wakker in de nacht en dan pak ik haar bij me en slaapt ze verder en krijgt ze om 06.00 uur de eerste fles. Hopelijk gaat ze binnenkort de hele nacht doorslapen in haar eigen bedje. Ik pak haar bij me omdat anders de rest wakker word en die moeten weer vroeg op de volgende dag. Corinuh, fijne vakantie meis. Geniet er maar lekker van. Hier ook nog even wat foto's van onze kleine meid.
Wat een dotje! gisteren naar de dagopvang geweest want de fotograaf was. Ik denk dat ze wel leuk geworden zijn ! vandaag prikjes ronde 2 hoop dat ze er niet al te veel last van heeft. de zetpillen staan klaar...
he hier vandaag ook 2e prikjes. zit nog best veel tijd tussen die van jou en mij want Tess is toch een stukje ouder. hier ligt de paracetamol ook al klaar. vorige keer heeft ze de hele dag geslapen ben benieuwd.
Sher, wat een plaatje! Succes met de prikjes! Hier net terug van zwemmen en meteen het goede nieuws gekregen dat vriendinnetje is bevallen. Weet geen details maar papa zei dat mama en dochter het goed maken. Maakte me al wat zorgjes nadat ze gisteren aangaf nogal pijn te hebben, heeft het daarna dus blijkbaar eindelijk doorgezet . I. Slaapt nog dus nu eerst zelf even wat eten en dan zal ze wel een voeding willen. Nu maar mijn beddengoed weer in de was gegooid want dit keer was het ondergespuugd dus het rook een beetje zuur . Vanmiddag even een kraamcadeautje laten maken voor de kleine meid nu ik de naam weet.
wat een schatje sher!! missm, succes met de prikjes, wij mogen morgen en moet daarna werken, dus hij gaat dan naat oma.. baal er echt van, wil zelf dan bij mijn mopje zijn! arual, gefeliciteerd met je vriendin! hier dalijk poging 2 om te gaan high tea'en! hij gedraagt zich al de hele week voorbeeldig dus dat zal wel goedkomen! oja, gister trouwens doorgeslapen van 22.00/07.00uur! vanacht was het weer 04.30uur, maakt goed.. hij kán het dus wel!