De 1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SeaShell, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Dwrtjee geniet van je high tea meis :D en jij ook suc6 morgen met de prikjes

2. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    zo weer thuis ze heeft het weer kranig doorstaan. wel doorverwijzing voor mogelijke heupafwijking dus ze krijgt een echo. ik ben benieuwd. voor de rest. ze is al weer 61,5 cm en bijna zes kilo. ze groeit als een tierelier

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Diewertje, hoe was je high tea?

Missm, groeit lekker :)! Hopelijk weinig last verder van de prikjes.

Marloes, hoe is het bij jou gegaan?

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames..

Sher prachtige foto's

Missm mooie maten zeg

Dieuwerttje hoe was de high tea?

Wij mogen morge voor 2de ronde prikken dochter moet ook voor controle... We moeten er al om 9,00 zijn aahhh wat vroeg hihi

5. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    de high tea was heerlijk en heel gezellig! Levi heeft lekker liggen slapen, lachen (naar iederee , de chameur!) en heel even een beetje gemopperd maar dat was niet erg!

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes morgen Natascha!
    Wij mogen over 2 weken op voor nummer 3.

Ukkepuk valt net in slaap. Heb net erg gelachen om haar gebrabbel voor ze in slaap viel haha. Ze maakt 'ineens' weer nieuwe geluidjes.

Morgen is de roostervrije dag van ml en gaan we even als gezin wat ondernemen. Van het weekeind is hij weer werken en sporten.

Oh ze heeft last van scheetjes :( (bv-moeders daar ook meer last van met liggend voeden?).

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual nee niet niet opvallend meer scheten Fernando doet het heel de dag door hihi en stinkennnnnnnn

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo weer thuis van cb f.man is 65cm en 6836gram reus haha

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hij groeit in ieder geval goed natas, goed teken toch :D!
    Heeft hij ook prikjes gehad?
    Wij moeten 8 mei pas weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze dan weegt en hoe groot ze dan is.

10. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    zo natasha, flinke jongen! hier ook net terug, 61 cm en 6060 gram!
    prikjes goed doorstaan! de fles daarna heeft veel troost gegeven en nu merk ik niks aan hem.. gelukkig! kan ik gewoon met een gerust hart werken vanmiddag/vanavond!

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ja hier ook weer prikken gehad vorige x kreeg hij 4uur na de prikken pijn. Ben benieuwd hoe nu gaat..

Dieuwertje mooie maten ;) fijn dat de prikken geen pijn geven

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, goed gegroeid zeg!!!

Wij zijn met z'n drietjes even lekker gaan lunchen en winkelen :).

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Natascha, hoe is het gegaan?

Wij gaan zo op kraambezoek! Even een klein meisje bewonderen en mama en papa feliciteren.

Nog plannen voor het weekeind?
    Ml moet werken en we gaan bij vrienden langs om naar hun huis te kijken. Met maxi-cosi 8 trappen op, flinke opgave want vind dat ding wel zwaar worden met meer dan 7 kilo baby erin.

14. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    zo ook weer een nieuwe ervaring gehad. Letterlijk een drol uit haar kontje getrokken. hij was dik keihard en gortdroog zo zielig.:x het deed haar zo'n pijn.

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach Missm, wat sneu!

Wij zijn op kraambezoek geweest, wat ontzettend klein weer!!! Wat een verschil zeg. Ongelooflijk dat onze ukjes 2/3/4 maanden geleden ook zo klein waren (I. was nog een pond lichter)!

Vandaag het kussenset voor haar kinderstoel binnengekregen voor als ze kan zitten over een paar maandjes (stokke) met een vogeltje en haar naam, te schattig gewoon!

Mn zusje is nu 38+1, met dat termijn ben ik zelf bevallen. Spannend hoor, al kan het gerust nog 3 weken duren.
    Ben gisteren losgegaan bij de Zara voor hun ukje voor van de zomer en het kraamcadeau staat klaar, mijn zusje laat vandaag nog even haar nagels doen en dan is zij ook klaar ;).

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Missm wat vreselijk zielig zeg

Arual was een hel gister Fernando begon om 13,00 met huilen tot 15,30 hem toen maar zetpil gegeven. En in bed gelegd ging daarna iets beter maar hij was wel heel loom.
    Vandaag ook weer veel huilen helaas

Wat spannend van je zusje zeg

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is hij al een beetje opgeknapt Natascha?

En Missm, heeft je meisje nog erg last van haar buikje?

Hier een beetje aangerommeld vandaag, schoonmoeder nog op bezoek gehad met mijn neefje en de dochter van een vriendin.

Helaas ook het zeer verdrietige nieuws gehad dat de dochter van een kennis veel te jong is overleden. Deze prachtige vrouw heeft afscheid moeten nemen van 2 jong volwassen dochters (haar andere dochter is een aantal jaren geleden overleden). Dat zet je wel even met beide benen op de grond en laat je des te meer beseffen dat je van elk moment moet genieten dat je hebt met de mensen van wie je houdt.

Morgen de kast van de kleine meid maar even uitmesten, ze is alweer uit zoveel kleertjes gegroeid.

18. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @arual volgens mij is alles er nu uit gelukkig. vanmiddag heeft ze nog weer gepoept was een stuk zachter maar de anus was zo geirriteerd dat het alsnog super pijn deed. nu een dikke klodder vaseline op derkontje gesmeerd. Ikheb nu kindacol van vsm gehaald. CB had alleen als advies om over te stappen op nutrilon omneo maar dat wil ik nog niet doen want we zijn al voor de vierde keer overgestapt op andere voeding en dat is ook niet goed om te vaak te doen. we hebben nu nutrilon ar staat er ook om bekend dat het harde ontlasting kan geven. het blijft kiezen tussen twee kwaden ze heeft er geen last meer van dat haar voeding omhoog komt en ze slaapt daarom ook een stuk rustiger.

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan is het inderdaad een afweging die je maakt, te vaak overstappen is ook niet goed. Ah wel sneu van haar ontlasting maar wel fijn dat ze rustiger slaapt nu haar voeding niet zo omhoog komt!

Hoe is het met jullie bekkenbodem? Hier gaat het goed geloof ik, soms nog wat urineverlies als ik spontaan even een 'sprintje' (ja want zo hard gaat dat niet bij mij :p) trek en de boel niet aanspan alleen net verslikte ik me een verloor ik toch wel wat. Doen jullie nog oefeningen? Ik doe eigenlijk helemaal niks op het moment speciaal voor de bekkenbodem.

Ml is bijna thuis uit zijn werk en mag er morgen weer om 4.30 uit dus ik kruip er snel naast.

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen

Arual Fernando heeft gister aaf nog een zetpil gehad heb hem om 21,00 in bed gelegd om 2,30 gevoed en om 6,30.

Wat een heftig nieuws zeg..
    Bekkenbodem gaat steeds beter gelukkig want was al bang dat ik incontinent geworden waS.

Missm AH vreselijk die harde poep bij onze dochter gaven we Friso 1 En deden we er altijd 10cc extra water bij in.
    Toen we naar nummer2 gingen stapten we over op nutrilon

Deel Deze Pagina