Ach Natascha, arme Fernando, toch nog niet zo lekker dus. Hopelijk vandaag weer beter! Ja vrij heftig, het heeft de hele nacht door mijn hoofd gespookt, de moeder is zo'n sterke vrouw. Beide dochters zijn ook overleden aan de gevolgen van 2 aandoeningen/ziektes die ik zelf heb (gehad) en ondanks dat ik het wel kan loskoppelen van mijn eigen situatie (in de zin van dat elk beloop heel anders kan zijn), komt het toch dichtbij en is het wel heel confronterend. Ik kan me niet indenken hoeveel verdriet ze moet hebben. Maar even wat luchtigers: ik hoop dat de zon nog even gaat schijnen en ik er even lekker met hond en kleine meid op uit kan (zonder nat te worden). Vanmiddag naar vrienden.
Knuffel voor jou Arual. Hier is het nog steeds grijs weer buiten maar als het vanmiddag mooi word zoals voorspeld ben ik direct buiten te vinden. Ondanks dat ik zo vreselijk verkouden ben...
Oh lekker, verkouden zijn, maar niet heus. Merk je nog wat aan je productie of dat niet? Voor nu heb ik haar maar in bed gelegd ipv in de wandelwagen, ik wacht het zonnetje nog even af (en ondertussen eet ik de chocoladekoekjes op haha). Heb de kleine net lekker gebadderd.
Arual nee niets aan te merken heb zowieso overschot aan melk...Gelukkig maar.. Fernando zit gemiddeld. Nog op 6 voedingen
Wat hebben jullie gedaan met dit heerlijke weer??? Hier eerst de zomerjassen maar tevoorschijn gehaald en daarna naar een vriendin en mijn ouders geweest. Nog een foto met mijn zusje gemaakt, op de laatste foto samen was ik 38 weken zwanger en had zij een zeer bescheiden buikje en nu heeft zij een flinke buik en ben ik weer (zo goed als) plat. Nu lekker de balkondeur open gegooid en ga ik nog even buiten zitten voor het koken. Kleine meid ligt lekker te slapen. Gisteren alle voorjaarskleertjes gewassen, wij zijn klaar voor de zon.
hoi dames! hier lekker druk dus niet zoveel tijd meer om te reageren.. Gister de hele dag gewerkt (visagie voor fotoshoots, heel leuk!!) en vandaag een halve dag.. Dus lekker kunnen knuffelen! ♡ alleen jammer dat de zon niet meer schijnt hier.. Prikjes had hij trouwens heel goed doorstaan, helemaal geen last van gehad! Ik ga maar even vast het eten voorbereiden voordat Levi dalijk wakker is..
Hier ook druk met 2kids. Damon heeft vannacht geslape 20.00 tot 6.00uur. Zelf minder geslapen omdat steeds aan het wachten was tot hij zich kwam melden. Dwrtjj, leuk werk doe je! Fijn dat de prikjes goed zijn gegaan.
Lekker geslapen zeg Sammie! Nouja Damon dan . Diewertje, fijn dat Levi de prikjes goed doorstaan heeft. Ik denk dat iedereen het druk heeft, rustig hier. Daarnaast natuurlijk ook nog mooi weer (hier schijnt de zon). Isa ligt al een paar uur te slapen na een wat rommelige ochtend qua voedingen en slapen. Hopelijk is ze dan vrolijk wakker straks als mijn hoogzwangere zusje komt eten.
pfffff gewoon moe hierzo... Van het weekend bij mijn vriendinnetje geweest in Voorschoten. Ze is pril zwanger zoooo leuk! Was er wel moe van dus geen feestje 's avonds voor mij. Wil Tessje ook niet weer alleen laten he... zondag lekker naar de kinderboerdrij in de zon. Vandaag gestreken aangezien het hier een halve dag regende. Vanmiddag was ik zooo moe. Nu maar proberen nog wat te kolven en dan naar bedje toe. morgen vergadering Tess slaapt niet echt goed zeg...steeds wakker???
Marloes, balen dat je zo moe bent. Heeft Tess nog een beetje geslapen vannacht zodat jij ook bij kon komen? Succes bij je vergadering! Gisterenavond is mijn zusje geweest, duidelijk een beetje zenuwachtig voor wat er komen gaat (weeen, herken ik ze wel? de bevalling, etc.etc.). Samen even het boek 'duik in je weeen' doorgenomen dat hier nog lag. Isa liet me vanmorgen uitslapen tot 9.00 , morgen maar een wekker zetten! Overdag was het gisteren heel erg rommelig met slaapjes. Morgen weer zwemmen, ditmaal gaat mijn ml het water in want die is vrij. Gisteren een speelbadje voor baby's gekocht bij kruidvat voor op het balkon, met een zachte bodem, kan ze spetteren als het warm wordt (het wordt hier in huis helaas 30 graden in de zomer ).
Baal als een stekker. Vanuit het niets begint mijn lijf te rommelen (neurologische klachten), bahbahbah. Nu maar even rusten en hopen dat het wegtrekt. Het begon een paar dagen geleden vanuit het niets met tintelingen. Weer even teleurgesteld in mijn lichaam . Hopelijk alleen een teken dat ik even rustig aan moet doen (het zijn oude klachten die opspelen). Ml is ervan geschrokken en heeft me nu naar bed gestuurd. Sorry voor mijn egogeklaag, baal er gewoon enorm van. Kan het even niet gebruiken en het maakt me verdrietig. Dat ik niets uit handen kan geven werkt natuurlijk ook niet mee. I. doet het verder goed en ligt nu lekker te slapen na een ochtendje zwemmen.
Dat is niet ego Laura! Het is verschrikkelijk om ergens last van te hebben waar je zo weinig controle over hebt! Dikke knuffel. Doe alsjeblieft rustig aan, dat is voor iedereen beter. Hier blij! Tess slaapt al 2 nachten door van 23:00 ~6:00.zo erg dat ik vanmorgen keek of ze wel leefde haha.dat betekent dat ik ook weer iets positiever kan zijn.kan ik wel gebruiken op mijn werk.zo Tess naar het kdv brengen en dan knutselen met de bewoners!
Thnx meiden. Het breidt zich nog niet verder uit dus ga er vanuit dat het geen nieuwe grote ontsteking is (dan breiden bij mij vaak de klachten zich wat sneller uit). Maar even pas op de plaats en dan komt het vast wel goed. Inderdaad frustrerend als er dingen met je lijf gebeuren waar je geen controle over hebt en je maar in beperkte mate invloed op uit kunt oefenen. Vanmorgen even de deur uitgeweest en nu ligt de kleine meid te slapen dus ik ga even gauw wat doen. Hoe gaat het met alle kleine jongens en meisjes?
Tess is vannacht samen met grote broer uit logeren geweest! Moest werken en ml naar een feestje.dat ging goed hoor alleen week vermoeiend voor iedereen geloof ik.ben zelf in de lappenmand....alweer.peesontsteking.bij de poli apotheek diclofenac opgehaald.ml gaat morgen naar engeland dus ben ik mooi klaar mee.kan mijn linker hand niet gebruiken.jeetje wat doet dat zeer zeg! Gelukkig hebben we zo'n lief kindje! Jullie nog iets leuks gedaan het weekend?
Och Marloes, dat is wel balen zeg! Heb je wel hulp die je in kan schakelen? Geef je trouwens nog steeds borstvoeding, zomaar benieuwd? Fotospam Tess???? Zaterdag, naar mijn schoonzus geweest en vrienden op bezoek gehad. Ml is wat gaan drinken met vrienden en ik op tijd naar bed gegaan. Gisteren een beetje in huis gerommeld en begonnen met de buitenboel soppen gezien het mooie weer eraan komt en zijn mijn ouders langsgeweest. Niet een heel spectaculair weekeind dus maar wel lekker relaxed. Vandaag ga ik mijn zusje (nog steeds baby in buik) even afleiden. Denk dat we straks even naar de Ikea gaan. Hoorde dat ze daar ook speciale ruimtes hebben om je kindje te verschonen en te voeden met lekkere stoelen dus dat klinkt al goed . Even een traphekje halen voor de hond, komt hier nu vaak grut over de vloer en zo kan ik haar ook wat rust bieden door een gedeelte van het huis af te schermen. Verder blijven de klachten hetzelfde dus irritant is het wel maar ben niet heel erg bang voor een zware terugval. Ik hoor geluidjes uit het kamertje van de kleine meid dus ze is wakker aan het worden, tijd voor actie!
Diclofenac is goed spul zeg! Werkt prima. Vandaag mijn zus laten komen. Zij heeft het bed opgedekt. Was wel nodig en zeker nadat Tess vanmorgen er lekker op gekwijld en gespuugd had hahaha ML is toch weg dus viesmaken zijn kant van het bed Tess slaapt veel vandaag. Dit komt echt wel door het drukke weekend! Vandaag een plaatsingsvoorstel gehad van mijn werk, nou ja 2. dus nu moet ik kiezen. PFFF vind het moeilijk. Kies ik voor zekerheid op een woonlocatie of ga ik voor de onzekere baan met heel veel uitdaging (ondersteuning van een teamleider)...allebei zijn het te weinig uren, dus ga nog uitzoeken wat ik dan verder kan. Wel een veer in mijn reet dat ze mij die kans willen geven. Maar heb nu wel genoeg aan mijn gezinnetje eigenlijk. denk denk denk zal eens ff wat spammen Laura Isa ook spammen! Oja ik geef nog steeds borstvoeding! Is af en toe wel heel vermoeiend om te kolven. En dan vooral thuis. Ik heb er soms echt geen zin in! Zo lang als dat het nog gaat wil ik wel door gaan. Al moet mijn voorraad dan wel op peil blijven!