De 1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SeaShell, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ik ben verlieft je mag me opzoeken hoor.. Liana v an g ijn..... leuk!!! Een pup! De andere dames ook hoor geen punt...

@marloescha wat een haar!! Tessa heeft nog zo weinig!

2. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Wat een ontdekking! Tess had koorts van de week en sliep slecht.helaas met mijn verjaardag, oh wat wad ik moe! Toen ze dus 's avonds goed sliep gaven we haar geen laatste voeding meer, maar op verzoek....
    Slaapt ze gewoon de hele nacht door! Normaal om drie of vier of vijf uur eten vanaf elf uur.
    Dus vannacht weer geprobeerd.van negen tot acht geslapen! Wat lekker zeg.hopen dat ze het zo blijft doen:)
    Jippie!

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk Marloes!!!
    Wij hadden ook zon periode dat een late voeding haar nachtritme verstoorde. Nu bijtanken jij! ;)

Isa heeft enorme lol met haar voeten en knuffelt door met open mond tegen m'n gezicht aan te wrijven haha.

4. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    wat een schatje ik ben verliefd

5. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Oooh Laura heb jij ook zo'n kroelkont? Heerlijk.open mondje en zoenen maar. Tess is helemaal fan van haar tong.die strekt ze regelmatig uit.
    Vanmiddag ons allebei nog im kunnen kleden.ze had bijna een hele peer op.beetje moe, lekker liggen in mama's armen....spuugt ze zo die peer uit.over haar jurk, mijn blouse,bh, broek.ze vond het denk zo lekker dat ze iets of wat te veel gegeten had....mmmmm
    Wasjes draaien dus!

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha Marloes, lekker overal peer, vooral in je bh jummmmmm! Ze smult er in ieder geval wel van!

Ben wel benieuwd waar Isa's voorkeuren qua eten straks liggen :).

Ja heerlijk dat gezoen, ik loop dus ook de hele dag te zoenen met haar en af en toe die tong erbij en dan zit heel mijn wang onder de kwijl haha. Als mijn man of moeder met zijn/haar hoofd naar haar toe komt dan gaat dat mondje al open *kusjes*.

Hier even een stressvol weekeind, kregen vervelende post en een hoop gedoe daar omheen. Hopelijk kan ik vanmiddag even de zon in want heb echt 2 rotdagen gehad en ben nog steeds een beetje van slag en mijn man, om wie het ging, was er het hele weekeind niet (alleen vannacht een paar uurtjes thuis geweest). Komt wel weer goed maar heb even wat ontspanning nodig om mijn hoofd te legen.
    De kleine knuffelkont maakt natuurlijk wel een hoop goed :).

Oh ze wordt weer wakker, ze ligt weer te 'zingen'.

7. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Soowww volgens mij heeft iedereen het druk.
    Ik ben super vermoeid en lijk het niet bijgeslapen te krijgen. Gelukkig vandaag en het weekend vrij. Morgen gaat ML naar de voetbal van het werk. Ik heb maar besloten niet mee te gaan met Tess. dat duurt zo lang en is niet om de hoek. Dan loop ik mezelf weer voorbij.
    Net bij Intratuin nieuwe planten gekocht! Daar had ik zin in. Nu maar gauw in de tuin zetten. Lekker prullen.:cool:

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey, ookal bij het tuincentrum geweest Marloes? Ik ook maar voor planten voor mijn moeder en opa. Moet zelf ook nog nieuwe planten maar eerst nieuwe plantenbakken.

Hopelijk trek je een beetje bij van het weekeind!

Hoe gaat het met de rest van de dames???

9. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
  10. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    ja vreselijk niet heb zo'n melij met mijn meisje. het duurde veel langer voor ze een keer sliep.

11. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Tess begon net te huilen. Ging kijken. zweet op haar hoofd....
    heb het zelf graag warm, maar het is nu ineens te.
    wat hebben jullie kindjes nu aan 'snachts?

12. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    normaal romper, pyama slaapzak en een lakentje erover maar nu alleen een romper en lakentje.

13. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Tess ligt in romper en zomer slaapzak.
    Ze rommelt nogal in bed dus dekentje blijft toch niet zitten.

14. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    herkenbaar probleem dus ik heb links rechts en aan het voeteneind een opgerolde hydrofiel tussen het ledikant en het matras gedrukt en dan blijft het liggen en zij ook een beetje anders trekt ze zich aan de spijlen alle kanten op hihi

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Jade heeft ook moeite met de warmte. ze dronk eindelijk met een goed ritme totaan deze hitte :(. Ool slapen is een drama, in de nacht slaapt ze nog steeds niet door en overdag de welbekende hazenslaapjes.

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ook leuk nieuws! sinds een dag voor vaderdag roept ze de hele dag door Papapapa paaapaaaapaaa hahaha. klinkt heel schattig

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Plakweer, hier wordt ze ook vaker wakker in de avond en overdag. Werd net ook heel even wakker maar toch weer in slaap gekregen.

Ze ligt nu in een romper en zomerslaapzak en heb de zak even een stukje opengeritst toen ze sliep zodat de warmte een beetje weg kan.

Sher wat schattig!!!
    Hier ontdekte ze op vaderdag dat we een speeltje hebben waar geluid uit komt als je op een knopje drukt (gebruikten dan speeltje nooit, lag ergens in de hoek van de box) en nu drukt ze de hele dag op het knopje als het aan haar ligt haha.

Drinkritme is hier ook een beetje anders maar kan ook te maken hebben met mn menstruatie die vandaag doorbrak.

Over een week wordt ze alweer 6 maanden, jeetje gaat zo snel!!!

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Leuk he hoe snel ze ontwikkelen Arual :).

Hier is de kleine meid morgen 6 maanden:).
    Gister was mijn zoon jarig, vandaag de sterfdag van mijn moeder, morgen Jadelynn 6 maanden en dan zaterdag onze trouwdag en verjaardagsfeestje van onze zoon. drukke dagen dus.

gaan jullie nog leuke dingen doen of op vakantie?
    wij vertrekken 27 juli voor 10 dagen naar de camping in brabant.

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Emotionele week zeker Sher?

Geen vakantieplannen. Willen nog wel naar centerparcs maar even kijken of manlief nog vrij kan krijgen na het hoogseizoen ;).

Vandaag bij een vriendin geweest met heel veel 'herriespeelgoed' en ze heeft de dag van haar leven gehad haha, al die knopjes met geluiden.

Ik ga nog even alles tegen elkaar open gooien, hopelijk koelt het nog wat meer af in huis. Het is goed te doen hoor maar ze werd gisterenavond toch wakker en ik vermoed door de warmte.
    Dinsdag word ik 30 en dat vier ik zondag as. Zal een drukke dag worden!

20. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Proficiat meiden!
    Vandaag mijn schoonmoeder 71. Van het weekend naar Mol in Bels.
    Hier de fan aangezet in de hal die haar kamertje in blaast. Het waait gewoon niet dus vanzelf gaat het niet.

Tess is een bijdehandje. Ze dronk vandaag uit de rietfles (van de hema) van haar grote neef! Geen problemen mee.
    Ze drinkt slecht aan de borst. van de warmte en misschien ook door mijn menstruatie.
    Flesje koud water hield ze zelf vast en zat ze er lekker van te tutteren.
    Vannacht wel geslapen van een uur of 9(echt slapen) tot 6 uur :)Jeuh
    morgen alles inpakken pfff heb een berg met strijk maar met dit weer ga ik echt niet staan zweten!
    Ze kijken maar wat ze aantrekken ;)
    Doeii

Deel Deze Pagina