hallo Ik ben op vrijdag 14 maart gestopt met de pil daarna ongesteld geworden en tot nu toe niks meer. Zit nu op 45 dagen. Heb op dag 30 en dag 37 een test gedaan deze waaren negatief. Nu heb ik vandaag nog maar eens getest en nu heb ik een heel licht 2e streepje. Hoef niet heel lang in het licht te kijken of heel lang te staaren je ziet duidelijk een 2e streepje maar dan echt heel licht. Om dat ik dacht dat ik me verbeelde liet ik het mijn vriend zien en ja hoor die zag hem ook. Nu zecht iedereen ja een streep is een streep maar toch twijvel ik ... haha is het niet gewoon een foutje of iets anders ...? wie hebben dit ook gehad en waaren jullie uit eindelijk zwanger of niet?
ik had het bij me zoon , en heb het nu weer en vanochtend was de test al weer iets duidelijker als gisteren
met 3 weken en 4 dagen vind ik het ook niet gek een lichte streep Sylvie ik zou ook zeggen zwanger maar test over 2 dagen nog eens als goed is moet ie dan dikker zijn
Ik heb gister en vandaag ook een hele lichte streep gehad. Vandaag alweer iets duidelijker dan gister. Ik heb een foto van mijn test in mijn album staan, in het echt is de streep wel duidelijker. Als het goed is, ben ik nu 3 weken en 5 dagen zwanger. 2 dagen voor NOD getest dus.
nou dayenne is het te hoopen dat we zwanger zijn. Ik weet mijn nod dus niet om dat ik net gestopt ben. zit vandaag op dag 45. maar ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken zoon licht streepje.
hey dayenne ik zie eerlijk gezegt geen streepje staan maar meschien word hij nog wel duidelijker als je over n paar dagen weer test succes! grtjess
Hoi, Ik heb een test gedaan, xx sensitive van sensitest waarmee je 6 dagen voor nod kunt testen. Nu heb ik een heeeel licht streepje, welke binnen enkele minuten zichtbaar was (en nu dus nog steeds). Ook heb ik sinds woensdag weer positieve ovutesten, terwijl ik mijn ei een week ervoor heel duidelijk heb gehad. Ik had 2 dagen een dikke streep, de dag erna geen streep meer en een weekje erna dus weer wel.. Ik heb in het verleden heeel veel negatieve zwangerschapstesten gehad, maar nog nooit een negatieve test waarbij later een 'indrooglijntje' kwam. Die waren dan echt negatief dus. Nu is mijn vraag of je een indrooglijntje kunt krijgen als je niet zwanger bent? En binnen hoeveel tijd 'droogt' een test op? Groetjes, Roosje
Ik had dat bij onze zoon ook. we zagen alleen een streepje als we de test tegen het licht aanhielden. Tja hoe word je onzeker Roosje, een test is na 10 min niet meer betrouwbaar. Als je voor die tijd een streepje ziet is het dus positief.
ik zie ook geen streepje dayenne.. Ik denk dat je je zelf niet gek moet maken. Zou er gewoon van uit gaan dat het niets is..en even afwachten of je overtijd gaat..
, Nou dames, als je heel goed kijkt, zie ik wel een héél licht streepje. Over een paar dagen gewoon nog een keertje testen. Misschien is het dan duidelijker Succes
Kunnen jullie ook even in mijn album kijken? Zien jullie de streepjes ook? Zijn wel nog heel licht hoor! Dayenne, ik weet wel wat je voelt! Wij zien de streepjes ook duidelijk!
Yvette: ik zie ze goed hoor! Dayenne: bij jou niet, sorry, ga ervan uit dat het nega is en test over een paar dagen nog een keer!
dayenne ik zou als ik jou was even een andere goedkoope test halen bv van kruidvat ofzo want die van mij waren veel duidelijker (eigen merk dirkx) dan de test strips. test strips was heel onduidelijk licht streepje en dirkx zie je echt lich roze stree , dan ben je ook wat meer van je onzekerheid af.