hey dames had ff een vraagje, sommige mensen volen het als ze hun innesteling hebben, maar wat voel je dan precies? iemand hier ervaring mee?
het enige wat ik heb gelezen is dat sommige wat rose of oud bloed verliezen met de innesteling ik heb zelf nergens last van en merk het dus ook niet
heb zelf nooit gevoeld, maar van horen zeggen, kun je daar steken/steekjes van in je onderbuik krijgen! beetje ongie gevoel of beetje eisprong achtig gevoel, maar iedereen ervaart het natuurlijk anders, je kan ook wat bloed verliezen tijdens innesteling maar das ook bij iedereen anders. hoezo dacht je iets geveold te hebben dan?
neej heb het niet gevoeld, maar vroeg het me gewoon af... zag dat sommige mensen het voelen als ze hun eisprong hebben en als het eitje ingenesteld is. vroeg eht me gewoon af, misschien kan ik erop letten, als het wat word dan he haha ik heb nooit last van gehad, en ook niet van ongi pijn. gelukkig
ik voel mijn eisprong wel heel goed! dan heb ik echt vreselijke pijn in me onderbuik aan de rechterkant, lig dan echt krom van de pijn! dit houd zon half uurtje aan, en dan word de pijn steeds minder!, ik heb ook altijd ontzettende buikpijn als ik ongie moet worden! dusja het is bij iedereen erg verschillend, vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar haha
vorige keer was ik 2 dagen grieperig en beetje onibuikpijn. nou hasd ik gister ook zon opgezwollen buik, dus wellicht.....