Whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhaahahaaha ja MAAR JIJ OOK HOOR whahahahahahahahahhahahahahhahaa Hup Merel Hup laat de leeuw niet in zijn hempje staan Hup Merel Hup tadadadadadaaaaaaaaaaaaddaadaaaaaaaa (tekst ken ik verder niet )
O meid wat een verhaal!!! Moet de deur uit dus kan niet veel schrijven...maar ben zo nieuwsgierig naar de hoogte van de harstlag van je beeb...weet je die???????????????
Jadore: nee, weer vergeten te vragen!! Ik las gisteren dat je daar op het eind aan kan 'horen' of het een meid of jongen wordt....? Wist dat niet. Sukkel dat ik ben vraag ik het niet.... Maar vorige keer dacht ik echt, jeetje wat traag....en nu dacht ik: goh best snel! Volgende week nog eens proberen aan te denken!
Oooooh Merel hahahahahahaha!!! Muts, ons zo in spanning houden Wat fijn dat alles goed was! Ja Jon heeft deze week vakantie: zit in Gran Canaria! Met mn zus overigens Maar wie heeft er dienst deze week? Ik mag morgen weer en ben erg benieuwd wie er zit! Rot dat je zo snotterig bent meissie, ik hoop dat jullie snel weer opknappen!!! Knuffie!! Hier heeft Finn weer normaal geslapen vanmiddag en op het kdv ging het snel weer goed met m. Gelukkig Hopelijk vanaaf ook normaal
hahahhahahaha ja dan had ik het geweten vandaar dat ik het stiekem wilde weten hahahahahahahahaa is echt zo hoor! Je moet dan alleen wel weten tussen wat dan een jongen of een meid is dus dan had ik mijn mond wel gehouden hoor maar klopt echt bij mij ook !!!!!
Vandaag was M.go er. Ik heb ongeveer 80% van de bezoekjes met haar gehad, en een keer of 4 M.jon. M.lon 1x en Jen nog niet! Volgende week heb ik dan voor het eerst Jen, wel fijn als de kans dat ik haar tref groot is. Jen is mijn persoonlijke stripster, haha, bij J ook 2x door haar gestript en volgende week dan weer als het lukt....
NEE NEE NEE NEE NEE!!!!! Ik had zoooo gehoopt dat ze er niet zou zijn morgen SH#T!' Ik had toch graag even een ander gesproken, maar helaas.... Ik wil ook Jen even spreken! Want het hele gedoe zit me nog steeds niet helemaal lekker hoor! Ga mn afspraak gewoon verzetten hahahaha!!
Hihi....sorry, wist niet dat je liever geen M.go had maar snap het wel....weet trouwens ook niet of ze er morgen zeker is hoor....?? Anders bel je morgen gewoon dat je ziek bent ofzo en dat je graag de afspraak een week verzet!? Ik moet om 8:50 uur dus als jij dan 9 uur plant haha, dan zien we ons live! Oh, en de beeb ligt nu helemaal ingedaald en vast met het koppie! Ben ik wel blij om.
Hahahah ik zou het zo doen! Maar ik wil morgen toch wel eventjes gaan ivm de pijnlijke krampen. Ik wil toch zeker weten dat ik wel nog POTdicht zit hahahaha!! Jammer!
Ja nou, omdat ze toen met dat hele gebeuren zei dat ze er die week en de volgende zou zijn, had ik gehoopt dat deze week iemand anders aan de beurt was. Maar ik heb zo'n vreemd vermoeden dat ze meer controle doensten heeft en de anderen meer bevallingen... Maar ik kan me vergissen
*LET OP ENORM EGO BERICHT* VERDOMME nu ben ik echt pissig op die stomme vent van me!!! Zit ik hier met harde buiken, krampen naar mn rug toe, meer afscheiding (ja sorry) en een kind dat weer niet gaat slapen. En een bekken dat vreselijk veel pijn doet!! En wat doet meneer??? Die pakt de auto en gaat oefenen met de band!!!! Ja ze hebben zaterdag een optreden, maar goed, dan neem je de auto toch niet mee????? Wat als ik snel naar de vk moet???? Heb ik geen auto en eer die L#L thuis is is het ook 20 minuten later!!! En dat is ALS hij zn telefoon hoort.... Sorry maar nou gaat hij me echt te ver hoor! Ben nu echt in staat om allemaal sloten op de deur te zetten zodat ie er gewoon niet meer in kan!!!! Zo BOOS ben ik nu!! Is ook weer niet goed voor mn harde buiken he Oh edit: Hij komt ineens aangereden... Ben benieuwd
nou niks dus. Hij kwam kijken of Finn al naar bed wilde. Ja niet dus. En nou moest Finn 2x kei hard huilen omdat papa weg ging. Is toch niet meer normaal???
ff; jeej wat rot meid, dikke knuffel maar soms zijn mannen echt l*llen zeg!!! hopelijk slaapt je ventje nu en kun jij het iets rustiger aan doen, knuff
nemo rare mensen lopen er toch ook in de wereld jadore; irri als LT uitvalt... vervelend schildklierprobelen, bleh en hopelijk gaat het met de kleine J en zijn mama goed! merel; balen keelpijn meid! beterschap hier erg moe ga zo naar bedknuffels tot mrogen