Thanks lieve Wolfje!! Nee helaas: Ben net zelfs met Finn in bed gaan liggen maar hij speelt alleen maar. Dus nu maar weer beneden, want als ik m alleen laat gaat ie heeeeel hard huilen. En dan echt doorgaan he.Heb m net een half uur laten huilen totdat ik een keiharde bons hoorde en een harde brul: Was ie uit bed en gestruikeld over zn slaapzak. Maar hij zit weer aan zn oor en t is ook wel erg warm in huis hoor... Ik weet het echt niet meer. Dan blijft ie maar op totdat ik naar bed ga en dan gaat ie maar mee ofzo. Weet ik veel.
Sorry wolfje, had je nog niet gezien Jadore: ooooh sorry!!! Ja stom zeg helemaal vergeten: Wat naar dat je de medicijnen niet kunt nemen nu... Nou maar hopen op een goede oplossing als de kleine er is!!! Knuf!!!
finn wat vervelend zeg!!! Ook zo zielig dat hij met slaapzak en al gevallen is, hij zal dan wel ff helemaal overstuur zijn... misschien even lekker meenemen naar beneden ff 20min laten spelen nog even een verhaaltje en het dan weer proberen... naar voor je ventje, hij heeft immers zijn rust nodig en vervelend voor jou jij wilt ook van je avond genieten en ivm frumel rustig aan doen... knuffel meid denk aan je kusje voor finn
O LIEFYYYYYYYYY VAN ME!!!! Wat een z*k zeg! Sjonge jonge je hebt het al zo zwaar...potverdikkie...nou heeft hij 2 vrouwen boos...vind het ook echt niet normaal hoor, je zit in behoorlijk belangrijke weken waarbij iedere minuut telt als het wel fout gaat! Ik ben net op kraambezoek geweest ok. is met 33/34 wkn, maar het gebeurd! Liefy hou je rustig en praat bv morgen even met hem, hij ziet blijkbaar niet waar hij mee bezig is! En over Finn zijn slaapje....mijn advies....(hij is niet ziek toch en nergens pijn of niets aan de hand alleen uit zijn ritme en weigert te slapen toch?) dan is mijn advies toch echt te laten huilen tot hij slaapt hoor, straks wordt het alleen maar moeilijker hem weer alleen te laten slapen, want ja als Chloe kon zou ze ook het liefste willen dat we samen zouden gaan slapen! Chloe liet het dan echt niet toe meer om alleen te gaan slapen, dus vandaar mijn manier is de enige optie en dat is laten huilen....maar jij weet het het beste voor Finn natuurlijk, maar wat ik ermee bedoel is voel je niet schuldig als je hem laat huilen om in slaap te komen schat...hoeveel dagen denk je dit nog te trekken zo nou vind het niet leuk als jij zo verdrietig bent hoor mop. Komt sowieso goed lieverdje, maar geef die vent van je maar snel een schop onder zijn kont! Denk aan je moppie, wou dat ik wat voor je kon doen! @All, moet weer even bijlezen maar ben echt te moe dus kom morgen weer truste lieverds
zoooo heee , moest wel heel wat pagina's teruglezen, stelletje kletsers !!!!! quint gelukkig weer terecht, en wat super stoer van je kleine grote vent !!! merel, is nog niet aan het bevallen maar kindje ligt vast, wat gaat het toch snel he, weet nog zo goed dat je positief teste hier jadore geen andere oplossing voor de pillen? wel heel vervelend, weet je dat ze werken, mag je ze niet nemen veel plezier op kraamvisite FF, jeetje ja daar zou ik ook boos om kunnen worden hoor, mannen zitten soms zo in hun eigen wereld :x. wel zielig van finn, is ie wel in slaap gekomen? wolfje alvast veel plezier op vakantie voordat ik het vergeet te zeggen, je gaat de 18e pas weg toch? en donderdag nog ff een dagje weg, lekker hoor !! LM wat een geweldig mooie foto van jullie 4tjes !!! fijn dat de dag zo geslaagd was. nemo, sommige mensen doen alles voor extra aandacht helaas laat ze maar lekker, maar wel lastig nu jij ook bezig bent voor een 2e en zij zo loopt te doen :x de rest een beetje vergeten hier net terug van het paardrijden, zaterdag weer concour, ben benieuwd . vandaag de hele middag in de tuin geweest onkruid rooien, jeetje wat groeit dat spul snel en hard , maar nu ligt alles er weer prima bij en kan de regen morgen goed haar werk doen
Finn, dikke knuffel meid!! Niet leuk van je kerel! Heb je hem nog gesproken? Misschien lag het ook aan het weer dat finn niet wilde slapen. Ik heb ook zo slecht geslapen vannacht. Het regende wel, maar koelde niet af.
goedemorgen dames! merel Nog geen musketierbaby dus... hahaha merel voel je de druk om te presteren al? Wij zijn voor de rest niet zenuwachtig voor de komst van jullie baby hoor Oh, wat zijn wij erg eigenlijk... Maar controle was goed gelukkig! nemo Pff wat een rare mensen heb je soms toch he? Niet kunnen werken omdat ze zwanger zijn, maar wel stug door blijven roken Je zou bijna hopen dat ze niet echt zwanger is... hoe moet het anders met dat kindje straks? jadore heb je nu ook 'last' van je schildklier? omdat je er geen medicijnen voor mag nemen ivm je hart? Leuk op kraamvisite! Begon het niet ontzettend te kriebelen van nieuwsgierigheid naar je eigen mannetje? meis merk je al vooruitgang nu met je verplichte rust? wel lekker hoor, je even samen met de kleine een all-inn-verzorgings-behandeling van ML! Heb je dan ook zo'n belletje aan je bed/bank? Dat je kunt bellen als hij iets voor je moet doen? finn is die kleine nog gaan slapen? hoe nu verder? wij kunnen wel adviezen geven, maar ik denk dat het toch voor ieder kind anders is wat helpt... Bij jadore helpt het laten huilen, maar dat werkt hier dus weer averechts, dan kan ze makkelijk 2 uur lang blijven huilen. Het niet willen slapen zijn hier altijd fases en ik moet zeggen dat ik mezelf daar echt een tijdlang druk over heb gemaakt, en onzeker in wat ik moest doen. Totdat ML een keer zei "laat het gewoon op zn beloop" Als ze nu dus niet wilt slapen, zijn we heel makkelijk, dan maar uit bed en beneden spelen totdat ze wel moe is.... en dat werkt bij ons het beste. Ineens is de fase weer over en gaat ze wel lief slapen en slaapt ze gewoon klokje rond zonder huilen. Ik wil ermee zeggen dat het voor ieder kind anders is wat werkt. Al zou ik er wel met ML over praten, want in je eentje zijn dir soort dingen slopend, zeker als je zwanger bent met veel pijn! Een beetje steun en support zou dan wel fijn zijn..... rasp Hoe gaat het met V deze morgen? En met jou? wolfje al om 22:12 richting je bed gegaan? Das vroeg voor jouw doen! Vandaag dagje uit met S en oma toch? Of was dat morgen? Vlekkengek Nou regen genoeg gehad hier! Jeetje straten stonden gewoon blank! Bij jullie ook? Kan het onkruid weer lekker groeien Zaterdag weer wedstrijd dan? Of betekend concour, wedstrijd? maible, LM, Quint, madeliefje *zwaai* alles goed met jullie? Zo, vandaag nog een dagje werken en dan is het alweer weekend! Ben heel het weekend alleen thuis, ML is weekendje weg met de mannen Heb nog geen idee wat ik ga doen... Denk dat we bij mijn ouders gaan eten, lekker makkelijk Morgen controle bij de VK! Zal wel weer snel buiten staan, heb verder geen bijzonderheden te melden. Nu weer terug aan het werk
Ja dat is dus hier ook het geval. Hij blijft huilen en raakt helemaal over zn toeren. LAten huilen hebben we echt vaak geprobeerd, maar het werkt niet. Hij was gewoon echt nog niet moe! Uiteindelijk is hij om 23:00 gaan slapen. Maar het is indd de tweede nacht achtereen die ik alleen heb moeten doen. En normaal is dat al niet zo leuk, maar nu is het niet te doen! Ik kan vandaag bijna niet lopen van de pijn. En ik ben net als LM veel wakker geweest vannacht, van de pijn dan. Dat gaat indd gewoon te ver. Ach ja het gaat wel weer over indd, maar als je er middenin zit is het even zwaar, zeker nu. Maar goed, het is goedgekomen Maar ik stop met zeuren, het gaat vast snel weer beter! Thanks meid dike kus! Oh jij een heel weekend alleen. Pittig hoor!! Ik hoop dat I goed blijft slapen Knuffie! En je weet het he: Hier staat ons vakantiehuisje klaar hahahaha! Thanks lieve Jadore, Vlek en LM ook!!! Fijn dat jullie meedenken en me steunen!! Dikke kus voor jullie ook!
Dat bedoel ik inderdaad! Een tijdje terug had I ook weer haar fase en die duurde weken Je wilt niet weten hoe vaak ik huilend van vermoeidheid hier op de bank zat.... Geen nachtrust is echt niet goed voor je lichaam en geest Ook voor de kleine zelf niet... Maar om het alleen te moeten doen is eigenlijk gewoon geen optie, ik vind het met zn 2e al zwaar Dus even ML aan zn haren terugtrekken, en even duidelijk maken wat je hij moet doen en wat je van hem verwacht waarschijnlijk ziet hij het niet eens dat je dit niet trekt
Hahahaha nou het is meer dat hij het dan niet WIL zien. Hij voelt dan de hete adem van zn bandleden in zn nek en het aanstaande optreden met een vervangende gitarist en dan vindt hij dat hij niet KAN afzeggen en dan doet hij net alsof hij me niet echt hoort. En als ik m dan terugroep en confronteer, dan wordt ie boos. En stormt de deur uit. En later heeft ie dan spijt. Maar ik snap hem ook wel, de bandleden maken het hem ook niet gemakkelijk. Maar dan nog vind ik dat hij daar zelf voor kiest en dus ook verantwoordelijk voor is. Maar goed, het komt wel weer goed. Zometeen naar de VK!
@ Finnefant: oh niet leuk zeg!! ML kan blijkbaar moeilijk prioriteiten leggen......misschien toch eens even babbelen over hoe het het straks voor zich ziet met 2 kinderen....?? Dan kun je toch echt niet elk weekend of paar avonden in de week met je band aan de slag lijkt me? Jammer dat hij pas achteraf spijt heeft en het niet v.t.v. inziet. Jij moet echt rust hebben met je bekken anders beland je straks nog in het ziekenhuis als je helemaal niks meer kan! En Finn, tja da's even aankijken waar jij en hij zich het beste bij voelen. Laten huilen kan inderdaad alleen als je zeker weet dat het verlatingsangst of iets dergelijk is. Als hij gewoon niet moe is maak je hem de pis niet lauw door hem te laten huilen denk ik..... Dan maar ophouden even, en proberen vandaag een ritme te herpakken. Slaapt hij overdag dan zo lang dat hij 's avonds de slaap niet kan vatten? J heb ik van de week een keer 's middags wakker gemaakt omdat hij al 2,5 uur had geslapen, daarna gewoon zelfde tijd weer terug het bedje in. Is heel erg lastig als je kleine zo'n fase heeft, het vreet werkelijk energie die je al niet hebt..... En veel 'plezier' bij de vk. Ben benieuwd wie je nou treft! @ Jadore: ja ik vroeg me ook af of je nu meer last hebt van een trage schildklier tijdens de zwangerschap, of blijft dit hetzelfde. Je blijft wel van hot naar her rennen zo he....sterkte hoor! Hopelijk valt het allemaal beetje mee... @Rasp: V al een beetje beter? En jij hopelijk ook beetje boven water! @ Vlek: heb hier ook onkruid uitgedaan afgelopen zondag........niet handig met dikke buik, maar werd echt tijd... All: hier vannacht ook een beroerde nacht.....ben nog moe! Werkelijk om de 2 uur klaarwakker, en niet kunnen liggen, oprispingen, héét!! ML werd stiekem volgens mij gek van me. Ben uiteindelijk rechtop gaan slapen.....echt niet leuk zo. Nog steeds verkouden en J nu dus ook, maar hij houd zich goed. S-moeder was net hier en ze bood aan om alvast de boodschappen voor volgende week te doen. Tja, beetje vroeg aangezien de koelkast nog half vol ligt, maar heb maar ja gezegt, kan ML zaterdag de laatste dingen nog hier bij de buurtsuper halen, scheelt hem ook weer werk. Ga zo de badkamer poetsen en nog wat opruimen. xxx laters!
Goeiemorgen dames! FF, dat zijn zware avonden zeg...:x Kan Ml het niet met zijn bandleden bespreken? Ik heb bij ML aangegeven dat ik het tussen 17.00 en 19.00 heel zwaar vind. Net die tijd dat O moet eten, in bad etc. Ik blijf dan de trap op en neer sjouwen. Nu heeft Ml op zijn werk gezegd dat hij vroeg weggaat en dan na 19.00 weer teruggaat. Lukt niet alle avonden maar de intentie is er Slaapt Finn ook niet als je samen met hem in bed gaat liggen? Dat werkt hier soms. Hij gaat dan eerst spelen in ons bed en gaat dan na 10 min slapen. Als ML dan thuis komt legt hij hem in zijn eigen bed. Quint, fijn dat je ene leuke vakantie hebt gehad. En wat knap van M dat hij al zindelijk begint te worden! Morgen is hij jarig toch? En jaaaaaaaa, wil super graag weten wat het gaat worden!!! Vlek, ik ben blij te lezen dat de gyn actie gaat nemen en jullie niet nog langer zelf laat proberen! Ik hoop zo dat je snel aantelt!!! Nemo, rare szus heb jij..Ik hoop maar dat ze inziet dat ze moet stoppen met roken! Ik kan daar zo boos over worden, heel egoïstisch:x Meis, helpt de rust? Heb je al wat minder pijn? Merel, ´tis echt heel spannend nu!!! Ik zoek elke keer eerst jouw berichten op om te zien of er al nieuws is Jadore, Gefeliciteerd met de kleine van jullie vrienden! Gelukkig gaat alles goed met het hummeltje!! Gisteren is een vriendin van me bevallen!!! (zit ook hier op ZP) Ze heeft een lief klein meisje, Vee.rle. Ik kan niet wachten om op bezoek te gaan
Merel, idd geen nee zeggen tegen hulp van SM!! Scheelt een hoop gesjouw!! En als ML geen boodschappen hoeft te doen kan hij mooi de badkamer doen, dus jij gaat nu lekker op de bank zitten met een kop thee!!!! Rasp, hoe is het met jou en V vandaag= Is ze al een beetje opgeknapt?
Goeiemorgen dames!!! @FF. jij dikke deugniet, wat ziet mijn oog daar. Jij schrijft: "en nu houd ik op met zeuren.." AHUM, AHUM, AHUM!!! En dan geef je mij op mn flikker dat ik niet mag zeggen dat ik zeur??!!! FOEI!! haha. Alles weer een beetje gekalmeerd thuis lieverd? Wat kunnen mannen lompe eikels zijn he, ze snappen het maar niet!!! Dikke knuffels x Hoe was het bij de VK? @Merel, he bah wat vervelend dat je zo verkouden bent, hopelijk beval je nu niet nee want dat is dan vast niet prettig. En ook nog een badkamer gaan soppen jij!! Jeetje, doe nou maar rustig aan meid! @Meis, bedlegerig musketiertje van ons, wat een ellende!! Ik hoop echt voor je dat het wat beter gaan worden anders duren de weken zo nog wel heel erg lang. Knuffie @Nemo, whaaaaaaa wat een raar mens!! Kan me voorstellen dat je je daar behoorlijk aan kunt ergeren. Sommige mensen leven in een andere wereld volgens mij. @Maible, gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin, mooie naam ook!!
@Giraf, hoe was jouw controle bij de VK @Vlek, tuinvrouwtje!!! En aan regen geen gebrek vandaag zeg!! @Wolfje, lekker uitgerust vannacht? @all, V.era is nog steeds ziek, ze sliep vannacht gelukkig wel weer goed, tot 8 uur vanmorgen dus heerlijk!! Ze is nog steeds heel verkouden en had vanmorgen nog 38,4 koorts. Morgen moet ze naar het CB en dan moet ze ook inentingen maar ik ga straks even bellen of dat nu wel zo'n goed idee is, dan gaat het dubbelop lijkt me en dat wil ik haar nu niet aandoen. Met mij gaat het nu ook weer beter, een goede nachtrust doet wonderen!! Wel balen van het vieze weer zeg, alhoewel ik nu sowieso toch niet met V.era de deur uitkom.
Madelief, lieverd hoe gaat het nu met jou?? Kun je het een beetje aan? Ik denk aan je hoor, vind het heel erg voor je. Dikke knuffels XX
Ik moet morgen pas, maar zal allemaal wel goed zijn denk ik. Fijn dat je weer eens even een nachtje hebt kunnen slapen! Net wat je zegt een beetje nachtrust doet wonderen! Merel Pff de laatste dagen/weken van de zwangerschap zijn echt pittig he? Nu ik dat allemaal zo lees bij je, komen de herinneringen van de laatste loodjes van I weer terug in gedachten, het slechte slapen, te dikke buik, van alles willen doen, maar stiekem eigenlijk maar 1 ding: bevallen! Nog ff volhouden lieverd! Maible Hier ook de drukte altijd tussen 17:00 en 19:00 Eten koken, tafel dekken, eten, tafel afruimen, afwassen, afdrogen, I in bad, I pyama aan, I naar bed en daarna? Mama op de bank met een kopje thee ML gaat altijd gelijk vanuit zijn werk naar boven om daar verder te werken, dus alles komt op mij neer... geeft op zich niet, maar als ik al een volledige dag gewerkt heb vallen die uren me extra zwaar ach, nog 2 weekjes werken en ik hoor ook bij de alles-mag-en-niks-moet-club FF Hoe was de controle bij de VK?