De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, doe je wel rustig aan! Is het nog gelukt met poesten?

@Maible, ooooo wat geweldig!!! GEFELICITEERD!!! Leuk om straks op kraambezoek te gaan, veel plezier avast!

@Rasp, jeetje wel pittig hoor, ze is al best lang ziek :( hoop dat ze heel snel opknapt! Wel fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen dat scheelt indd een hoop!

@Wolfje, waarom moest je zoveel bloed laten prikken?? Heb ik iets gemist??:)

@Finn, fijn dat het goed was bij je vk! Lijkt me toch niet prettig als je zoiets met m.go hebt gehad en dan toch kans hebt dat zij je gaat helpen bij de bevalling :S of heb je daar echt geen moeite mee? Ook best heftig een week lang 6x parac.mol poh nou ik zou daar niet zo happig op zijn...maar ja die pijn is ook niets natuurlijk!
    Wat schattig dat Finn zo gek is op je ouders :D

@All, ahhh wat zijn julie toch super lief! Bedankt voor de lieve en geruststellende berichten!
    Ik denk dat mijn hoofd gewoon even op ho was geslagen ..en door de vermoeidheid en alle emoties ook extra zwaar aanvoelde. Toen AM thuis kwam moest ik ook wel even flink huilen..hij zei ook ..a wel neeee, maar goed hij gaat de volgende keer geukkig mee! Het is gewoon even te veel geweest denk ik 3x in 6 weken thuis zh en dan nu weer niet tralalalent naar hus nee weer horen dat en hij dwars is gaan liggen (nu begrijp ik waarom hij me zo'n zeer doet met schoppen en bewegen ;)) en dan dat gedoe met die schildkier en hart en dat hij dan zegt dat er een plan gemaakt moet worden voor het geval dat!! VOOR HET GEVAL DAT???? WAT???? Ik heb daar dus niet naar gevraagd en ben het zelf gaan invullen...na ja probeer me er niet meer druk om te maken en lekker aan mijn baby te denken en mijn huwelijk straks :D:D:D:D:D

@Finn, dat zijn super vragen! Dank je meid, hoef ik die niet meer te maken :p:D lieverd!

@Wolfje poehhh ja dat duurt nog wel even!!! Ben ook zo benieuwd wat er in jouw buikje zit...een jongen of toch een meisje :D...maar je hebt een lichte voorkeur voor een jongen toch of heb ik dat verkeerd begrepen?
    Wauwww mooie buk joh..staat je goed :D!!!

@Nemo, spannend meid ik duim heel hard voor je!!!!!

@Merel, bah zonde vd boete, maar gelukkig maar weinig maar toch vervelend...AM heeft een boete gehad laatst nou daar word je niet blij van IK WAS BOOOOOOSSSS hij moest plassen toen hij aan het stappen was of onderweg was iig in de stad al en meneer gebruik ons kikkerlandje alsof het eoa groeten uit de rimboe is :p whahahahahahaha dus meneer kreeg een boete van 100,- euro :( grrrrrrrrrrrrrr wat was ik boos zeg! Ja zegt hij dat is al maanden terug...,wat boeit mij dat nou L*L letterlijk en figuurlijk :p hahahahahahaha nu kunnen we er wel weer om lachen maar ja 100,- euro en dan zeggen..ik vind 100,- overdreven om ieder jaar te doen voor Chloe dr verjaardag! JAAAA DAGGGGGGGGG!!!! Ik koop gewoon wat ik wil voor haar verjaardag :p
    Uhmmmmmmm lekker tonijnpasta :D I Love It!

@Madelief, moet mijn pbtjes nog lezen, had niet gezien dat ik er een van jou had...maar nu al super lief!!! Waarom zet je je eigen verhaal nou zo klein??? Whahahahahahahaha in een sexy jrukje aankomen...echt hilarisch!!!! Zo ben ik ook hoor..kan ik echt niet uitstaan..wie denkt ze dat ze is dan...alsof hij nog een klein kind is ofzo blehggggggg...probeer je er niets van aan te trekken...weet precies wat voor types het zijn...zover ik denk iig ;):p echt zo stom dat ze niets over je zwangerschap zegt pfff ongelooflijk zeg!
    Gelukkig lag ze er mooi bij, dat scheelt altijd een hoop vind ik op de eoa manier.

@Vlek, ooooooo dat herken ik zo van je meisje, dan heb je zo'n geduld de hele tijd gehad en dan ineens merk je dat je niets goed kan doen en ze om niets huilt de hele tijd ..pff nee daar kan ik dan ook niet constant met een lieve lach aandacht geven hoor! Zaterdag komt vast goed, jij bent samen met Maible ons paardrijtalent :D:D:D:D!!!

@Rasp, neeeee niet jij nu ook! Ben benieuwd wat ze morgen gaan doen bij t cb, lijkt me ook beter om het even uit te stellen..maar ja ik ben geen arts ;)

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    En nu zijn we er weer!:D

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hebben jullie ook wel eens dat er onderaan staat dat er 4 actieve (allemaal leden)gebruikers zijn maar dat er maar 2 namen staan:(

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, hahahah heerlijk is dat he...na ruim 8 jaar gaat mijn AM me nog steeds zo stom aan te gapen grrrrrr...maar ik ga gewoon lekker janken hoor :p hahaha

@Finn, wat lief dat je even door hebt gegeven aan iedereen hier!!!!! Je bent een super schat!!! Ik was er nog niet eerder aantoe gekomen om te reageren en sinds mijn verloving is mijn sociale leven gewoon amper bij te houden met allle gewone dingen ernaast :D wel heel leuk ook natuurlijk, maar vandaar dat ik niet de hele tijd zp kan bijhouden en ook de website ben ik al een eeuw niet op geweest :( oooo sorry iefy wat doe ik je aan!!! Zit jij nu met de gebakken peren door mijn leuke en minder leuke dingen :( maar ik waardeer het echt ernorm :D dank je wel lieverd!
    Poeh Finn heerlijk die link...voel me gelijk zo'n onhandige kluns :p:p:p hahahahaha zie je er al achter zitten hoor :D!!!! Dat je er maar heel veel mooie dingen mee mag maken!

@Giraf en beddengoed: ik heb Chloe al met 1 jaar gedaan! Ze sliep gewoon beter ermee en ze heeft ook een heeeeeeel plat klein kussentje...mocht ook eigenlijk pas va 2 jaar...maar daar kwam ik pas een maand geleden achter...ze heeft er ook altijd veel beter door geslapen.

@Babyboom, ja mindere afllevering, alleen wel erg confronterend zeg pfff echt zo zielig allemaal en ik heb hetzelfde als Vlek..ik vertrouw er niet op dat mijn geld echt naar hun gaat dus voor mij schuldig toekijken..maar ja het is al zo vaak verpest bv met het tsunami

@All, o jee besef me ineens dat ik jullie mischien een beetje heb laten schrikken met mijn berichtje...sorry meiden dat was niet mijn bedoeling...zat er echt even doorheen en jullie zijn echt super lief en het is ook echt wat jullie zeggen hoor die artsen werken snel hun patient af en ik zit met de zorgen thuis, maar ik denk wel dat jullie gelijk hebben als het echt ernstig was geweest hadden ze wel gezegd dat ik echt een risico ga lopen ..ik ga we nog de vragen stellen volgende keer maar voor nu zeker weer helemaal gerust, bedankt liefy's!!

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Nee dat maakt me eerlijk gezegd niets uit. Heb haar bij Finn gehad en was erg fijn hoor
    En het is 4 paracetamols, maar goed nog wel veel. Maar vanmiddag om 16:30 kon ik echt niet meer lopen. Ik had volledig krachtsverlies in mn Rbeen en PIJN! Nou toen ben ik begonnen met de paracetamols en net de 2e gehad en het helpt wel een beetje. Maar heb wel al de hele avond pijnlijke harde buiken. Moet ze toch gaan timen als t doorgaat. Maar ach is vast niks. Geen zorgen komt echt wel goed!!
    Graag gedaan, ja dat kwam meteen in me op (wilde ik zelf ook wel graag weten voor mn lieve doortje gaat bevallen :))

Oh en paardjes: Vergeet LM niet!!! Is ook een amazone!!! :D

Rasp: Oh vergeet ik nog te zeggen: Wat rot dat jij nu ook ziek wordt!!! Neeeee je hebt GENOEG voor je kiezen gehad!!! Ik zeg nu STOP! en neem het ziek zijn van je over. Geef maar aan mij:):)
    Hopelijk geen spuitjes morgen en heeeeeel veel beterschap liefie!!!

Ik ga slapen meiden en dromen over mn machine ;)

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jadore, het kan wel zijn dat je er even doorheen zit/zat, maar dan is het nog de taak van een arts om even de tijd te nemen voor zijn patiënten! Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je met zoveel vragen komt te zitten?

Zag trouwens dat op de site de verjaardag van M (Quint) wel bij de afspraken staat en niet bij de verjaardagen.
    Quint, ga je morgen iets leuks doen op de verjaardag van je mannetje?

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    #327 Lou Lou, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    @Finn, pfffieuw gelukkig want het was echt niet bemoeizuchtig bedoeld!!!:D Kan me helemaal voorstellen meid en indd het komt hoe dan ook goed!!!!

@Maible en Finn, hahahaha jaaa dat herken ik ook :p ennuh ja dat vind ik ook zo vreemd altijd, maar volgens mij zijn sommige meiden van ons niet herkenbaar onderin, maar goed ik vergeet me soms ook wel eens uit te loggen of soms echt heel vaak en dan denken sommig ook dat ik nog online ben hihih

@all, zo klaar met bijlezen en wilde met goed nieuws eindigen na mijn gezeur :D we gaan volgende week al kijken voor een super mooie locatie :D:D:D:D en dan waarschijnlijk een tuintrouwerij met een heel mooi kapellletje ofzo voor als het slecht weer is...we moeten nog kijken hoor, maar tot zo ver ziet het er super uit en zie ik ons al helemaal zitten :D:D:D:D:D hahahaha AM zat jurken voor me te kijken :) whahahahaha ik zei nou dat doe ik zelf wel en pas als ik niet meer zwanger ben...telkens als ik dit soort dingen post dan kan ik me niet meer inhouden en ga ik toch kijken whahahahahahahaha ach kijken mag, maar ga me proberen in te houden!:D:D:D:D

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, fijn dat de paracetamol helpt. Vind het wel veel klinken.. Maar die pijn is ook niet goed natuurlijk.
    Heb je ook nog fysio?

LM is idd ook amazone:D Maar haar paard heeft volgens mij, net als die van mij. verlof;)
    Morgen moeten mijn ukkies trouwens wel weer wat voor de kost doen. Vriendin heeft twee vakantie kinderen uit Rusland. Dus die komen morgen knollen-knuffelen!

9. Funnyfant

Maible: Ja dat zijn musketiers die hun profiel onzichtbaar hebben gemaakt, zodat je niet kunt zien of ze online zijn :)

En de website: Ga t meteen veranderen!

Jadore: Ooooh doe t graag meid!!! Heb graag iets te doen nu, want ik verveel me nogal snel hahahahaha!! Blij dat je een beetje gerustgesteld bent liefie! En je mag me AAAALTIJD bellen, smsen,pb-en wat dan ook!!! En geeft niet dat je ons laat schrikken. Ik heb dat 1000000x liever dan dat jij helemaal alleen thuis zit vol vragen en angst!! Dan drop ze asjeblieft bij ons! Blijven doen meissie!! :)

Oh en het eerste project wat ik ga maken op de borduurmachine en naaimachine is iets voor alle musketiers waar ik na de geboorte de naam op zet van je kindje en dan krijg je dat van mij!!! Rasp: Die van jou zal denk ik even moeten wachten aangezien ik dan waarschijnlijk ook net bevallen ben hahahaha!!

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jadore, jurk uitzoeken is zoooooo leuk! Ik zou willen dat ik dat allemaal nog een keer zou mogen doen!
    Kapel klinkt ook erg romantisch! Willen jullie een grote bruiloft of houden jullie het klein?

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, wat ben je toch een lieverd!!!!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Finn, gelukkig meid dat de parcmollen helpen...vind het zo rot dat je zoveel pijn hebt :(

O jaaaaa LM ook nog :) sorry!!! LM, Vlek en Maible zijn onze ruiters :D:D:D:D zou het ook nog steeds heel gaaf vinden hoor! Is het een beetje uit te houden om langs de zijlijn te staan Maible?

WHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA Finn dat meen je niet!!! Wat een super LIEF EN LEUK idee!!!! Wauw...kan ik je misschien sponsoren voor al je kaartjes en materiaal hieraan? Stuur je rek.nummer maar op hoor! Al is het maar een beetje toch!!!! Pfff wat ben jij attent zeg!!!!!

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    En nu ga ik echt slapen. Anders moet ML me straks nog naar boven dragen en dat is niet goed voor zijn rug;) (ben nu 13 kg aangekomen)

14. Funnyfant

LEukleukleuk Jadore!!! Ik wil ook weer een jurk kiezen!! :D:D:D:D

Fysio: Nee momenteel niet ivm harde buiken, maar ik mag wel weer. Dus ik ga ff bellen, maar mn moeder heeft vakantie :(

Oh en een stom ding: Finn deed het ook, maar de beeb schopt steeds recht naar onder! Ik voel het steeds in mn V hahahaha zooooo'n raar goevoel is dat!!! Sorry hoor, maar moest het even delen ;):p

15. Funnyfant

Ik ga ook zo slapen liefies!! En Jadore: Ach gekkie dat hoeft toch niet!!! Je bent zooooo lief! Het wordt gewoon iets kleins, maar wel leuks :)

16. Funnyfant

Truste Maible!!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maible, 13 nog maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik 23 :( vandaag weer een kilo erbij :(
    We willen het overdags niet te groot doen, maar met het feest wi ik eigenlijk wel iedereen die ik gewoon goed ken of niet kan overslaan ....ze zeggen dat je dat ook via een receptie kan doen...dat doen onze buren bv...maar ik weet het niet hoor, ik ben gewoon niet zo...maar goed dat moeten we even bekijken...komen toch sne meer mensen bij dan je denkt eigenlijk. Ach het gaat er om dat het een mooie dag wordt.
    Ooo ben benieuwd baar jouw jurk!!!! Heb je een foto?????

Jouw jurk was ook hee mooi Finn, zou je nu een andere uitkiezen dan denk je???

Oooo ik voel de beeb ook heel veneinig of hoe het ook heet in mijn V!!!!!!! Nu hij dwars ligt heb ik wel meer "last" van zijn bewegingen en schoppen hoor dus hoop dat hij sne gaat draaien met zijn hoofd in mijn bekken dan ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou Finn dat is wel het minste hoor, al is het maar een kleine bijdrage hoor!!!!

Lieverds jullie hebben groot gelijk en ik ga ook!!! Morgen maar weer pbs enzo lezen ;) Slaap lekker lief's

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Haha, dat gevoel ken ik FF;) Soms heb ik het idee dat en een voetje uit gaat schieten:D
    Nu is dat al wat minder omdat die kleine goed is gaan liggen. Heb nu wel een hoofd tegen mijn blaas en moet elke 10 min naar de wc;)

Slaap lekker!!

20. Funnyfant

Dat is Vaginijnig!! Hahahahaha!! Ja is echt een rotgevoel en jouw mannetje moet gewoon weer met zn bolleke inmama's bekken gaan liggen!! Oei oei het is nu al een dwarsliggertje ;):p

Ik ben nu dik 3 kilo aangekomen. Gaat ineens wel hard joh! Is dat normaal?

Jurk: Nee ik zou nu een andere hebben gekozen alhoewel ik deze nog steeds erg mooi vind. Maar nu zou ik voor een ander model zijn gegaan denk ik...

Ja Maible: Ik wil ook jouw jurk zien :p Van allemaal eigenlijk! Stuur allemaal je foto naar mij van je trouwdag en ik zet ze op de site!!:D:D

Deel Deze Pagina