De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Slaap ze meissie!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@giraf; een dagtaak teennagels lakken, ach je weet waar je het voor doet:p:p

@mdl; gecondoleerd met het overlijden van je tante, veel sterkte in deze tijd meid!

@merel; wat heerlijk ontbijt op bed:D (op dat gekruimel na haha)

@klossen; ik beval beneden op een bed, die zet ik op klossen, in de kraamtijd lig ik boven, maar ga niet 2 bedden op klossen zetten hoor...

@vlek; veel plezier met familiedag:)

@jadore; ben benieuwd naar de foto's:)

@all; dikke knuffel, barstende hoofdpijn, dus ga ff rustig aan doen... knuffels fijne avond

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

We zaten heerlijk te barbecuen maar toen ineens ONWEER!!!
    We zijn nu weer thuis, V.era net op bedje, nog steeds ziek, en wij gaan ook lekker vroeg.
    Spreek jullie morgen weer en dan reageer ik weer op iedereen hoor!

Dikke knuffels XXX

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lieve MEIDEN :D

Eindelijk kom ik hier in een klap weer even heel veel super leuk nieuws vertellen!!!

Vandaag is samen met de geboorte van Chloe de aller mooiste dag van mijn leven tot nu toe :D

Eerst kreeg ik vandaag een (surprise) Babyshower..echt helemaal gelsaagd was zo ontzettend leuk, ben onwijs verwend en de sfeer was zo goed gezellig en leuk en na allenaal spelletje was het einde van de dag inzicht....toen was ik onze babykamer aan het showen aan mijn vriendinnen en familie en werd er ineens door mijn schoonmoeder geroepen.....Jadore en iedereen naar beneden er is NOG een verrassing! Nou wij naar beneden...schoonmoeder deed al erg zenuwachtig...en had al tranen in haar ogen...ik moest op een stoel zitten en zag ineens allemaal verbaasde gezichten van alle meiden en er werd gezegd tegen me dat ik naar de deur moest kijken ....Jawel daar kwam Chloe in bruidsjurkje met haar papa in een super mooi pak, ze had een chique kussentje vast met super mooi doosje en jawel ...............

Ik ben ten huwelijk gevraagd :D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moet nu Chloe naar bed doen, het was een dag vol adrealine, hyperheid :p, geluk, liefde en al!

Ik kom straks nog even het stuk voor de surprise vd babyshower vertellen hoe dat ging en hoe het ging tijdens/na het aanzoek :D maar moet nu echt even mijn kleine moppie naar bed brengen :D

Liefs een uiterst gelukkige Jadore...o ennuh de manier van mijn antwoord enzo vertel ik dus straks he...maar komt natuurlijk op een JA neer :p:D hahahahaha

5. Zeepaardje

jadore; wat super leuk en lief(L)

prachtig meid, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk:D

6. Zeepaardje

rasp; onweer, bah ellende:( hopelijk heb je het nog wel gezellig gehad?

7. Funnyfant

WHOOEEEEEEEPIEE!!!!
    Jadore gaat EINDELIJK trouwen!!! Feeeeest!!!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!!
    Wat romantisch!!!!! Echt supermooi jeeeeetje!!! Ik heb de tranen in mn ogen... Ooooh liefie ik ben zooooooo gelukkig voor jou!!! WAUW!!!! Heb een megabigsmile :D:D:D:D:D Oooooh echt te gek!!!! Wat heb je dat verdiend meis!! Oooh en wat een moooooi bruidje wordt jij :D:D:D

8. Funnyfant

En hoe gaaf een surprise babyshower!!!! Oooh wat ben je heeeeerlijk verwend lieve schat!!!! hehe dat mocht ook wel een keer ;)

9. Funnyfant

*zeg wel heel vaak ooooh merk ik nu:)* :p

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    WAUW!!!! Wat romantisch !!!!!!
    Jadore gaat gewoon trouwen, hoe geweldig!!!!!!!!!!!!!
    :D:D:D:D
    Super gefeliciteerd met dit nieuws meid, en nu is het dubbel genieten, eerst de kraamperiode en daarna hups over naar de bruidsshows!!!
    Wat zul je een mooie bruid worden!!! Na vele downs nu alleen nog maar up up up up up up up !!!
    (zelfs mijn beeb doet nu een salto van blijdschap! auwa... :p )

11. Zeepaardje

zooo lief al die reacties naar jadore, geniet er zelf van:p

12. Funnyfant

Lief Wolfje ;)

13. Zeepaardje

sem doet heel de dag over me buik aaien haha zo lief...

14. Funnyfant

Aaaah!

Ik heb vandaag een klein mijlpaaltje bereikt. 24 wk. Nu doen ze iets als het geboren wordt.... Maar liever nog even blijven zitten liefje!!!

15. Zeepaardje

ff; idd frupsel nog even lekker bij je mama in der buik blijven zitten:)

16. Funnyfant

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oooooh jadore, wat ROMANTISCH !!!!!!!

na al die narigheid een heleboel geluk, geluk en nog meer geluk voor jou !!!, je hebt het zooo verdient lieffie.
    lekker genieten en wat leuk een surprise babyshower, had je helemaal niets gemerkt ?:D
    en wanneer word de grote dag trouwens? ben niet nieuwsgierig of zo hoor :)

Rasp, hoop dat het gedeelte zonder onweer wel heel gezellig was, even de narigheid vergeten voor zover dat kan !

wolfje, wat lief van sem, hij heeft al echt in de gaten wat er gebeuren gaat he, zo lief van hem !! en ML is nog steeds lief naar jou toe?

FF, jaaaaa een mijlpaal, altijd fijn om te weten dat je de grens heb bereikt waarbij ze iets gaan doen mocht het foute boel zijn. maar ik hoop dat ie nog even lekker in je warme buik blijft zitten.

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Bekijk bijlage 165985

JADORE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!

En wat een heerlijk romantische manier om gevraagd te worden!!!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @madelief: gecondoleerd meid! Wat een rot nieuws. Gelukkig is ze rustig ingeslapen. Veel sterkte de komende tijd.

@merel: balen zeg, eerst keelpijn nu slijm. Ik onderga op dit moment ongeveer hetzelfde proces. Bah, wat kan je je dan rot voelen. Trouwens ergens in augustus naar de anesthesist en vrij snel daarna de operatie aan mijn holtes denk ik.
    Wat is ML trouwens lief voor je! :)
    Oh, hier trouwens ook rijk bedeeld qua haar... :) Maar toen ik moest bevallen kon het echt geen hol schelen!

@vlek: hard aan het werk geweest lees ik. Hoe was de familiedag? Veel succes morgen!!
    Oh zie net dat de familiedag goed ging. Redelijk in ieder geval!!! :D

@Rasp: ach, je arme meisje! En arme jij dat je zo'n rotnacht hebt gehad! Hopelijk slaap je vannacht beter. Hoe was de BBQ?
    Oh onweer zie ik!! Hier heerlijk weer! Slaap lekker vannacht!

@Finn: dank je voor het nieuwe topic met bijhorende link! :) Waarom mag alleen Giraf bij jou vakantie komen vieren?? :D

@Giraf: hahahahah, allemaal toefjes haar!!! Lach me dood!
    Fijn dat je je weer wat beter voelt, maar dat kan dus over 5 minuten weer anders zijn. Nog 3 weekjes, zeg hem op!
    Oh en het is al half 10, dus jij slaapt alweer 1,5 uur. Slaapse!

@wolfje: hoofdpijn, das nie leuk! Rustig aan meid!

@Jadore
    WWAAUUWWW!! GEFELICITEERD!!!
    Super zeg, wat een mooie dag heb je gehad. Eerst een super geslaagde babyshower en nu dit! Gaaf zeg, het was ook echt mooi geregeld, niet zomaar ineens op komen zetten, maar echt voorbereid, super hoor!
    Nogmaals gefeliciteerd! Eerst genieten van jullie ventje en daarna lekker alles regelen!!! :D:D:D:D:D:D:D

@all: Ik ben niet zwanger maar ZOOOO ontzettend moe. Zo moe dat ik me bijna zorgen zou maken. Kan de hele dag voor mijn gevoel overal in slaap vallen (en normaal kan ik juist nergens slapen) Uit pure wanhoop heb ik Daan vanmorgen om 9 uur bij smoeder gebracht en heb liggen slapen tot 12:30 :)! Vanavond dus proberen vroeg naar bed te gaan.

Daan doet trouwens steeds het licht aan in zijn kamer en lag van de week met het licht aan te slapen. Hou nu steeds het licht op de overloop aan, maar misschien wil hij wel een nachtlampje in zijn kamer.
    Gaat ook soms nog wel eens roepen, dan ga ik kijken, nog even op schoot en zingen en dan terugleggen. 'buik' zegt hij dan, dus leg hem op zijn buik en daarna gaat hij meestal wel gelijk slapen.

Heb gisteren voor het eerst teruggepraat via de babyfoon, beter niet kunnen doen, hij was helemaal in paniek en keihard aan het gillen :$!

20. Funnyfant

Oh Rasp, sorry overheen gelezen :) Hopelijk heb je wel kunnen genieten en iets kunnen eten? :) En anders lekker binnen verder gegaan. Arme V. :( Alweer ziekjes, wat zijn onze kindjes toch vaak ziekjes :(

Wolfje: aaaaa dat is lief van Sem :D:D:D Wat een poepie! Zo leuk dat hij het echt bewuster meemaakt :)

Vlekkie: Jaaaa thanks meissie!!! maar mag indd nog even blijven zitten hihi!

Deel Deze Pagina