Jeetje, Merel, wat een ukkie zeg! 1400 gr.. Ik heb geen idee waar de ´grens´ ligt maar ik hoop echt dat dit kindje het gaat redden! Rasp, rust lekker uit! Beterschap meis! Hoe voel jij je nu Merel?
Jemig 1400 gram Merel!! Dat is echt mini. Wat erg zeg Hopelijk blijft het kindje nog evenjts zitten!!! EDIT: Zie net dat ik het verkeerd heb gelezen... Het is vandaag al gehaald!! Oh jeetje zeg, hopelijk redt het kindje het!!!
He.... Kom net terug van de laatste gym les. Zo grappig, zitten dus 4 meiden bij die nog geen kindje hebben, en als je die hoort praten hahaha.... "Ik doe mijn verse baby echt wel zo'n klein inie minie spijkerbroekje aan en Allstars en Uggs, enz.... en 1tje ligt van elke oefening te kreunen, haha, ben benieuwd hoe die gaat bevallen!? Merkte wel dat ik dus echt véél minder kracht/gevoel heb in mijn bekkenbodemspier!!! Kon echt verschil merken met andere lessen. Merk helaas ook dat mijn aambei weer gezwollen is.....ai ai....als dat maar goed gaat. Verder daarstraks een aanvaring met J gehad, mennnn die haalde me weer het bloed onder de nagels vandaan. Nooit eten als er eten op tafel staat, ik ben dat zo kotsbeu he....en dan constant "mag ik Cars kijke???" Ik wordt stapeldol van die klote dvd!!! AHHHHH, hormonen gingen met me op de loop! Heb hem zowat genegeerd de rest van de tijd om het maar niet erger te maken, en hij bleef maar vragen: "ben je nog boos, ben je nog boos??" Morgen maar even een vette knuffel uitdelen, want het mannetje kan er soms ook niks aan doen dat mama zo'n kort lontje heeft..... Ik ga zo naar bed, hopelijk is er nog wat leuks op tv.... xxx en tot morgen maar weer!
Merel, 1.400 gr is heel erg klein maar volgens mij kan het kindje het wel halen. J'adore, gelukkig ben je van de schrik bekomen en gaat het iets beter. En wat lief dat AM zo zorgzaam is. Huwelijksvoorbereiding, leuk! Ik kan je niet echt helpen met praktische dingen want wij zijn klein getrouwd en hadden toen geen geld maar toch was het een hele mooie dag geweest. Finn, heel veel plezier met je naaimachine al zou ik niet weten hoe je z'n ding gebruikt Lieve dames, dank jullie wel voor alle felicitaties! Helaas geen lekkere dag vandaag, onze jarige Job is ziek, telefoon gekregen van de souders dat het niet lekker gaat met de smoeder, moest werken en het is k*t weer... Hopenlijk wordt het van het weekend beter.
Oh getsie Quint dat is geen verjaardagsgevoel nee Wat heeft smoeder? Dat is wel een rotdag zeg meissie Wat heeft M? Arme schat ziek op zn verjaardag Vier je het dit weekend? Hopelijk is het dan stralend weer en is M ook weer helemaal fit!!! Oh en had ik het goed??? Mijn Russisch is niet meer wat het geweest is
Hahahahahaha, Finnie, je Russisch is hartstikke goed, meid!!! ML heeft jullie felicitaties ook gelezen en vond ze heel erg lief. M heeft last van diarree/buik/is moe, ik denk toch een overgang na onze vakantie. Wij wilden zijn verjaardag inderdaad zondag vieren maar als ie ziek blijft doen wij het rustig aan. Smoeder heeft al jaren last van depressies, het ging de laatste tijd juist goed met haar maar nu niet meer, svader heeft het zwaar op dit moment.
Oh he meid, dat is wel heel zwaar Depressies zijn aandoeningen die hele gezinnen beinvloeden. Afschuwelijk. Heel veel sterkte meissie!! Oh haha leuk dat het goed was EDIT: Oooh arme M Hopelijk knapt ie snel weer op!!
@Quint: van harte gefeliciteerd met je kleine grote man!!! AAAh wat sneu dat hij ziek is. Ik hoop dat hij snel weer beter is en ook sterkte voor je smoeder. @Vlek: haha, de wei in, dat was idd leuk gezegd door de gyn. Niet met dit weer he meid! @Finn: tot nu toe steeds hele korte luteale fase, max was 11 dagen. Nu 6dpo, ga echt niet te vroeg testen dit keer. Ongi komt vanzelf en zo niet, testen! Ik moet wel snel zwanger worden hoor, ik wil ook een Finn-original dekentje!! Hoe was je 'vrije dag'? Weer mooie haartjes? WIL JE MIJN ZOON NIET MEER AANMOEDIGEN OM MET SPULLEN TE GOOIEN? @Jadore: gelukkig gaat het weer wat beter met je meid. Kan me schrik ook goed voorstellen hoor. En nu dus een bevallingsplan maken? Kan nooit kwaad lijkt me. Heb nog wel wat dingen liggen van ons trouwen, zal je wel een keer een pb sturen. Wij zijn 30 december getrouwd, dus met al je zomerse vragen hoef je niet bij mij te komen En niet meer over je kilo's klagen he, al kwam er 60 kilo bij, je blijft super mooi! @meis: gelukkig is de pijn iets minder bij je. Maar wel lekker rustig aan doen he! Ik denk dat jet gewoon in de lucht hangt, ik lees ook alles bij maar niks blijft hangen (met andere woorden: jij hebt wel een excuus en ik niet ) @Rasp: getsie, toch ziek geworden! Balen meid! Wel fijn dat je kleine meid weer door de apk heen is. En jij ook bij de Vk! Rust maar lekker uit! @Giraf: lekker wezen shoppen. Wat fijn dat alles goed is met jou en de beeb!! @merel: oe, zou het al gaan beginnen!! Spannend!!! Oei, 1400gr is wel heel licht!! Klinkt wel als een bekend verhaal. Verre kennis bij ons was ook ingeleid, en ook vader pas overleden, maar dat is al bijna 2 weken geleden. Oh, moet nu ook gelijk denken aan dat szusje van mij, 4 weken zwanger en ze heeft ZO"N last van haar buik.. Pfff, snap dat het heus waar kan zijn, maar wordt dat mens zo zat! Daan is de laatste tijd ook zo gezellig, die heeft het gooien uitgevonden!! Grrr.. Sterkte ermee meid! @maible: prachtige uitleg over maid of honour! Leuk dat jij dat vroeg van die actieve gebruikers (leden en gasten). Vroeg me dat ook al af! @all: wie vergeet ik NU weer?? Sorry hoor! Morgen met moeder en zusje kamperen in zeeland voor 3 dagen. Lekker weer Ben beetje zenuwachtig en inpakken lukt niet (ben een kluns). Ik kan wel lezen via mobiel daar, maar reageren zal niet zo makkelijk gaan. Tot zondagavond
Nemo Vandaag op vakantie! Geniet ervan met zus en moeder! Op zich is het hier nu wel redelijk weer, droog en niet heel koud of warm Volgens ML is de voorspelling voor de rest ook goed, alleen zondagochtend regen. Maible Wauw! 100 daggasten en 250 gasten op jullie feest Wat veel! Ik ken niet eens zoveel mensen Wat voor jurk had jij aan? Merel Vind je het niet gek dat je de laatste gymles hebt gehad? Vond het toen bij I heel spannend om te weten dat het de laatste keer was dat we elkaar met dikke buik zagen, die keer erop was nayoga en waren we allemaal bevallen. Ik was even aan het google-en op 'overlevingskans baby 1400 gram' en op zich lees ik heel veel positieve verhalen! Hoop het echt voor hun dat alles goed gaat! Finn Mijn oma had vorige week al alle uitslagen gehad, maar omdat ze het allemaal niet zeker weten gaan ze verder onderzoeken, die afspraak staat voor 18 juli. Quint Ziek op zijn eigen verjaardag? Das ook niet leuk! Hopelijk zondag beter! Ik heb geen ervaring met mensen met een depressie, maar het lijkt me inderdaad vrij heftig.... Zo, vanaf vandaag officieel ML (ManLoos ) Hij is net vertrokken met de mannen voor een weekendje zwarte cross. Als I straks wakker wordt gaan we even naar mijn oma. Vandaag is de verjaardag van mijn opa, dus even met de kleinkinderen langs zodat ze niet alleen zit... Verder gaan we straks een mooi welkom-thuis bord maken
Giraf: Oh sorry meid, dat heb ik indd verkeerd onthouden Sterkte!! Fijn dat alles goed was met jou en de beeb gister!!! Rasp: Ook fijn dat alles met de beeb goed was! Nemo: Hihihihihihi sorry zal t nooit meer doen Maar ik ben zo dol op die boefjes Geen brave hendrik voor mij Hahahahha heb een foto gevonden en ik dacht meteen: Als ik een dochter krijg, is ze dat hahahahahaha!!!
nemo heel veel plezier en we lezen zondag je verhalen wel !!! quint, hartelijk gefeliciteerd met je kleine grote man !!! wel vervelend dat ie uitgerekend nu ziek is, hopenlijk knapt ie snel op voor zondag. ook heel veel sterkte met smoeder, hopenlijk kunnen ze haar snel uit de depresiie halen met medicijnen of iets, of slikt ze die al? merel, 1400 gram is wel heel weinig idd maar het blijven vechtertjes he, hoe klein ook. FF zal je zo even trouwfoto's sturen en wat een leuk plaatje, zou echt jou dochter kunnen zijn idd, leuke kisten ook giraf, zou dus zomaar jou man kunnen tegenkomen op de zwarte cross ik ga vanavond met een vriendin, is elk jaar vaste prik oooh weer drukke dagen op het program dus sorry als ik niet bij kan lezen en telkens zo inspring en niet op kan slaan wat iedereen zegt . vanmorgen om 6 uur was ik het paard al aan het wassen, vanmiddag werken en daarna door naar de zwarte cross, morgenvroeg paard even bijwerken want die zal zich wel vies maken en dan werken tot 2 uur, daarna door naar het concour/wedstrijd waar mijn vader dan al is met het paard, even proefjes rijden en dan even bijkomen van alle hectiek, pfff word al moe als ik het zo terug lees
@Giraf, lekker geshopt gister? Fijn dat je MAAR 3 kg in 3 weken aan bent gekomen, volgens mij kom ik die per dag aan Super dat jullie weer een goed bezoek hebben gehad bij de VK!!!! @Nemo/maid of honour, Thanks voor de uitgebreide ommschrijving!!! Ik kwam er later indd achter dat het Maid is...maar ik heb Honor gedaan...na ja iig gaat het om het idee en ze was er super blij mee en heeft JA gezegd andere vriendin was er wel bij, maar ik heb haar dan soort als gewoon bruidsmeisje gevraagd...althans iig als de meiden t leuk vinden dezelfde jurk te dragen we zien het verder weer wel allemaal We gaan iig starten met de film van Bridesmaids hahahaha kijken of we kunnen downloaden en anders as donderdag naar de Bios @Merel, super bedankt voor je mail!!! Had nog geen tijd om wat terug te sturen! Maar dat is echt top! En ook juist al die kleine dingen erbij...bedoel dan heb je pas echt een totaalbedrag en dat is dan toch altijd weer meer dan waar je vanuit gaat. Maar denk dat wij rond hetzelfde bedrag willen doen.... @All, alleen hoe onze overdaggasten zijn al ruim 50...zonder onszelf :S pfff ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik nou moet...aan de ene kant denk ik ik vraag ook iedereen zijn kinderen mee, maar dat is dus hetgeen wat zo aantikt...wat vinden jullie..kan je wegens je budget zeggen alleen volwassenen??? :S oohhh ja ik weet niet hoor voe me zo snel lullig, maar aan de andere kant denk ik ja weet je hoeveel dat scheelt! Nou ben benieuwd wat jullie vinden @Merel, Jeetje spannend meid! Doe je rustig aan!!!! Leuk nog even een paar laatste dikke buiken foto's zijn toch ook jouw laatste hoogstwaarschijnlijk? Jeetje wat verschrikkelijk zo vroeg!!! Pfff ja is wel heel erg licht, maar ik denk echt dat het per kindje zo verschillend is! Ik zou het niet durven zeggen, alleen maar hopen dat het goed komt! Sterkte!!! @Maible, o super meid dank je voor alle info!!! Nou dan heb ik het dus toch goed gedaan en vooral de bedoeling van MOH van mijn vriendin ...hier dus waarschijnlijk alleen niet het aantal gelijk te krijgen, maar ja het gaat ook meer om het plaatje, ik wil mijn schoonzusje nog vragen mijn beste vriendin te helpen (denk ik) en dan heb ik dus voor het uiterlijk 3 volwassen bruidsmeisjes en alleen Chloe als HET bruids/bloemenmeisje met ook een kindertrouwjurkje aan! EN mijn ventje kleden we netjes aan, maar kan hoogstwaarschijnlijk nog niet lopen of nog heel wankelig dus die zal veel in armen van opa en oma zijn . Jeetje wat hadden jullie veel gasten zeg!!! Dat was zeker erg prijzig! Wij hebben voor de hele dag waarschijnlijk rond de 50/60 man (even kijken of we dat kleiner kunnen en willen krijgen ) en dan voor de avond zeker wel 150 man als het er niet meer zijn (ook hierin willen we kijken of het niet knusser kan) ...ik heb ook wel van een receptie gehoord, maar ik weet niet of dit iets is waar ik me prettig bij voel, vind het toch wel een beetje "gebruikerig/ondankbaar" overkomen of heb ik daar een verkeerd beeld bij...weet jij toevalig wat het precies inhoudt een receptie? @Rasp, Hoe voel je je lieverd? Beetje kunnen slapen?