De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Waaaaaaaaaaaaaauuuuuw meiden het is Zoooooo de moeite waard! Wat een heftig, mooi, lang en intens verhaal!
    Echt meissie wat ben je een kanjer. Dikke kus voor mijn liefie!
    Nou ga ik echt slapen! ;)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ess, hey lieverd dank je meisy!!! Ben nog niet aan fb of hyves toegekomen te reageren. Nee staat hier niet, maar als je hem wilt dan mail ik je hem wel :D super lief van je lieverd! Nou als je me je mailadres even pbt dan mail ik hem morgen als ik stroom op mijn lt kan krijgen, want die is nog steeds stuk :S. Ik pb je sowieso snel terug hoor lieverd! Kusjes van mij!

@Finn :D hahahaha wat ben je ook een lieverd. Ja vooral het heerlijke eerste deel is lekker ranzig he met foto :p zo hebben we nu de meiden lekker nieuwsgierig gemaakt :D???? Hihihi ik weet wel dat toen ik bijna moest dat ik weer allemaal bevallingsverhalen ging lezen, vond ik echt heerlijk:D nou slaap lekker ik ben nu na 6 uur pas weer aan het voeden :D:D:D

3. Funnyfant

Gooooeeeeedemorgen!!! Hebben we nog nieuwe baby's???? :D:D:D Maible? Meis? Madelief? Giraf? :D:D:D:D

4. Funnyfant

Wat ben ik een EI!
    Sta ik vanmorgen om 7:00 op om naar de fysio te gaan... Heb ik me in dag vergist: Morgen moet ik er zijn :( Dus voor niks zo vroeg opgestaan en morgen weer!!!
    Kwam ik thuis, dacht ik: dan kruip ik mn bed weer in, maar helaas. ML was aan het douchen dus Finn werd wakker. Ach ja vanmiddag maar even plat;)

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Jadore: wauw.....wat een verhaal!! Heel mooi beschreven, wat een kracht!!! Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat!!!! Hoe doet je mannetje het nu? Groeit hij al lekker op je bv? Mis je hier wel op zp....maar weet als geen ander hoe weinig tijd er over blijft die eerste weken. X

Ohhhh....nu baal ik een beetje van mijn oppervlakkige snel geschreven eigen bevallingsverhaal. Mis ook wel een foto als ik het compleetplaatje van jadore zie....
    Was afgelopen dagen bezig mijn uitgebreide verhaal te typen voor on jk haar boek van ikke.
    Mag ik als het af is ook mijn uitgebreide versie plaatsen?
    Maar wil niet jadore haar verhaal momentje stelen, dus even een serieus antwoord van haar en van jullie. Misschien menu maken met onze namen zodat het niet 1 mega lange pagina word met alle verhalen onder elkaar? Ik zeg maar wat he...
    Misschien hebben jullie ook wel zoiets van: me.rel, je verhaal is bekend, ik hoef geen uitgebreide versie te lezen?!

6. Funnyfant

Meissie, die site is er toch voor ons allemaal! Ik vind het alleen maar mooi om jouw uitgebreidere verhaal te lezen! Dus kom maar op! :D:D
    Als je m mij mailt, dan zet ik m op de site, met fotootjes :)
    Zo werkt het toch ook gewoon? De een doet t zo de ander weer anders. Zo krijg je inspiratie van elkaar! Ik kijk er naar uit :)

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Finn an nee dat meen je niet wat een domper haha ik heb echt een hekel aan vroeg opstaan em violgens mij ben jij ook een beetje een nachtdiertje..of zit ik ernaast? Nou straks even lekker gaan slapen hoor lieverd kan je goed gebruiken!

@Merel, naaaaa doe jij eens niet zo raar!!!! Ik heb "mijn" momentje zeker al gehad toen jullie hier zo allemaal met me aan het meeleven waren toeb het ging beginnen en daarna! Daarbij ben ik het heeeeleeemaal met Finn eens! Agum mijn bevallingsverhaal is meer een bevalliongsverslag hahaha maar goed dat wilde ik zo uitgebreid om later voor mezelf terug te kunnen lezen en ook voor de meiden die nu (binnenkort) nog moeten, ik was zo opzoek naar verhalen met details, maar die vind je niet zo snel vandaar :)
    Ja echt he pff soms weet ik niet waar de tijd bloijft...N is inmiddels alweer 1 week!!! Hij doet het super! Hij is gister eindelijk boven zijn geboortegewicht gekomen en dan meteen 60 gram en dat op praktisch alleen mijn bv dus dat gaat super! Hoe gaat het met JK al een beetje klaar met kraamvisite?

8. giraf

giraf Niet meer actief

*zucht*
    Heb het verhaal van Jadore in 1 ruk, ademloos gelezen.......

Ik had gewoon het gevoel dat ik erbij was! Meid, echt prachtig!!! Net als bij Merels verhaal zat ik nu ook met kippevel!!!

IK WIL OOK MIJN BABY ZIEN!!!!! ;)

Ga er weer snel vandoor, zuslief komt koffie drinken en daarna komt moederlief hier helpen poetsen.....:)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Elk bevallingsverhaal is prachtig!! Als jij 15 versies van je bevallingsverhaal had geschreven, had ik ze alle 15 willen lezen!! :)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ga vandaag nog nalezen, maar beetje energie over houden! M.aaike ligt nog steeds in bed. Die hoorde ik vanmorgen wel, maar laten kletsen en die is weer in slaap gevallen. Gistermiddag was echt onverwacht mooi weer!! Heerlijk genoten van het strand!! Want ben ik toch verliefd op de zee, zon en strand!!
    Zie dat bevallingsverhaal van Jadore er op staat, die ga ik ook nog lezen!!(durf ik daarna ook nog?;))

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen,

Jadoortje, wat een enorm heftige bevalling heb jij gehad:$ Wat een kracht heb jij meissie!!! Ik heb met ingehouden adem zitten lezen!
    Ik ben blij te horen dat het nu lekker gaat met je mannetje en dat je aan het genieten bent! 1 week oud alweer!

Merel, ik ben dol op bevallingsverhalen dus kom maar op!!

FF, dat is balen, zo vroeg opstaan voor niets! Vanmiddag dan maar even plat!

Vandaag officieel 40 weken! Zoals voorspeld ga ik dit keer ook overtijd;)
    Geen krampje, pufje of wee in zicht:(

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden

Ik ga later vandaag even goed bijlezen en reageren op iedereen, heb een off day vandaag dus even geen puf.....
    Fijne dag allemaal in ieder geval!!!

Knuf X

13. Funnyfant

Maible: GEFELICITEEEEEEEEEERD met de 40 weken!!! Toch een mijlpaal ;)(die je liever niet haalt hahahaha)

Rasp: Knuffel voor jou liefie, off-day is niet fijn :(

Mlief: Rustig aan wijffie. Heerlijk dat je gisteren zo genoten hebt! :)

Giraf: Ik wil ook jouw baby zien!!!!!!

14. Funnyfant

Doortje: Wat goed dat N zo goed groeit!!! Knap hoor ik weet wat het is om een hongerig groot mannetje te hebben!!! :)

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen meiden

Zo was al even hier maar zat diep verzonken in het bevallingsverhaal van Jadore.

@jadore, jeetje meid wauw echt zo mooi opgeschreven, alles goed? en een weekje al weer wat gaat eht toch hard he met die kleintjes
    (en dat broodje carpaccio was zeker wel een genot he!!, kan zo uitkijken naar mijn broodje Filet American)
    Lekker genieten he, en we zien je snel wel weer zwaaien hier.

@Rasp, off-day meid nou lekker rustig aan dan he, neem lekker even time for your one

@maible, idd overtijd vind je dat heel erg? of zit het allemaal nog goed en lekker? hoe voel je je dan?

@madeliefje, oooh fijn dat je zo'n lekker dagje heb gehad even uitgewaaid

@giraf, er word dus zo flink gepoetst in je stalletje en lekker koffieleuten. Maar ja de baby laat ook bij jou nog ff wachten he meid. Ik wil ook nog maar 1 ding en de baby zien.

@rustige nacht gehad, af en toe nog wat voorweeen maar goed ja heb je niet zo veel aan. vrijdag weer controle ben benieuwd wat ze nu weer gaan zeggen wil niet meer wachten, mijn geduld is op!!!
    komt denk ik ook wel omdat ik een onrustige periode achter de rug heb, en zal dan ok blij zijn als alles weer Normaal is. maar goed tot die tijd af wachten maar he.
    Vind het wel steeds moeilijker om niet te verklappen wat het geslacht van de baby zal zijn!!!! nou ja die laatste loodjes moet ik het maar volhouden he:D:D

16. Funnyfant

Meis: Jaaaa nu volhouden hoor!!! :D:D:D

Jadore: Sorry vergeet t steeds: GEFELICITEEEEERD alweer 1 week!!! :D:D:D

Ik wordt KNETTER van Finn :) Hij doet alles wat niet mag.... Nee das niet waar hij is best lief eigenlijk, maar haalt ook zoveel streken uit!!!!! En ik ben zooooo moe!!!
    Gisteren waren we naar de winkel geweest. Daar ging t best goed na (een ijsje ;)). Komen we bij de auto gooit ie zn pet zo op de grond. Nou die moets ie gaan oprapen van mij. Hij is bijna bij de pet en HUP hij gaat er als een haas vandoor!!!! En niet luisteren he! Midden op de parkeerplaats (bij de J.L. Merel), dus overal auto's. Ik er achteraan AU AU AU. Heb ik m, schiet ie uit mn handen en dus weer!!! Verstap me maar had m nog net op tijd! pfffffffffft... Hahahahaha en dan gaan die kleine pootjes SNEL!!!!! Niet normaal wat kan die jongen rennen hahahahaha. Het is een lekker ding echt waar, maar soms!!!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, aaaah ja dat is niet leuk. maar denk dat hij precies aanvoelt wat jij wel en niet kan.
    hier word de tent af en toe ook af gebroken. gewoon rustig blijven komt allemaal weer goed.
    nog een paar weken en dan gaat de tucht er hier ook weer over :D:D;)

en hou vol hoor.

18. Funnyfant

Thanks liefie! Ja ik ou wel vol hoor, maar heb vandaag echt een dag van:
    ik wil gewoon in bed kruipen met de rolluiken dicht, een lekker filmpje en heeeeeeeel veel drinken, lekker eten, en rennies. oh ja en een ruggeprik! Ja ik wil absoluut geen enkele vorm van verdoving tijdens de bevalling, nee echt niet. Maar ik wil nu graag de ruggeprik, mag dat ook? Ik zou zoooooo graag heeeeeeel even niks willen voelen! En lekker kunnen slaaaaaaaapen. Zucht. Vandaag lukt het gewoon even niet meer!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Nou, je hebt lang genoeg gewacht!! Dat het gauw 6 september mag zijn!!Oh en dat ja en amen dat is helaas onze beleefdheid en gezag voor de arts...;) Kom, we gaan gewoon met je mee..hem ff op zn zenuwen werken!!:D
    Je bent volgens mij een ijverig klusser!Lief dat je vrienden helpt met het dak!

@FF Wat een mooie hangers!!!!!!:$ Je bent echt creatief!
    hahaha..helaas heeft je finnefants preek naar de baby niks uitgehaald...;) Deze wacht netjes op zn beurt tot Meis, Maible en Giraf bevallen zijn!! Wel zit het lekker naar beneden te duwen, alsof er van die kant getoucheerd wordt ofzo;) hoopte dat de vliezen (nu mag het!!) zouden gaan breken, maar nee...
    En hoe gaat het met de kleine boef bij jou daarbinnen? Gaat het een beetje met alle pijn en ongemakjes? Knuf voor jou!!
    Fijn dat je man veel gaat verdienen, dat is toch heerlijk!! Hebben jullie echt verdiend!
    Oooh..wat een boef!! (f.inn)Maar niet zo fijn voor jou!!niet fijn als je moe bent he! Heel rustig aan doen vandaag!!

@Rasp Gefeliciteerd met je 30 weken!!!:) Sorry hoor dat ik dat ook nog es vergeten ben!!! Doe lekker rustig aan vandaag!!

@Meis Jaaaaaa 38 weken, gefeliciteerd!!!:) De 39 weken ga je vast niet halen!!;) Ben zooooooooooo nieuwsgierig naar die uk van jou!!

@bad Wij hebben nog geen eens eentje om ff in te badderen:D Ik durf het niet aan om 1 te huren...als ik naar het zkh moet of het totaal niet lekker vind, ben je wel flink geld kwijt.
    Rasp: als je het hebt gebruikt, let erop dat je het weer goed opvouwt..heb bij iemand gekraamd die een kapot warmteelement had door verkeerd op te vouwen...was weer een flinke duit! (en ze had er maar 5 min. in totaal in gezeten)

@Merel Doe lekker rustig aan!!

@Jadore Jouw verhaal ga ik zooooooo lezen!!:)

@Maible Gefeliciteerd met je 40 weken!!!Vandaag de uitgerekende datum..er kan nog van alles gebeuren!! En over 2 dagen wordt er gestript..dus er kan van alles binnenkort gaan gebeuren...duim heel hard voor je!!:)

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Je had gister mee moeten gaan naar het strand..hadden we heerlijk kunnen liggen zonnen...zo'n ontspanning!!EN naar al die mensen kijken ondertussen...ML is helaas niet zo'n zonnebader...maar ik wel!

Deel Deze Pagina