De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Hoor ik bij de hoogzwangeren???? :):D

Ik ga vanmiddag of vanavond even een mooi plaatje maken voor op de site. Dan krijg je wel al de naam te zien, maar dat vind je vast niet erg... ;):)
    Dan heb je weer een primeurtje, want naast ML, I en ik weet nog niemand hoe ons mannetje gaat heten!

Wat een verhaal trouwens over jullie mannetje :$ Hallo, alsof elke peuter die met dingen gooit gelijk agressief is.... nee dus!

Merel
    Ik vind absoluut niet dat je de hulp moet weigeren! Juist van genieten! Het is ook allemaal nog heel vers he, vergeet dat niet!! Ik denk eerlijk gezegd dat het misschien wel maanden kan duren voordat je een beetje een ritme kan krijgen tussen de verdeling van 2 kindjes.... Jp en Jk vinden jou toch wel de liefste mama van de hele wereld en het is niet zo dat Jp helemaal geen aandacht meer van je krijgt, misschien even iets minder, maar dat lijkt me normaal, en kan ook niet anders... waaar hij eerst 100% aandacht kreeg, moet hij die nu verdelen met zn zus, dus 50%-50%......

Maible
    Morgen ook naar de VK, ik ook.
    Hier is ML morgenmiddag lekker vrij, kan hij een keer mee naar de VK, is wel handig, hoef ik niet zo te sjouwen met I :)

Meis
    Hier ook zo'n stuk ongeduld hoor, op het autistische af zelfs :) Vind het gewoon vreselijk dat ik niet weet wanneer ik ga bevallen :)

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, fraai is dat zeg, van je moeder:x Aan de ene kant ´fijn´dat ze eerlijk is dat ze zich zorgen maakt en niet met anderen bespreekt maar met jou. Maar leuk is anders.. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo zorgelijk is zoals je moeder aangeeft. Finn is een echte knul die aan het peuterpuberen is! Geen zorgen om maken meid! Zoals je zelf al aangeeft, ga maar eens een dagje op het KDV kijken!

Merel, ik wilde nog even reageren op je bevallingsverhaal! Erg mooi geschreven! En mooie foto´s!
    Wbt tijd voor je kids, doe waar jij je goed bij voelt! Ik weet zeker dat zowel Jp als Jk meer dan genoeg liefde en aandacht krijgen. En naast moeder ben je ook nog vrouw! Daar wil ik mee zeggen dat je echt wel dingen voor jezelf moet blijven doen! Dus ga lekker naar de kapper, en ga lekker even naar de winkel!

FF, ik vind het echt geen probleem als het bericht wat later op de site staat. We wachten nu al 40 weken, dus die paar uur kunnen er ook nog wel bij:p

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja, agressief was een verkeerde woordkeuze. Hij is gewoon net zo'n doerak als alle andere mannekes van die leeftijd!
    Moeders.....soms moet je even zuchten he, ha ha! Zullen wij zelf later anders zijn?
    Zekers hebben Jp en ik wel momentje voor ons 2, ik lees dan voor, of we maken een puzzel, maar het voelt gewoon soms zo raar. Baal er ook zo van dat ík niet diegene ben die met hem naar de treinen gaat kijken op de fiets. (heb nog niet geprobeerd om op het zadel te zitten....:$)
    Misschien toch eens proberen dit weekend, en Jk bij papa laten. Hij vind fietsen gewoon te gek, en dat gaat nu even niet makkelijk met 2 kinderen....

PS Heb net nog zitten speuren naar die knuffel....zonder resultaat:(.....hartverscheurend dat verhaal....

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Shopaholic, ik??:p;)

Net nu ML een dagje thuis werkt krijg ik een pakketje van Kl.eertjes en een van HM en mijn nieuwe tel. is net geleverd...:):)
    Hij keek me net wel vreemd aan toen de bel voor de derde keer ging...:p
    En gisteren in de stad natuurlijk ook nog een vestje gekocht voor die kleine
    Oh, ik ben echt heeel erg...

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja Merel, zie je nou! Je doet het gewoon supergoed!!! En ik zou ook nog niet durven fietsen hoor!!!! Spannend!
    En zoals Giraf ook al zei: Je ben tvoor hun echt de liefste van de hele wereld en je ritme vinden lijkt me supermoeilijk! Ik vind juist dat je het al heel goed doet!!!
    Oh en aggressief was wel het goede woord hoor, want dat was precies wat ik bij mn moeders woorden proefde!
    Nee heb net ook nog even met mn zus gebeld. En die vond het ook niet kloppen. Ze zei wel dat Finn volgens haar meer behoefte had aan de wereld ontdekken en energie kwijt te kunnen, maar dat ik dat gewoon nu even niet goed kon en ML doet het gewoon niet! En ML zit altijd bovenop Finn! Niks mag hij en hij mag de wereld niet ontdekken van ML. En dat klopt ook, dat vind hij heel moeilijk. En ik moet het nu aan ML overlaten omdat mn lijf niet meewerkt. En daar baal ik wel van en dat doet wel pijn. Maar het is niet anders. Ik ga wel met ML hier over praten, want ik vind ook dat mn zus hier een sterk punt in heeft. Ik denk ook dat Finn dan minder gefrustreerd is!

Maar zit wel te janken hier omdat ik me een vreselijke moeder voel en Finn te weinig kan bieden nu. Verdomme.

Gelukkig kan hij bij mn smoeder zich altijd helemaal uitleven en op het kdv kan hij ook lekker zn gang gaan. En hier in de tuin speelt ie ook volop! Maar ontdekken staat voor rotzooi vind ML, dus die z##kt alleen maar als Finn op ontdekking gaat...

Lastig hoor!!!!!

6. Funnyfant

Whahahaha heel herkenbaar had ik laatst ook!!! Toen was ML plots vrij en kreeg ik ook heel veel binnen oeps!! :D:D Die bestelling van Z8 heb ik m niet laten zien hoor hahahaha!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Zeg! Je bent HELEMAAL geen vreselijke moeder!!! :$
    Juist een hele lieve!!! Wil je dat nooit meer zeggen!!!! :(:x
    Hoezo kan je Finn weinig bieden?! Liefde, zorgzaamheid, vertrouwen, gewoon zijn moeder die er altijd voor hem is!!!
    En binnenkort bied je hem een broertje of zusje ;) Das ook leuk! :)

8. giraf

giraf Niet meer actief

ben er weer vandoor.... ga koffiedrinken bij een vriendin! :)

9. Funnyfant

Jaaaa jij ook ja!!!!! :D:D:D

Oooooh spannend!!! :D:D Ben zooo benieuwd!!!
    Maar als je dat niet wil, moet je het niet doen hoor! Dan zet ik de naam er later nog in ;) Nee doe maar wel, nou ben ik te nieuwsgierig!! :p:p:p:p:D:D:D:D

Ja precies: Finni is superlief! :D

10. Funnyfant

Aaaaaaaaaaaaaaaah thanks liefie :)

11. Funnyfant

Nemo: Heb je al nieuws van ej follikelmeting???

Quint: Hoe is het met jou???

Naam: Hihihihi heb mn szusje even de naam Philou doorgesmst. Zij hebben nog geen naam, dus ik dacht: Is een optie ;) En ze vond m kei mooi!! Alleen is mn broertje een beetje zoals Quints man qua namen. Hij vindt niks mooi genoeg en de ene week dit en de andere dat. Pfffff vermoeiend hoor! Zij is ook al bijna 30 wk!!

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF doe jij even normaal, een slechte moeder ben je echt niet !!!
    niemand hier trouwens, dat jullie even een nieuw evenwicht moeten vinden tusssen zwanger zijn/2 kindjes is heel normaal, die ander krijgt ook opeens aandacht terwijl ze je voorheen alleen hadden, dus een opstand daartegen is heel normaal. komt vanzelf wel weer goed dames, even de nieuwe spelregels uitleggen en dan is het weer 1 big happy family :D

over slechte moeder gesproken, vandaag voelde ik me wel heel slecht, had S even in de auto laten zitten om een parkeerkaartje te kopen 20 m verder, maar ik was uit het zicht en ze zette het toch op een krijsen, er waren ook 2 politieagente's in de buurt om te controleren of iedereen een geldig kaartje had, daarom had ik S in de auto laten zitten, anders duurt het 6 x zo lang, komt die agent naar met toe waarom ik een meisje in de auto liet zitten die helemaal overstuur was, na mijn verhaal begreep ie me nog niet volgens mij, toen voelde ik me wel heel slecht :(

giraf, veel plezier bij je vriendin, ik ga dadelijk na het slappje van S even mij mijn zus kijken.

meis, in H ? welke bedoel je en L is toch dichterbij voor jullie of zie ik dat verkeerd.

13. Funnyfant

Ooooh Vlek wat lullig zeg!!!! Oh men ik snap je wel hoor!! Moet je je kind dan met alles meezeulen? Pffffft dat is ook geen doen.. Even snel t kaartje halen, krijg je de POLITIE op je dak! Was zeker een vent!!! Niet normaal :( Maar je bent echt geen slechte mama hoor als je dat maar uit je hoofd laat! Veel plezier vanmiddag.. Kus!

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nee was ook nog een vrouw :(, en ik was uit het zicht bij S maar ze was natuurlijk niet uit mijn zicht anders zou ik het nooit doen natuurlijk.
    ach ja gewoon langs je neerleggen zoals ML zei toen ik het vertelde :D

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Even via mobiel: FM is om 14:50.
    Daan hoort al lang te slapen, maar helaas.
    Hier dus net zo'n peuter finn. Gooien, gillen, vandaag ineens slaan, niet luisteren en ook zo sterk! Maar inderdaad als hij rustig is heel goed in puzzelen, lego bouwen en nu ook springen!

Sorry, zie ineens hoe laat het is, moet ff haasten.
    X

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames.....kon dit niet laten om te kopen....ballonrokje is van L.ief! en 2e handsje wat er gloednieuw uitziet!
    :D:D:D:D (shirt heb ik extra gekozen voor ML, dat verzacht voor hem de pijn van het geld, ha ha! Was trouwens bij elkaar maar 12 euro)

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh en hier nog een allerschattigste foto van mijn kindjes....(althans een stukje van mijn 2 kindjes...)

18. Funnyfant

Oooooooooooooh echt TE lief!! En superleuk pakje! 12 euro is niks!!

19. Funnyfant

Waar is iedereen vandaag toch??????

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Oooooooh, Merel, die foto is super mooi!!!! *smelt*
    En dat shirtje en rokje zijn ook helemaal leuk!! Voor 12E had ik het ook niet laten liggen!

Vlek, je kan het ook nooit goed doen! Of je krijgt een boete omdat je geen parkeergeld hebt betaald of ze kijken je vreemd aan omdat je kind zit te brullen. Niets van aantrekken hoor! Het is niet alsof S al uuuuuuren in de auto zat;)

Nemo, en, hoe is het gegaan? Of ben je meteen doorgereden naar ML om te klussen?:p

Ik ga even eten koken. Tot straks!

Deel Deze Pagina