Maible je "klinkt" zo opgewekt!!! Hoe voel je je? Toch weer overtijd... Ja je had t een beetje verwacht toch? Maar trek je t nog een beetje? En Giraf, Madelief en Meis: Hoe gaat het met de HOOGzwangeren? Giraf: heel druk geweest weer vandaag? Mliefje: Goed gesprek gehad met ML? Meis: Oh meid wel spannend he!!! Morgen weer gyn en dan maandag miscchien wel je beebje!!!!! (als ze/hij niet eerder komt) Nemo: En en en en en???????? Echt rot dat D het je zo moeilijk maakt Kom maar bij mij in huis, dan doen we t samen!! En dan spelen Finn en D lekker als 2 heerlijke boefjes! ECHT! Ik betaal de helft van de benzien wel hoor!!! Vlek: Ja ML heeft wel gelijk, maar makkelijk praten. Ik zou me best rot voelen. Maar ik zie niet in wat je fout hebt gedaan. MAg een kind dan niet meer huilen zonder dat je meteen tot een "slechte" moeder wordt betiteld????? Echt meid, niks van aantrekken je bent echt een KANJER!! Ik zou jou ook best als moeder willen hebben, echt waar!!!! Merel: Nogmaals ik vind dat je het supergoed doet hoor meid! Je bent ook een supermama!! Doortje: Ik mis je LM: Hoe is de 1e week gegaan? Beetje vol te houden? Ik mis jouw ervaringen en gevoelens deze zwangerschap een beetje. Je klaagt echt nooit! Ook jij bent een supermama!! Echt respect voor je. En schaam me voor mijn geklaag
Oooooooooooooh ja; Volgens mij nieuwe foto's van N van Jadore op de site of in haar album! Ik heb ze op de mail gezien en ze zijn zooooo lief!!!! Wauw!!! "mijn" mutsje staat zoooo lief EDIT: Nee nog niet! Jammer. Ik zal ff vragen of ik ze mag plaatsen op de site
Wauw hey! Ik ben verliefd op N! Vandaag heb ik niet zoveel gedaan hoor. Vanochtend gepoetst samen met ML (MoederLief ) en vanmiddag naar een vriendin geweest... Vandaag lekker lui friet gehaald en nu niks.... Ga nu even I vermaken en op bed leggen en daarna een geboorteplaatje maken.
Zo hehe..eindelijk achter de LT! Vandaag bewust niet achter gaan zitten als M.aaike in de buurt was, want die kan dan zo gaan jengelen! Gaat gelukkig al beter!Ze is rustiger aant worden! Ze viel vanmorgen weer na een tijdje in slaap en om 10 uur vanmorgen was ze wakker. En ze is veel opgewekter!Krijg eindelijk weer vaker een lachje van dr.. Vandaag controle vk en ze vraagt zich af of het de 6 pond gaat halen..ze vond net als ik dat de kleine nog veel bewegingsruimte heeft! @FF Je bent een SUPER MAMA!!Echt flauw als zoiets gezegd wordt!! Volgens mij heeft iedereen hier al es zn beklag gedaan over peuterpubergedrag, dus het is idd heel normaal! En ze proberen oma dus ook uit en dus kan ze beter naar zichzelf kijken hoe haar gezag is! EN zeker jij bent onze pedagoog in het midden met allerlei adviezen!! Dus dat zit wel goed!!EN die fases hebben ze allemaal..helaas vergeten oudere generaties ht weer van vroeger..want ja..vroeger was alles beter he Met M.aaike zat ik er echt doorheen, en werd er ook gzegd door souders..nou ze is hier heel lief..zo van...waar heb jij last van?? Maar gelukkig zie ik nu echt dat het een fase is, want ze is nu weer een beetje mn oude meisje!! Echt, vertrouw op jezelf!! @Vlek Oh das ook balen dat er dan net zo'n juffie agent rondloopt die gelijk het ergste denkt! Tja, ik had het ook gedaan denk hoor! Kinderen zetten vaker een keel op en je kan ze niet altijd de zin geven. Vind het wel beetje gezeur van die agent. Kijk, als je nu doodleuk met boodschapen aan komt zetten..alla..maar ff een kaartje halen..een kind moet ook ff kunnen wachten! Je bent een super goede mama!!Zeker weten! @Giraf/Maible Hoe is het met de kleines? @Meis Al iets weer aant rommelen?? @ Nemo Hoe was de uitslag? @rest zwaaai! @Jadore Oh, ga je foto's kijken op de website!Nog heerlijk aant genieten van je manneke?
@Jadore Meis wat een mooie foto's!!!!!!!SMELT!!! En halloooooooo..gewoon weer een mooi strak buikkie!! Volgens mij zit er geen zw.kilo meer aan!
Mlief: aaaaaah dat is lief meissie!!! Ja ik weet ook dat ik het me meer aantrek door de stomme hormonen, maar het was echt even niet leuk. Het is nu weer gezakt gelukkig! Maar je bent echt een liefie!!!! Thanks mupke!
Wel lief van ML: Ik zeg: Ik neem de LT mee en koop een wi-fi kaart op weekend. Je zult het wel niet begrijpen maar er staan 4 dames op springen en ik ben nu even de enige die dit nieuws op onze website kan zetten. Ik verwacht weer gezeur Maar hij zegt: Ja dan doen we dat toch? Als jij het belangrijk vindt, is dat toch prima? WOW!!!!! Hij leert bij Zo lief!! Laatst ook: Hij reageert met humor op mijn gegrom ipv geirriteerd te raken of boos te worden. Ik zeg: Heb je besloten het over een andere boeg te gooien? Begint ie kei hard te lachen en zegt: Ja is t zo duidelijk??? En ik stuur m vandaag een mail dat hij meer actief met Finn moet gaan doen, stuurt ie terug: Ja dat is wel een goed plan, gaan we doen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mijn man is LIEF!!!!
Hey Liefy'sssss Ooooo wat mis ik jullie! Maar vind het zo lastig om prio's te stellen nu jemig het is zo geweldig mooi weer, maar ook ontzettend druk en de tijd vliegt! Vandaag voor het eerst geen kraamhulp en voel me heerlijk, eindelijk achterstallige rekeningen kunnen betalen...tja een week kraamtijd en een bevalling van 40 uur doen je huis en things to do niet goed hahahaha. Vandaag snel een 2e puckababy piep gekocht, want wat slaapt mijn ventje er lekker in zeg! Het is me SUPER bevallen om lekker met mijn 2 moppies alleen thuis te zijn ook al ben ik lichamelijk nog niet helemaal de oude. Hoe gaat het met de SUPER hoogzwangere hier ben zoooooo benieuwd naar jullie!!!!! Ik hoop dat er snel iemand gaat bevallen ennuhhh over de poll waar ik wat van vernomen heb..ik denk dat Maible en Giraf weer tegelijk bevallen!!! En dan zijn jullie kids ook wel echt meant to be voor elkaar he haha. Meis trek je het nog een beetje???? Madelief inmiddels al toe om te bevallen? Lijkt me zo raar zo lang te hopen niet te bevallen en dan ineens mag het! Merel hoe voel jij je nu?? Mooi verhaal op de site joh, ik heb echt genoten van begin tot het einde en wat een super foto's erbij, geweldig! Inderdaad (iemand zei het al) alsof ik er zelf bij ben geweest! Finn, oooooo liefyyyy mis jou ook zo erg!!! Gelukkig gaat het wel erg goed, maar tot nu toe als ik uitspreek dat ik denk terug te komen lukt het telkens niet dus ik kom nu gewoon terug door mee te schrijven wanneer kan en dan merk ik vanzelf wel wanneer ik meer tijd heb om op zp te komen Wat een lieverd is je lieve ML toch en zooooo fijn dat je internet daar hebt...bedoel de musketiertjes kunnen jou echt niet missen hoor!!!!! @Lm, hoe is de situatie nu, al wat verbeterd? Wolfje, mis jij GTST ook zo? Quint al echt besloten wat de naam gaat worden of is ML toch weer van gedachte veranderd? @Rest zwaai @All, Ahhhh wat xijn jullie lief! Bedankt voor de lieve reacties op N. en mijn buik ...uhmmm omdat ik nooit foto's kan showen hier doe ik voor jullie nog een buikfoto van 39.0 wkn en daarna 1 week na de bevalling ben stiekem best trots ...mag ik dat zeggen
Jadore, prachtig hoe jou buik er nu al uitziet!!! Ik moet heel eerlijk wel bekennen dat ik niet jaloers ben.....want mijn buikje ziet er ongeveer ook zo uit!! Ik ben 15 kilo aangekomen en heb er nu nog 4 aanhangen t.o.v. mijn startgewicht! De borstvoeding vreet me nu al leeg, moet echt opletten dat ik calorie-rijk eet! Voel me ook top, echt niet normaal hoe snel het goed ging na de bevalling, ben zo trots op mijn lijf! Heerlijke foto's heb je op de site staan, wat een moppieeeeeee!!! Die haartjes! Weet wat het is dat je tijd tekort komt.....(mijn LT staat steevast op de rand van de bank en als ik voed kan ik met mijn rechterhand stiekum scrollen....en dan voel ik me ook weer schuldig dat ik 2 dingen tegelijk doe en niet 100% met mijn meisje bezig ben..... Prioriteiten stellen is momenteel lastig, je wilt je het liefst in 3-en opsplitsen maar dat gaat helaas niet. Je doet het top hoor, ga zo door meid!! xx
jadore mooie buik alweer meid ja ik mis gtst ook, maar 5sept zit ik weer klaar haha geniet van je kids, maar wat is dat puckababy
meiden mooie foto's voorbij zien komen ben zelf vanmorgen wezen winkelen, jas, zw.broek,shirt, blouse helemaal blij 's middags boodschappen wezen doen... 's avonds gezwommen... en nu aan het dubben welke flesvoeding ik geven ga nu drinken op drinken en bed opzoeken... knuffels meiden oja morgen komt me oma weer logeren
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Giraf wat lief van je!!!!! Wat ben je toch een liefie!! ik heb ook al gereageerd op je mail!!! I'm in love Doortje: Je bent mn meissie dat weet je. En we zien je wel wanneer we je zien Ik vind dat je de prio's heel goed legt en minder hier en meer daar bent!!! Dikke kus en IK WIL JOUW BUIK!!!!!!!!!!! (straks, nu nog even niet ) Ik zou echt niet zeggen dat er een negenponder in dat bescheiden buikje zou zitten!!!! Mooi hoor! Merel: Zo fijn dat je lijf zo goed meewerkt!!! Mag je ook trots op zijn en lekker volvreten hahahahaha!!! Kus! All: Ik heb vanavnd de laatste foto's van Finn gemaakt voor op t geboortekaartje van mn beebje. En ik moet zeggen dat het resultaat HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL gaaf is geworden. Ben best een beetje trots dat ik dat helemaal uit t niets heb gemaakt!!!! Nog 1,5-2 maandjes en dan zien jullie t ook
Sorry Nemo, ik lees nu pas je sms Ik was zo druk met mn kaartje dat ik t niet heb gezien SORRY!!!! Neem aan dat je t zelf even vertelt nu Ooooooooooooeeeeeee spannend je ei!!!!! Ga je naar ML??? Echt superspannend allemaal meissie!!! Ik duim duim duim duim!!!! En ik vind het echt zo rot dat D zo drakig doet... Hoop echt dat ie snel weer lief is voor mama!!!! Dikke dikke knuffel!!!
ff; ja de ene keer lijkt het goed te gaan, dan ineens weer mega beroerd... maar wordt wel telkens minder leuk; foto ff op je geboortekaartje meiden ga naar bed, knuffels
LT leeg, te lui om naar beneden te gaan. Ei staat op springen (ruim 18mm), ze verwacht morgen/overmorgen.. Over een week weer bloedprikken op progesteron-niveau. Mocht dat dan te laag zijn, dan verklaart dat korte LF. 7 sept belt ze voor uitslag. Ik ga aflsuiten, zit er verder ff doorheen, sorry voor mn gezeik steeds, hoop morgen even tijd te kunnen vrijmaken om bij te lezen! Dikke kus voor jullie allemaal!!