De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nemo knuffel meid

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Dat typen met mobiel is echt niks.
    Hoop dat ik naar ml kan, is niet zeker! Hij is aan het bunkeren, is lossen in een groot zeeschip, bijtanken zeg maar. Kan nu dus helemaal niet aan boord komen... morgen afwachten.

Mis jullie, tot morgen. X

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhh Nemo....ik ga HEEL HARD DUIMEN dat je ML kunt bereiken!! Nu zit je er echt bovenop qua wetenschap dat het zover is! Zou zwaar balen zijn als je elkaar net nu niet kun treffen. Meid, snap het goed dat je door alles er even doorheen zit. Probeer al slapend een beetje bij te tanken, knuffel!!!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Knuffel Nemo!!!!! Ik ga ook voor je duimen!!!

Ik ga slapen... Xxxx

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @merel, neee joh niemand hoeft jaloers te zijn hoor was zelf alleen beetje trotsig :) maar jouw buikje is echt superrrr mooi!!! Geen streepje niets ook, bedoel je kan er echt niets aan doen als je het wel krijgt, mijn zus haar hele buik zit onder :( zo sneu en ik geen streepje, dat is zo vervelend voor haar, want zij smeerde ook elke dag! Ja je herkent het ook gelukkig pfff zo lastig als je alles wilt zoals voorheen maar nu ook aandacht wilt geven aan de baby natuurlijk en je rust moet nemen en dat herken ik dan helemaal, ben je lekker aan het voeden en dan zit je tegelijk achter de lt dan voel ik me zo rot eigenlijk! Vandaar nu achter mijn bb, want lt is weer leeg pfff maar kost nog meer tijd!

@Finny jij bent en blijft ook altijd mijn meisy hoor!!! Ik zeg altijd uit het oog is niet uit het hart soms ben je er gewoon meer en soms minder in bepaalde periodes ..dat heb ik in rl met vriendinnen ook en vooral nu! Ben je nog lekker aan het naaien enzo? Bedankt liefy dat je het voor me op de site hebt gezet, je bent een schat! En dat buikje krijg je vanzelf weer nog heel even en dan je mooie beeb in je armen wauwww ben zo benieuwd hoe hij/zij eruit ziet!!! En hoe je bevalling gaat en alles gewoon! Mooi he staat je mutsje bij N :D ben er echt zooooo blij mee :D!!!!

@ wolfje een puckababy is een inbakerzakje soort slaapzakje maar dan zitten de armpjes ook in het zakje zodat ze zichzelf niet steeds wakker schrikken met zwaaiende armpjes door dat reflex! Ohhh heerlijk 5 sept, vind het altijd zo bij het "gewone" leven horen vandaar dat ik het nu zo mis denk ikben echt blij dat ik nu met mijn kindjes alleen ben overdags heerlijk! Leuk dat S. al aanvoelde vanaf het begin dat hij een brusje krijgt :D haha

@Nemo oooo meisy toch vind het zo rot dat je er even doorheen zit en zooo begrijpelijk! Ik hoop dat je toch nog even naar de boot kan om zijn kamer op te knappen daar en heel nuttig te "klussen" :p hhahahahaha sterkte met D. Liefy het komt echt allemaal goed, waarschijnlijk sneller dan je denkt dikke knuff!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Woewie....trots mama-momentje: werd net wakker met en van een paar stuiters van (.)(.) Die aan het lekken waren....(meisje ligt nog steeds te slapen en laat weer eens 8 uur tussen 2 voedingen)
    Heb net mijn geleende handkolf. uitgetest: 200 cc uit 1 borst!!
    Dit is mijn persoonlijke record geloof ik....hi hi....
    :D
    Sorry voor ego (en vooral zinloos) bericht...
    Ik ga weer slapen.
    X

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Yeaahhh wat goed Merel, je lijf en jij sowieso al is/bent echt een SUPERMOMMY :D heerlijk meid je meisje komt gelukkig niets te kort!

Zijn er inmiddels al ergens hoogzwangere dames bezig :D?????????????????? Ze zeggen toch dat t de natuur is dat t in de nacht/ochtend begint

8. Funnyfant

Merel: JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat heerlijk!!! Echt een supergevoel als je lijf doet wat je wil!! :D:D:D:D Helemaal geen zinloos bericht, dat is toch super!

Meis, Maible, Giraf, Madelief: En puf ..... puf ...... puf ...... IEMAND??????? SPANNEND!!!!! :D:D:D:D

Ik ga zo mijn rolstoel ophalen;) voor t weekendje... :( Jippie:cool:

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen!

Hier nog geen gepuf hoor;) Vanmiddag naar de VK en dan hoor ik hoe de boel er voor staat!

Meis, hoe laat heb jij een afspraak bij de gyn? Moet je meteen je tas meenemen?:D
    En hoe is het met Giraf en Madelief???

Nemo, ik hoop dat je vandaag nog even naar ML kan!!

Merel, jeetje:$ Daar mag je echt wel trots op zijn! Geen wonde dat Jk zo goed groeit!

Jadoor,, ik ben jaloers hoe snel jij weer een prachtig platte buik hebt! Zeker na het krijgen van zo'n bink! Daar mag je echt wel trots op zijn!
    En Merel heeft ook al zo'n plat buikje!! Hier gaat dat niet gebeuren... 4 maandne na O leek ik nog steeds zwanger;)

FF, wanneer vertrekken jullie? Ik ben nog niet aan mijn ontwerpje toe gekomen. Kan ik die wel nog naar je mailen vanavond of morgen?
    Super dat ML eindelijk het licht heeft gezien!! Ik hoop voor jou en Finn dat hij het ook volhoud!
    Hoe is het trouwens nog afgelopen met die hond van jouw szus?

10. giraf

giraf Niet meer actief

Idem! :D
    Nog geen gepuf, harde buiken, voorweeen of wat dan ook.... En ook vanmiddag (14:00) naar de VK.
    ML is vrij, dus die gaat mee naar de VK, hij zegt "strippen!" of laat de VK iig even kijken of er al iets aan de gang is ofzo..... Denk dat ik dat wel even laat doen, als het net zoals bij I is en er is nog niks verweekt, alles nog potdicht, dan weet ik dat mijn gevoel juist is en dat de kleine man nog wel even op zich laat wachten :)
    Het is en blijft de natuur he, daar kun je niks aan veranderen helaas. Moet zeggen dat ik het nu toch wel pittig begin te vinden hoor, dat zwanger zijn en een kleintje van 14 maanden :) Maar aan de andere kant, het is nog max 2 weken.....

Finn
    Al helemaal klaar voor je weekendje weg? Zin in?

Jadore
    Lijkt me logisch hoor, dat je even moet zoeken naar het ritme! Wel fijn dat het zo goed gaat!

Merel
    Hihi gekke meid die Jk, gewoon hele nachten doorslapen :$ en mama ligt op ontploffen met haar (.)(.) ;):D

Nemo
    Welk gezeur? Je zeurt toch helemaal niet!!
    Maar ik hoop en duim echt dat je bij ML kan komen vandaag of morgen!

Wolfje
    Lekker geshopt!

LM
    Nog maar een paar daagjes werken tot je verlof!

Madeliefje
    Hoe gaat het met jullie?

meis
    Vandaag ook naar de gyn toch?

Vlek
    Nog op het dak gezeten? ;)
    Zul je altijd zien dat als je S even alleen in de auto laat, dat er dan gelijk zo'n muts van de politie je de les komt lezen :x

Quint
    Al een beetje uit aan de namen?

Rasp
    hoe gaat het met je? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

11. Funnyfant

Maible en Giraf: Oh jammer.. Ben beniewd wat de VK zegt!!! Maible: Ja hoor is tijd genoeg! :)

Maible: Oh die hond, dat heeft ML gewoon gezegd en er wordt rekening mee gehouden. Maar er rennen wel nog steeds soms 2 stoeiende herdershonden en 2 wilde peuters samen over t gras. doodeng!!!

Giraf: Nee eigenlijk niet :) Ik heb zin om te zwemmen dat wel, maar heel eerlijk vind ik het allemaal maar gedoe nu. Ik blijf liever thuis. ML heeft maar 1 weekje vakantie voor de kleine komt en daar worden nu wel zomaar 3 dagen vanaf gesnoept voor mn gevoel... En ML gaat morgen bij de Franse grens optreden met de band dus zit ik lekker alleen met Finn bij mn sfamilie in 1 huisje... Ach ja ik ga maar vroeg naar bed denk ik :p:D:D:D
    Het wordt vast heel gezellig hoor! Maar mn gevoel is nu even niet zo. Heb net mn rolstoel opgehaald. JEUMIG wat zijn die dingen zwaar om in de auto te sjouwen!!! :D Heb meteen mn bedklossen vast meegenomen want dan kan ik makkelijker in en uit bed ivm de BI. Fijn hoor!!! :D Mocht ook een wcverhoger meenemen, maar dat hoefde (nog?) niet ;)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!

Gisteren een heerlijk dagje voor mezelf gehad, was pas om half 12 weer thuis dus ik heb het lekker lang vol kunnen houden. Merkte wel pijntjes 's avonds maar ik vond het te gezellig om weg te gaan. Heb er wel veel kunnen zitten dus dat scheelde wel.

Ik ga even bijlezen!!!

13. Funnyfant

Fijn dat het zo gezellig was Rasp!!!! :D
    :) wat had je ook weer (puddingbrein sorry)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemorgen meiden,

zo kom even in haken, was uit de lucht sinds gister middag, ML heeft nog pogingen gewaagd gister avond maar helaas.
    dus inmiddels nw router want werd wel een beetje zenuwachtig hoor.

maar even snel gelezen, sorry maar ben een beetje een gatenkaas vandaag. zag idd geen baby's erbij of gepuf.

nou controle gehad bij gyno, en bmmond mooi verstreken en nog steeds minimale ontsluiting, maandag weer controle.
    omdat ik volgens het ziekenhuis morgen pas 38 weken ben ga ze nog ff niets doen, ja protocol dus maandag kijkenhoe het er voorstaat en dan weer overleggen en per dag bekijken. maar ze moeten wel ontsluiting hebben om vliezen te breken want de baby moet een draaitje op het hoofd.
    dus geduld geduld

@giraf./maible/ madeliefje bij jullie alles nog rustig??? geen voorteken? wanneer is het volle maan dan? daar wachten jullie zeker op he.

15. Funnyfant

Spannend hoor Meis!!! Wel vervelend dat ze je nog laten wachten, maar het moet wel veilig zijn allemaal natuurlijk! Knap dat je zo geduldig bent :)

Kusssie!!!!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja heb geen keuze he, dus ja wat mot dat mot, maar ach verwacht wel dat hij uiterlijk maandag uitsluitsel geeft over hoe en wat dan ben ik ruim de 38 weken gepasseerd he.
    komt goed, ga geen kant op.
    en jij geniet van je weekendje he.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @vlek, zat nog ff te denken, maar snapte niets van mac in L???
    wij waren naar H.olt-en, is het snelste

@nemo, en heb je ML al weten lokken voor een kluspartij???

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heh wat een slechte moeders en zeuren hier zeg!!! Joh, ik voel me hier totaal niet op mn plek, ik ben een perfecte moeder en ik zeur nooooooit!!!!;););)

@FF, he wat een vervelend gedoe met je moeder en F.inn. Niet leuk hoe dat dan gezegd wordt zeg, ik kan em voorstellen dat dat je heel erg raakt op zo'n moment. Gelukkig weet jij zelf door je werk heel goed dat F.inn niet afwijkend gedrag heeft en dat het er bij hoort. Kop op meid en dikke knuf. Fijn weekend!!!!
    Oh en superfijn dat manlief echt lief is!!!
    En ik was gisteren een dagje naar mijn zusje en naar Noorderzon in
    Groningen, festival van een week, heel gezellig!

@Jadore, wat een mooi kind heb je!! En wat een mooi lijf heb jij!! Gaat goed met de kilootjes zeg! Lekker blijven genieten van je gezin meid, dikke knuf

@Merel, ik ben van mening dat je als moeder zijnde altijd denkt en doet in het belang van je kindjes en dat de hulp die je krijgt ook in het belang is van je kinderen nu. Dus hele goede keuze!!!! Niet twijfelen aan jezelf en de keuzes die je maakt!!!
    En wat super dat je lekker veel voeding hebt en dat Jk het er zo goed op doet, en wat een mooie kleertjes!!!! Ik ben ook een shopaholic hoor!!!
    Oh en die foto van de handjes van je twee kanjers, wauw, geweldig en hartverwarmend!!!

@Vlek, das echt heel naar dat je het net zo treft dat je er op aangesproken wordt door een agente. Maar jij weet hoe het zit meid, en je hebt absoluut niks verkeerd gedaan! Je bent een supermama!!!

@Nemo, oh jee een springend ei en geen man in de buurt! Hopelijk komt het allemaal goed meid, ik zal keihard voor je duimen!!! Wat is het toch spannend allemaal he, rustig aan lieverd.

@Giraf, komt goed!! Ik zal aan je wensen voldoen!!!:) Kom maar op met die sms!!!;) Je huis is schoon dus het kan!
    Ben heel benieuwd naar vanmiddag bij de VK, hopelijk is er vordering!

@Meis, blijft nog even spannend dus. T kan sowieso niet lang meer duren natuurlijk maar je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Succes met het wachten op de kleine!!

@Maible, spannend!!! Overtijd!!!! Gelukkig voel je je nog goed en had je je er opgesteld maar ik begin echt ongeduldig te worden nu hoor, hihi.

@Wolf, nog steeds ziekjes?? Sterkte meid.

@Madl, dus de kleine heeft nog veel bewegingsvrijheid, ach zo'n klein proppie is ook wel erg schattig!! En als alles verder gewoon goed en gezond is maakt het niet uit toch. Ben benieuwd!!

@LM, wat een mooie bescheiden buik heb je zeg!! Die zit je vast niet heel erg in de weg of wel? Lijkt me best handig!
    Hoe was je eerste werkweekje weer? Trok je het een beetje, t zijn toch echt de laatste loodjes/daagjes werken.

@Quint, meid hoe ist met jou? Hoe voel jij je? Je hebt het vast druk, we zien je niet zo vaak meer....:(

Ik ben vast nog een boel vergeten, sorry daarvoor dan!!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, hier ook nog rustig hoor!! Die komt echt nog voorlopig niet! Moet wel zeggen dat ik zenuwachtiger wordt nu de kans op poepen n vruchtwater groter wordt. Had M.aaike ook en dat was al langer geleden gebeurd en nu die spanning met 20 weken ghad..er zal maar op het laatste moment wat mis gaan weet je wel...dus erg gefocused op bewegingen van de kleine!

@ Maible Vanmiddag strippen bij de vk he! Hoop dat de kleine dan mag komen!! Zou heerlijk zijn!!

@Giraf Kleine mag wel eerder komen, de vorige keer heb je lang genoeg gewacht;)

@Jadore Heerlijk aant genieten dus! En je mag echt trots zijn op je buik!Op die ervoor en die erna!;)

@FF Oh heerlijk dat je man zo met je om gaat!! Het is idd een lieverd!! Mag ook wel voor zo'n lieverd als jij!! Je heb het echt heel erg verdiend!! haha, heerlijk hoe je vol trots praat over het geboortekaartje, ben echt heeeeeel nieuwsgierig!! kan niet anders, dan echt heel mooi en super creatief;)

@Nemo Hoop dat je snel naar je man kan!!! ZOu zooooooooooo gaaf zijn als het gaat lukken! En ben heel benieuwd hoe je progesterongehalte is straks! Je kijrgt echt veel inzciht in je eigen cyclus nu! Ben blij dat je daar niet nog een half jaar op heb hoeven wachten!! Lekker rustig aan doen vandaag!

@ Wolfje Heb je nr. trouwens in mans tel staan hoor! Dus moct er wat gaan rommelen..dan hoor je het wel, goed?

@ Rasp Hoe gaat het met je moeder? Trek jij het allemaal nog een beetje?? Knuf!

@Merel Je mag zeker trots zijn als je zoveel kolft..dat geeft toch een heerlijke kick!! Zie je wel, je bent een super mama!!

@Meis Nog afwachten of het uit zochzelf gaat gebeuren en anders volgende week inleiden dus?? Ooooh hoop het zo voor je!! Heb zo'n gevoel dat het volgende week baby boom week gaat worden...Jij gaat bevallen, Maible, Giraf...Jaaaaaaaaa kom maar op!!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oh en overdag als M.aaike wakker is, zit ik niet achter LT! Ze is echt weer rustiger en daar geniet ik echt volop van...geen gejengel en strijd meer...ben zooooooo blij!

Deel Deze Pagina