De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ooooh daar zit ook nog niet echt een baby aan te komen, oh straks ben ik echt de eerst volgende!!! brbrbrbr krijg er kriebels van hoor.

hoe vole je je dan?? nog niet heel onrustig nu je nog niets weet en weer meot wachten??

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

liefst trap ik oma de deur weer uit...
    bah bah bah

ze zag de buggy staan...ik zei dat ik die van me opa en oma gekregen had... nou ze had er geen goed woord over:(

auto; nou garage heeft gebeld, rond 5sep is die klaar en 4000euro armer...oh ik baal hier zo van...

door de hormonen gelijk huilen, bah zo zonde geld...

nou ik ga weer verder hier... knuffels

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje, waarom neem je je oma zo vaak in huis dan ?? het is je oma maar de moeder van jou moeder, kan ze toch beter haar gaan vervelen of zie ik dat verkeerd? begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het hardstikke lief van je !!!! je oma mag blij zijn dat ze een paar dagen bij je mag komen !
    ze is zeker jalours dat ze jou niet zo'n groot kado heeft gegeven en je andere opa en oma wel, en ze had ook wel wat liever mogen reageren toen je vertelde dat je zwanger was, ik zou haar dan ook niet meer zo aardig vinden hoor, dikke knuf voor jou en hopenlijk is het snel maandag zodat ze weer naar huis gaat.

LM nog 4 dagen toch, ooh lekker en dan lekker doen waar je zelf zin in hebt :D

las dat nemo naar haar ML gaat, hihi hebben we over 2 weken misschien toch nog heel veel roze hier, zou wel helemaal geweldig zijn !!

zo ga zo S in bed leggen en de kalfjes melk geven, vanavond holland's got talent hihi met popcorn :p

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oh wolfje en wat balen dat de auto zoveel geld gaat kosten :(, echt zonde geld idd, maar daarna rijd ie weer als een zonnetje !!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek; ben bang dat ze hier wel een week blijft, heb geen auto om haar naar huis te brengen... en taxi kost geld(pff)
    tja sinds het overlijden van me opa kan ze niet alleen thuis blijven... dus is vaak 1 weekend bij me ouders, 1 weekend bij ons, en 1 weekend bij der zwager...

denk idd dat het ook jaloersie is, maar oh kan me er zo kwaad om maken...

en dan dat geld...bah alles nu bij elkaar...
    idd hard duimen dat we hierna niks meer mee zullen hebben en die perfect rijden zal...

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

geniet van je avondje, ik ga zo ook er 1 in bed doen en dan op de bank, heerlijk.
    moet je veel kalfjes voeden?
    En jouw roze komt zeker weten ook heel snel meid echt hoop en geloof houden er in he.

@wolfje, jeetje wat een geld zeg voor de auto, kan je al bijna een nw van kopen, en ja dat is wel jammer die reactie van je oma zeg.

@rest meiden geniet van jullie avondje ,maby kom ik nog wel even aanwapperen.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Wolfje, jemig wat een geld, dan kocht ik een andere auto hoor!!! En wat een nare oma heb je soms toch...zou ik echt niet vrolijk van worden, bah, sterkte ermee!

@Meis, dank je, tja het is inderdaad ook niet niks, het hakt er af en toe even flink in maar verder gaat het wel hoor.

@Giraf, he jammer, bij jou ook niet!! Jeetje, het duurt nu wel lang voor een volgende hoor, ik hoop dat de jouwe zich ook snel aandient.

@Vlek, oeh lekker popcorn!!! Ik ga ook lekker holland's got talent kijken, jij ook veel plezier!

@Nemo, ben je nog naar manlief gegaan?

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, wat ben je toch een sterke vrouw zeg, soms mag je ook best toe geven aan een slechte dag of rotgevoel. en even je hartje luchten.

@zo heb even gekeken, 29 augustus een nw maan, en 12 september is het pas weer volle maan. dus mooie data om te bevallen toch

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nou hoogzwangeren.... van maandag op dinsdag is het volle maan, dinsdag willen we dus wel nieuwe baby's zien !!! :D
    eerder mag natuurlijk ook altijd :D

wolfje, een weekje is geen weekeindje he, kan de volgende haar niet eerder ophalen bij jullie? en hoe doe je dat dan dadelijk als je hoogzwanger/bevallen bent, blijft ze dan ook gewoon komen?
    petje af voor jou hoor, ik zou het niet kunnen.

zo meiske ligt op bed, jeetje was een heisa om haar daar te krijgen maar het is gelukt, en maar rekken en rekken ;), het scheelt wel dat ze dan heel lief is :D

moet 12 kalfjes met de emmer voeren en 2 met de fles, hebben een babyboom op het moment, de meisjes gaan vanaf 14 dagen over op de drinkautomaat en de mannetjes gaan dan naar de handelaar, maar nu dus zoveel kalveren dat het ook iets meer werk is, normaal maar een stuk of 5 die met de emmer/fles moeten.

zo ga maar eens naar achter, anders ben ik dadelijk niet op tijd voor HGT :D

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meiden!
    Dagje er op uit geweest....dus geen LT aangehad.
    Vergeef me als ik niet iedereen persoonlijk benader...

Vlek: ohhh lief lijkt me zo schattig die kalfjes voeden....was je nog bij je zus geweest? En hoe was je gevoel erbij?

Nemo: heb je ML kunnen bereiken?? Hoop het zo voor je!

LM: bijna verlof!!

Finn: fijn weekend, ik weet totaal niet waar je heengaat, vergeef me, heb het gemist geloof ik??

Rasp: Hoop dat je moeder snel opknapt, al die operaties gaan toch stiekem hun tol eisen he....sterkte!!

Jadore; lekker aan het genieten??

Giraf, Meis en Maible: ai da's balen, geen ontsluiting en niet gestript? Wel begrijpelijk, maar toch ergens beetje balen?
    Ik heb trouwens die tip van Finnefantje opgevolgd en dat massage drukpunt 'ge-acupressuurd' vanaf mijn 1e strip poging.....en 5 cm gekregen zonder pijn.....dus wie weet heeft dat ook meegeholpen?
    Vanaf je enkelbot 4 vingers omhoog plaatsen en dan met je vinger op dat punt kei hard drukken en richting je scheenbeen duwen. 1 min en na een half uur andere been en zo afwisselen. Wie weet helpt het!

Wolfje: ben het wel met Vlek eens.....waarom pijnig je jezelf met deze bezoekjes van oma....ik zou wel een gesprekje met haar aangaan, je wilt iemand best helpen, maar diegen moet ook dankbaar zijn hoor!
    Aaaaauuuuuuuuto....begint helaas met 'au' he!

Hier vandaag naarde kapper geweest, maar ben wel eens beter geknipt geworden....wel vaste kapster maar ze heeft er met de pet naar gegooid....
    Kon ook niet verven omdat ik weer moest voeden, dus dat haalde ik niet.... mijn pony is helemaal suf...echt niet mooi...

Verder ben ik gisteravond toch op onderzoek geweest 'down under'....camera in de aanslag en een close-upje gemaakt van dat vreemd aanvoelde velletje......
    IEEKKSSSSSSSSSS:$:$:$:$:$, ik schrok me kapot van het beeld dat ik zag.....brrrrrrrrrrrr
    Er zitten zeker nog hechtingen in! En ingezoomd lijkt die draad super dik, en zowieso is het geen fraai gezicht met zo'n scherp beeld en zo ver ingezoomd.....
    Ik ben eens gaan speuren op internet en op mijn bevallingsverslag van de VK en ik ben intracutaan gehecht, 3 laags zoals Jadore al eens zei, en onderhuidse hechtingen is meestal 1 lange draad, en de opperhuid hechten ze en die draadjes/knoopjes verwijderen ze op het eind dan je kraambed. Dat is ook gebeurd maar ik dacht dus dat alles eruit was....
    Ingezoomd is het meer paars blauwe draad die in ene uit mijn huid piept en onderhuids zie ik 'm ook lopen en dan ín waar je 'naar binnen' gaat het hoekje om :p, daar zie ik meerdere draadeindjes uitsteken....
    Ohhhhhh de rillingen liepen over mijn rug toen ik het terug keek op foto.
    Las dat deze hechtingen wel 6 weken kunnen blijven zitten en uiteindelijk wel eruit komen/ los laten.
    Na ja, ik weet in ieder geval nu hoe de vork in de steel zit en dat ik geduld moet hebben.
    Maar nu ik dit gezien heb durf ik toch nog niet te proberen te fietsen.

Anyway, lang verhaal, beetje onsmakelijk ook, sorry voor diegene die net zat te snacken :p.
    xxx

11. raspberry

@Merel, ah jakkie, dat klinkt niet fijn!!! Als je er last van blijft houden kun je er ook mee naar de VK gaan he, daar zijn ze ook nog wel voor. Maar fietsen zou ik inderdaad ook niet doen, ieuw, auw! Sterkte met je onderkantje!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: ja, het gekke is dat ik eigenlijk geen pijn heb hoor! Maar ik vind het er gewoon eng uitzien! Omdat ik ook dacht dat het allemaal al geheeld was maar het is tochnog wel kwetsbaar....en nu voel ik het ook beetje trekken als ik onderuit hang op de bank, zal wel tussen mijn oren zitten....

Nog iets frustrerends....heb vandaag naar een voedingsbh gezocht....zucht!
    Heb zo'n debiele maat nu, bijna niks voor te krijgen! Keuze genoeg hoor bij de P.renatal, maar niet in mijn maatje.....kwam uit op een 70F....
    Ga zo het internet afspeuren want die van A.nita zijn toch het fijnste ook zijn zijn het prijzige dingen....moet toch wat he, en goeie steun is wel belangrijk.

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Lieverds, ik lees alles bij maar moest werken (kan af en toe meelezen maar niet echt reageren) en was gewoon moe, moe, moe en last van mijn allergie (lekker, he). Komende tijd ben ik er minder omdat ik bezoek krijg :D:D:D Hartstikke leuk maar ook druk omdat wij hier in huis willen gaan opruimen/schoonmaken/behangen en gewoon genieten van het samenzijn en van onze M.

J'adore en Merel heb jullie verhalen gelezen, hartstikke mooi, meiden.
    Ben heel blij dat alles goed gaat met de kindjes en J'adore, hele mooie foto's van jullie zoon op de site, wauw.

Maible, Meis en Giraf, zet hem op, dames!!!! Ga aan jullie denken, jullie kunnen het!!!!!!

Finn, heel veel plezier dit weekend!

Heb het even voor mezelf gehouden maar onze 20 weken echo afgelopen maandag was helemaal goed. Wij hadden dezelfde echoscopiste als bij M., dat vonden wij bijzonder. Uk is nu 377 gr en knap, hahahahaha.
    Ik denk dat wij qua roepnaam bij die ene korte naam blijven al is het nog niet helemaal definitief besloten maar ben bang dat wij anders niet uit zullen komen.

Iedereen, mis jullie en denk aan jullie!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Quint!!! Ohhhhhhhh helemaal vergeten, je echo!!!
    Wat erg zeg....ben ook maar met mezelf bezig he, sorry!
    Super fijn te horen dat 'uk' (ook kort en krachtige naam) het goed doet!
    Ga lekker genieten van het bezoek en lekker samen tutten en knuffelen he! Je hebt het verdient!!!
    We zien je wel verschijnen als je tijd hebt he!
    xx

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @vlek, oh fijn dat s lekker is gaan slapen, ja lief vind ik het altijd die kalfjes, als ze net een dagje oud zijn en dan zo lief om zich heen kijken, en veel plezier met HGT, en je gaat me niet bang maken met de volle maan he:p:p

@Quint, fijn dat jullie echo goed was, altijd een fijn gevoel he. nauw sopze en schoonmaakze, maar je krijgt dus een boel mensen over de vloer? rustig aan he

@merel, je heb de boel eens goed bekeken;), maar lees dat je er niet zo/ of geen pijn aan heb, maar dat ze niet gezegd hadden dan hoe alles in mekaar zat gehecht?? 75F, ja wat zal ik zeggen??maar goede steun is heen belangirjk idd. moet altijd bij G/H kijken dus ben wat gewend, heb net mijn tabletten tegen de stuwing gekregen vorige keer was ik net die vrouw achter die dikke b**bs, oh werkelijk dacht dat ik gek werd joh.
    maar je had een record met 200ml jeetje (de melkan is er niets bij hihihihi grapje) vind het echt knap als het allemaal zo goed wil en gaat kan je trots op zijn hoor!!!!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    haaaaaaaaalllllllloooooooooooo finnefantje,
    hoe is het op je weekend, je [kan niet zonder ons he:D:D:D:D

17. raspberry

@Merel, oh gelukkig heb je geen pijn maar het is wel moeilijk om te zien lijkt me....en cup F, wahoeeeeeeee!!!! Flinke bos hout voor de deur meid!!! Maar wel lastig met een mooie bh uitzoeken, hopelijk vind je nog wat leuks.

@Quint, wat fijn dat de echo goed was!!! T is vast en zeker een knappert! Veel plezier komende week! Wel jammer dat het ook een hele drukke week wordt, tijd voor het gezin is ook zo belangrijk, rustig aan meid!

18. raspberry

Hoi Finnefantjuh! Wij kunnen ook niet zonder jou1!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Maible Ik ga zo hard voor je duimen dat het vannacht ofzo mag beginnen bij je!! Vind het zo spannend!! DIkke knuf!!

@ FF Fijn weekend!!

@Quint Shame on me..helemaal vergeten dat je maandag je 20 weken echo hebt gehad!!el super fijn dat alles goed is!!!Heb je nog mooie echofoto's??

@Meis Komt helemaal goed!! ZOdra het begint, slepen wij je er wel door heen!! Wel fijn als je weet dat het niet meer zo lang gaat duren!!Heerlijk je kleine in je armen hebben!!En geen pijn meer!!

@Vlek Nog ruime anderhalve week en dan gyn! De tijd mag gaan vliegen! Goed zo, 300 gram kwijt!! Ben trots op je!!

@ Rasp Wat naar voor je moeder!! Veel sterkte! Hou jezelf ook goed in de gaten he!Knuf!

Morgen gaan we naar buurmeisje in zkh. Ze had helaas tcoh even weer op ic gelegen..bloeddruk schommelde ineens weer. Heb zo te doen met ze! Haar ouders ook, dr moeder slaapt daar door de week..echt intensief hoor! Moet slopend zijn zo'n periode en dan heb je nog 2 kids! De middelste (van 2,5 jaar) ging vanmorgen al weer om 7 uur met de taxi naar de dovenpsz. En de jongste is aan de andere kant van het land bij familie. (die wordt van de week 1 jaar) Echt, heb diep respect voor ze hoe opgewekt ze hier onder blijven. Ik wou dat ik meer voor ze kon doen! Sommige mensen krijgen zoveel op hun bordje!!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ben bij ML :D
    Internet valt steeds weg, middle of nowhere...
    Hoop dat dit bericht doorkomt.
    Had lekker willen bijlezen, maar helaas..
    Mis jullie.

Deel Deze Pagina