De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Fijn Nemo..!!! Heel veel romantisch en gezellig samenzijn wens ik jullie toe..en met resultaat;)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Moggu meiden,

Even een snel ego bericht: Voel me zwaar k*t! :(
    Heb super slecht geslapen, misselijk, overgeven, duizelig, heb vandaag gewoon even een off-day denk ik :(
    Zal vandaag weinig ZP worden, ML is rond het middaguur terug thuis van werken, ga dan maar richting mijn bedje denk ik.....
    Denk wel aan jullie hoor!

Nemo
    Bij ML! :)

Merel
    Moest stiekem wel een beetje lachen om je op-onderzoek-met-je-camera-avontuur! :D

Quint
    Sorry, sorry, sorry, ook ik ben helemaal vergeten te vragen naar je 20weken echo :) Ben echt een zeef met onthouden de laatste dagen.... Maar super dat alles goed was!

Rest
    *zwaai*
    Hoop morgen weer op jullie te reageren.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaah Giraf, rustig aan en beterschap meid, even toegeven aan je offday, dikke knuf X En ik denk ook aan jou hoor!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He,

Girafje toch.....snel het bedje in zodra het kan, even rust houden. Beterschap en een dikke knuf!!!

Madelief: oehhhh da's inderdaad vreselijk voor je buren....diep respect dat je dan je gezin draaiende houd he....hopelijk knap je buurmeisje snel op!!

Jp vraagt nog steeds met regelmaat 's morgens: komt C.arine vandaag? (de kraamhulp) En van de week zei hij: Ik ga dromen van....de sneeuw.....én van C.arine én de F.iat P.anda!!! (zij rijd in een P.anda en hij mocht er even inzitten en sturen in de kraamweek)
    Ik had haar nog een mail gestuurd omdat ik een brief kwijt was en me afvroeg of zij die voor me op de post had gedaan. (die van prenatale screening die ter eindcontrole naar M'tricht gestuurd moest worden)
    Schreef haar dus ook dat Jp haar zo miste en nog regelmatig aan haar dacht.
    Schreef ze terug: "Heel erg leuk dat Joep over mij ging dromen, ik ben en ga hem ook nooit meer vergeten, hij is na mijn zoon het liefste en leukste manneke dat ik ooit gezien heb. Jullie vergeet ik ook nooit meer !! "
    Hoe lief is dat dan om te schrijven!?

Wat gaan jullie vandaag doen?
    Wij gaan vanmiddag op kraamvisite bij vrienden en vanavond hebben we een verjaardag/barbeque....brrrrrr lekker fris....
    Morgen niks op de planning, en wil eigenlijk iets leuks met Jp gaan doen...iemand suggesties vanwege het baggerweer?

5. raspberry

Aaah Merel, wat een lieve kraamverzorgtser heb je gehad zeg en wat schattig dat ze zo'n indruk bij Jp heeft achtergelaten.

Wij gaan vanmiddag op verlate verjaardagsvisite van ons nichtje die vorige week 2 geworden is. Verder de normale dingen zoals schoonmaken en boodschappen doen.
    Het is hier nu nog droog en niet erg slecht met het weer gelukkig. Morgen zitten we ws wel de hele dag binnen maar dat vind ik op zpondag nooit zo erg.
    Sorry Merel maar ik kan zo even niks bedenken voor je....

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Goedemorgen!! Inmiddels wel alles gelezen, maar op alles reageren gaat nooit lukken. Ben gewoon ergens begonnen met reageren.

@Merel: natuurlijk moet je alle hulp aangrijpen die je kan krijgen. Als Jp op het kdv is en Jk bijv bij ouders, prima toch?? Heel even tijd voor jezelf is alleen maar goed.
    Prachtig bevallingsverhaal!! En TE schattige kleertjes!
    :$ 200 per borst!!!! WOW!

@Finn: fijne actie van je moeder! Mijn moeder is juist omgedraaid, vind alles maar goed wat daan doet. Gaat hij zeuren, gewoon omkopen met een stroopwafel :$
    Maar een bent een super moeder, je kiest er toch niet voor om je zo te voelen?? Kan me wel voorstellen dat je baalt dat je niks met hem kan doen (niks fysieks dan..)
    hahahaha, aan benzine betalen heb ik niks, heb diesel :p
    Wat een lieve ML heb je toch!! :D
    Zwemvest voor Finn om mee te zwemmen?? Is dat wat?? Veeeeeel plezier meid!

@mailble: hihi, net als ML thuis is allemaal pakketjes bij de post :D
    Nog geen ontsluiting dus??? Dat gaat dus nog ff duren...

@vlek: oei, dat verhaal van die politieagente :) haha, je voelt je dan echt klote, maar vind het heel logisch dat je haar even hebt laten zitten, zou ik ook gedaan hebben.
    Dieet?? Wie, ik?? Hahahaha, nee staat ff op een laag pitje. Eerste werkweek achter de rug, als het ritme terug is weer beginnen.

@Jadore: ooooh wat een mooi en heftig bevallingsverhaal en mooie foto's van je kleine man!!!
    En wat een platte buik!!!!!!

@madelief: M soms ook al zo'n boefje? Gelukkig is ze wat liever voor je de laatste dagen.

@wolfje: wat ben je toch een schat dat je altijd zo voor je oma klaarstaat. En dat terwijl ze niet altijd makkelijk is begrijp ik.
    En wat klote dat je 's avonds steeds zo moet hoesten en spugen!
    Knap van S, zelf al op de fiets!! En lijkt me wel moeilijk, ze alleen weg laten gaan...
    wat een klote bedrag van de auto zeg!!!!

@zeuren: zat er effe doorheen wat Daan betreft, niet om ML of ei ofzo. Als je 2 weken de enige ouder bent, gaan ze je echt mega uittesten!! En juist dan heb je niemand die het even van je overneemt... Maar het gaat al ff beter gelukkig.

@Rasp: wat fijn dat je een gezellig dagje voor jezelf hebt gehad!
    Fijn om te lezen dat jij ook al zo'n perfecte moeder bent, ik ook :D
    Balen dat het weer ff wat minder gaar met je moeder. Hoop dat ze nog voldoende rust kan pakken voor de operatie.

@Meis: spannend allemaal zeg. Dan leef je helemaal naar die 38 weken toe en dan blijft het nog steeds maar afwachten op ontsluiting.

@LM: hahahah, ze zijn je aan het controleren!!! Zal nr ff doorsrturen!

@giraf: bij jou ook nog potdicht?? Zoals verwacht dus.

Ik rond het hier ff af, moet effe wat don, zal zo weer verder lezen/reageren!!!!

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Quint, sorry, sorry, sorry!!!! Oh, wat baal ik dat ik je echo vergeten ben:) *schaam* Ik ben wel erg blij te horen dat alles goed is met de kleine!

Merel, gelukkig heb je geen pijn down under maar het klinkt niet echt fraai..
    Leuke ideeën voor het weekend? Wijn waren tijdens het ontbijt ook ana het bedenken wat we kunnen gaan doen maar hebben nog geen inspiratie gehad.

Madelief, je buren hebben het flink voor hun kiezen! Ik hoop maar dat het snel beter gaat met hun kleine!

Nemo, super dat je nog even bij ML op bezoek bent kunnen gaan! Ik hoop zo dat het nu raak is!
    Ik kan me voorstellen dat het soms erg pittig is met een man op de vaart. En dan al helemaal als D gaat lopen stieren;)
    Hoe was je eerste werkweek trouwens? Heb je een leuke mentor klas?

Giraf, beterschap! Lekker uitrusten vanmiddag!

Meis, hoe is het bij jou? Nog niet aan het rommelen?

Hier nog alles rustig! Slapen is wel echt een drama. Ik moet er soms wel 5 keer uit om naar de wc te gaan;)

8. raspberry

@Nemo, welcome back!!! Oh en mijn moeder hoeft niet meer geopereerd hoor maar de chemo begint 6 sept. Thanks voor je woorden!

@Maible, ach wat vervelend he die nachten op het laatst en dan zeggen ze dat je goed moet rusten voor de bevalling, nou dat gaat dan niet op natuurlijk, sterkte nog even meid.

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hihi, allemaal aan het bijhouden wanneer het volle maan is :D

@Vlek: wat een gedoe met die kalfjes zeg!! Wel schattig!

@merel: herkenbaar verhaal over die hechting. Had ook zoiets, dus niet 3 hechtingen ofzo, maar 1 lange, ook 3-laags. Twijfelde ook steeds of het wel goed zat, maar heb er nu nog steeds een beetje last van. Ik doe er nu niks aan omdat ik toch een tweede wil, maar als ik jou was zou ik er toch even naar laten kijken. Baat het niet dan schaadt het niet!!
    OOOhhh, ook zo herkenbaar dat je steeds denkt dat het aan het trekken is :D
    Succes het de voedings-bh zoektocht.
    Heel lief bericht van de kraamhulp!!

@Quint: rot dat je moe bent en last van je allergie. Je krijgt bezoek lees ik. Wie? :D
    OOoh, was ook je 20-weken echo helemaal vergeten! Muts dat ik ben! Fijn dat alles goed was! En het is dus een knapperd!! :D

@Madelief: zo, heftig verhaal van je buurmeisje!! Die mensen krijgen idd veel op hun bord op deze manier!

@giraf: balen dat je je zo klote voelt. Gelukkig is ML op tijd thuis. Slaapse vanmiddag! Kus

@maible: eerste werkweek ging goed. Ze waren allemaal nog erg lief en luisterden!!! :D Leuke mentorklas, 23 leerlingen ipv 30 van vorig jaar. 5 nieuwe en de rest dezelfde als vorig jaar. Nu dus havo5 ipv Havo4
    Ik heb er op de valreep een extra klas bijgekregen, ga van 0,56 werktijdfactor, naar 0,68!!!! In 3 dagen!!

@Rasp: oh ja, bedoelde het goed, maar schreef het verkeerd!! Geen operatie maar chemo!!! Misschien nog wel zwaarder!! Heel veel sterkte voor jullie!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh ja, jullie mening: daan wil ineens niet meer slapen. Was vroeger altijd binnen 5 minuten vertrokken. Nu steeds uit bed, huilen, blijft rekken etc..
    Eerst wilde ik hem gewoon laten, laat maar janken, hij moet leren dat hij niet kan blijven zeuren en tijdrekken, maar hij is dus helemaal overstuur!

Nu blijf ik soms even op zijn kamer zitten, en hier aan boord hielden we de deur open zodat hij ons hoorde. Het duurt wel minstens een half uur/ uur voordat hij slaapt, maar hij is wel rustig en gaat slapen

Wat denken jullie?? Goed idee, of betuttel ik hem nu heel erg??

Mocht van de arts trouwens stoppen met tempen, was de meest onbetrouwbare methode :( Heb dag 15 (vandaag) in mijn grafiekje handmatig als ovu-dag gezet.

11. raspberry

@Nemo, nou als hij het zegt moet je maar stoppen met tempen. Is ook geen ramp want het is best een gedoe elke ochtend he. Meid ik ga weer heeeeeeel hard voor je duimen deze cyclus!!!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nee, dat tempen laat ik dan maar effe. Ze had ook wel gelijk, alleen achteraf heb je er wat aan. Het was volgens haar wel goed om eens 2 of 3 rondes te tempen om te zien hoe je cyclus verloopt en of je een ei-sprong hebt, maar als dat is gedaan, kun je er weer mee ophouden.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf DIkke knuf meid, doe maar lekker rustig gaan!Niet fijn als je je nu misselijk en beroerd voelt!!Beterschap!!

@ rest hele fijne dag en zwaai! We gaan zo naar het zkh op visite en dan langs me ouders, dus ben vanavond er weer even!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Fijne dag madelief!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oooohh, even onder voorbehoud:
    Het lijkt dat Daan gelijk is gaan slapen. Heb de deur dichtgedaan, hij wilde al weer overeind komen, dus ik zei "ik ben hier, ga maar liggen"
    Ja, zei hij. Hield de deur op een kier.
    "mama"... Ja, hier ben ik.
    Okee, en weer liggen.
    Deur dicht gedaan, mama???
    Deur open, ja hier ben ik, okee....
    Toen nog twee keer deur open gedaan als hij riep, toen door de dichte deur gezegd dat ik hier was, toen binnen gaan zitten met babyfoon (nog steeds aan boord, dus de gang uit) en als ik hem hoorde roepen gelijk terug en zeggen "ja, ik ben hier"

En nu een kwartier later nog steeds stil... Gaat hier nu wel mega onweren, dus hopelijk blijft het zo!

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Foto vanuit de woonkamer. Lekker weertje!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhh Nemo, knap gedaan met D hoor! Je met er zelf even een weg in vinden hoe hij het 'graag wil hebben'. Is hij bang als je weggaat, is het gewoon 'stieren' zoals Maible mooi zegt, of is er iets anders aan de hand.
    Is gewoonweg super lastig als je dat van je mannetje niet gewend bent.
    Lijkt er wel op dat D je mist als hij naar bed moet. Zoals je het doet lijtk het een beetje op de theorie die Rasp eens beschreef. Laten weten dat je er bent en verder geen extra aandacht aan schenken.

Tja, en als ik die foto zie denk ik alleen maar: mooi weertje om samen de koffer in te duiken!
    Brrrrrrrrrr wat een noodweer bij jullie zeg! Hadden wij gisteren om 12:00 uur 's middags, donker, de wereld leek wel te vergaan.
    Hier schijnt al de hele dag het zonnetje, met af en toe wat motregen.
    Fijne dag nog!!!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh ja, vlekkie, een zusje van een kennis van mij vond ook dat ze lang bezig was (5 maanden geloof ik, maar laat ik maar niks zeggen :)) en die had gewoon boos de HA gebeld en kreeg toen allerlei middeltjes voorgeschreven.
    Een brutaal mens heeft de halve wereld (zo zeggen ze dat toch??) Zet 'm op meid!!! Denk aan je!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, hoop dat dit een beetje een oplossing is Merel. Op zich slaapt hij gemiddeld misschien helemaal niet zo slecht, ben het idd gewoon niet gewend van hem.
    Ja, wat een weer he!! Maar ja, toen het vorige keer bij jullie zulk noodweer was, was het hier wel redelijk, zo wisselen we elkaar mooi af.
    ML zit even verzonken in een computerspelletje, zal straks eens even een hint geven.
    Oh ja, sinds kort whatsapp op mobiel zitten, kijk ik in de lijst, staat er een Merel tussen. Dus ik denk nog Merel??? Geen idee?? Haha, ben jij gewoon, ik heb al jullie nummers er maar ingezet! En nu dus in mn whatapp lijstje!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ha ha, watsapp me maar een keer dan, heb ik jou nummer er ook instaan.
    (heb geen nummers van jullie erin staan, misschien toch eens doen, you never know)
    Jij kunt me misschien wel wijzer maken over mijn telefoon, jij had dezelfde zei je! Ik wil graag de foto's op mijn LT zetten die ik ermee heb geknipt, maar sloot hem met de kabel op mijn LT aan en ooit is me het gewoon gelukt, maar nu krijg ik geen verbinding tussen LT en gsm....heb ik een instelling verkeerd staan op mijn mobiel??
    Ben echt een nono op dat gebied hoor!

Deel Deze Pagina