De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Dames snel berichtje van mij!

Het is hier VRESELIJK. Althans... Het huisje: We slapen met 3-en op een piepklein kamertje.. .De rest heeft de grote kamers voor 2-en... Lekker ASO!! De slaapkamer lag BEZAAID mt smerige hondenharen echt in dikke vlokken (Leuk met allergie en astma) maar die zijn ze gistere opnieuw komen zuigen, maar het stinkt hier zo naar natte hond en mn longen doen pijn!
    Mn svader zit helemaal in zn eigen wereld en kijkt alleen maar tv. Hij vertikte het om mee te gaan naar t zwembad vanmorgen. We hebben in totaal 1.5 uur gezwommen en toen wilde iedereen naar huis. Finn wilde niet slapen en heeft vannacht ook al gespookt. ML is nu een uur weg naar t optreden en mn souders en szus en sbroer zijn net 10 min geleden met de 2 kleinkindjes naar de binnenspeeltuin vertrokken. Maar ik kan dat niet, is echt teveel inspanning!
    Het is op zich wel gezellig maar het is zooooooo vies en ik heb zo'n pijn in mn bekken. Ik wil echt naar huis!!!:(:(:(:(
    Ze wilden de kleinkindjes (net 3 en net 2) samen op een kamer leggen: JA DAAAAAG alsof die gaan slapen dan: "Oh nee, echt niet?" DUUUUUUUUUUUHHHH!!!
    Maar ik vind het zo lullig dat wij met drie:en in zo'n klein rotkamertje zitten gepropt, wat ook nog VOL hondenharen lag... De rest heeft geen allergie en thuis een hond, geef dan jouw kaer aan mij!!!! En er zijn gewoon cara-huisjes hoor!!! Waarom dan niet zo'n huisje?????

Maar goed het is niet anders... We maken er maar t beste van ;) Gelukkig is iedereen verder wel gezellig...

Onze suite:

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    prachtige suite finn!!!
    pfff, schiet lekker op zo. lekker aso idd.
    hoop dat je er verder nog het beste van kan maken.
    kus

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    oooooooooooh finn, ik heb echt met je te doen meid!!!!!!!
    wat een klote situatie met jouw longen in zo'n vies hok liggen. Wel lullig dat je souders geen cara huisje voor jullie hebben gekozen.
    Waarom zit je svader voor de tv? Lekker gezellig...??
    Waar zitten jullie? Kan ik even kijken op internet, en wat was de aanleiding van dit weekend? (sorry, dat is me ontgaan..)
    Kom maar lekker zp-en, trekken we je de avond en zondag door!
    Sterkte meid, hopelijk slapen jullie vanncht als een blok!
    knuffel!!!!!!!!!!!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Daan heeft 2 uur liggen slapen vanmiddag! Beetje onzin-nieuws, maar wel fijn voor een mama die gek werd van haar oververmoeide, niet slapende boef.

We blijven vanavond nog bij ML. Om 5 uur vannacht komt een mega-schip dat ze moeten bunkeren. Dat maken we nog even mee (kunnen dan niet van boord) en daarna gaan we.

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Foto van het bunkeren. Die linkerboot hoort er niet echt, die rechter is een groot zee containerschip.

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zijn er soms al dames aan het bevallen??

haha, merel, ik had jullie nummers in mijn mobiel gezet, want ik dacht ineens "ik moet natuurlijk iemand kunnen bellen!!"
    Pas later dacht ik, oh nee, hoef niemand te bellen, ga nog niet bevallen. :D

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Waar is iedereen???

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedenavond meiden,

kom even langswapperen, ben moe en heb echt nergens meer zin in.
    alles rustig hier hoor. zag nog geen geboorte meldingen voor bij schieten, dus rest van de hoogzwangeren jullie zitten nogmet de benen tegen elkaar??

kom morgen nog wel even kijken en reageren op iedereen, maar heb nu de knollen op. sorry sorry

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zwaaizwaai meis, slaap lekker..

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik kom ook even langs om te zwaaien en iedereen een fijne avond te wensen! Ik ben ook helemaal op..

FF, gatver, een bed vol haren:x En die kamer is meer een bezemkast.. Ik heb met je te doen meid!!

Nemo, heerlijk dat D toch twee uur heeft geslapen vanmiddag! Misschien is het zoals Merel zegt, dat hij je mist. Als je het op kan lossen door hem een paar keer te laten weten dat je in de buurt bent zou fijn zijn! Nu maar hopen dat dat morgen ook werkt!

Fijne avond allemaal!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zwaaizwaai voor jou maible. Hoe voel je je verder? Rust maar lekker uit.

Lekker rustig hier, ga me maar weer nuttig maken ;)

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

liefies ik mis jullie! lig alleen in bed bij slapende finni. morgen is ml er weer. xxx

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen,

Ben je de nacht een beetje doorgekomen FF? Vandaag is Ml er gelukkig weer om je te steunen! Gaan jullie vandaag of morgen weer naar huis?

Ik heb niet geweldig geslapen.. Ik moest er weer een keer of 4 uit om naar de wc te gaan. Vandaag dus maar weer rustig aan. En helaas nog steeds geen tekenen van een bevalling;)
    Giraf, Meis, Madelief, hoe is het bij jullie?

14. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook nog steeds rustig... Gisteren een hoop gerommel, krampen, op sommige momenten leken het zelfs been- en rugweeen :$
    Naadat ik in bad was gegaan bleef het rommelen aanhouden, dus ik dacht "Yes, het gaat beginnen" maar helaas, ben naar bed gegaan en alles werd weer rustig :(
    Dus ook hier nog geen babynieuws....

Merel
    Ideeen voor vandaag:
    Zwemmen, wandelen, ballorig, pannekoeken bakken, speeltuin, knutselen.... zijn niet echt de meest geweldige ideeen, maar heb ook geen inspiratie :)
    Wel lief van de kraamhulp wat ze schreef!

Rasp
    Nog een leuke verjaardag gehad gisteren? Hier op zondag ook meestal lekker aanrommelen in huis, soms even wandelen, maar vaak gewoon lekker luieren! :)

Maible
    Slapen is hier ook zo'n drama helaas... moet er ook constant uit om te plassen en overdag slapen kan ik niet... ach we hoeven nog maar even ;):p

Nemo
    Hoe heeft D geslapen vannacht? Het is soms even zoeken he, wat ze willen? Hoop dat het 'gewoon' een beetje verlatingsangst is en dat als je af en toe roept dat je er bent dat het dan goed is voor hem!
    Over het tempen heeft de dokter wel gelijk, je hebt er altijd achteraf pas iets aan, en mijn dokter zei toen ook dat het eigenlijk alleen maar handig is om te kijken of je wel een eisprong hebt.

madeliefje
    Hoe was het in het ZH op visite?

Finn
    Hmmm, interessante suite waar jullie in verblijven :$ Ach, kop op meissie, vandaag gelukkig laatste dag! Morgen ben je weer verlost ;):p

Meis
    Gaat het alweer een beetje beter met je?

Vandaag rustig dagje denk ik. Zo even naar mijn ouders koffie drinken en vanmiddag weten we het nog niet. Zonnetje schijnt, dus ik denk dat we lekker even naar buiten gaan!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik lees mee hoor!! Julian zegt al 2 dagen dat ie buikpijn heeft dus die is een beetje hangerig en dat werkt niet echt met LT.
    Net heeft ie ook gespuugd dus die is echt niet lekker.

Finn, wat een mooie kamer..............eigenlijk gewoon belachelijk dat ze jullie daar neer leggen! Hoop dat je de resterende tijd nog wel kunt genieten!

Nog geen baby nieuws zo te lezen :D Jammer!!!

Nemo, fijn dat D nog even 2 uurtjes heeft geslapen!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!!

Jammer dat er nog steeds niet aan het doorzetten is zeg!!
    Hier ook een slechte nacht, V.era had vannacht een paar uur feest, ahum.

Vanmiddag zoals gewoonlijk naar mn ouders toe, Ml gaat naar het voetbal in Groningen.
    Een zusje gaat vanmiddag even foto;s maken van mij en ons zwangere zusje. Nog even samen met de dikke buiken op de foto. Foto's ga ik spammen hier zodra ik ze heb hoor!

Nu even een wasje ophangen en dan lekker met V.era onder de douche.

Tot later dames!

XX

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

hier onwijs hoofdpijn en druk dus niet bijgelezen, sorry

Vandaag alweer 23 weken zwanger!
    Helaas vanaf gisteravond een hele pijnlijke mond, zeer gevoelig tandvlees, vannacht de halve nacht wakker gelegen van de pijn!
    Maar vanmorgen toen Sem wakker werd, kwam hij bij ons in bed liggen,samen even lekker tv kijken;)
    De baby was erg druk in me buik... en ik zei tegen Martijn leg je hand eens op me buik en ja hoor... hij voelde de baby, helemaal blij:D
    Oh en ik ben vanancht gegroeid:p:p Kan zo ineens me eigen broeken met geen mogelijkheid meer aan! Dus nu een zwangerschapsbroek aan en maandag er nog 1 bij kopen!
    Woensdag naar de vk, en vrijdag heeft Sem zijn aller eerste zwemles, spannend!!!
    Meiden wens jullie een fijne dag toe... !

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wolfje: Goed nieuws, nieuwe broeken en leven gevoeld!!! Woewie!! Leuk!

Giraf: gadver...niet leuk al die voorweeën en gerommel en dan niks daar! Hopelijk zet het bij het eerstvolgende gerommel wel door!!!

Maible: ook al zo rustig....balen! Herken het wel dat vaak wakker worden. Ik werd laatste week steevast om 4 uur klaarwakker en kon dan gaan lezen/internetten enz.... Hou vol, het eind kmt in zicht meid!!

Zo, wij hebben toch een leuk uitstapje gemaakt met de kinders.'
    De keuze was niet reuze gezien het voedingsschema van Jk, maar ik had iets verzonnen wat wel in goede aarde viel bij Jp.
    Hier bij ons om de hoek zijn ze de F.loriade voor 2012 aan het bouwen, en daar hebben ze nu de hoogste en langste kabelbaan van Nederland (met van die glazen gondels zoals op wintersport) gebouwd zodat je het hele terein kunt overzien vanuit de lucht.
    Het ritje duurt een kwartier en zoiets is voor die kleintjes toch heel speciaal, en voor ons volwassenen ook wel bijzonder en mooi om eens te zien.
    Kwamen we bij de ingang onze overburen met de kindjes tegen, dus dat vond Jp natuurlijk super leuk! Hebben dus met ons 8-en in die gondel gezeten, gezellig!
    En dan vammiddag gaan we als het weer het een beetje toelaat naar de ijssalon een dike ijscoupe eten! :p
    Dus onze zondag is dus gevuld, en toch nog iets leuks gedaan met Jp!

xx en tot vanavond!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

merel; jullie zo te zien beter weer dan wij, hier heel de dag al regen kunnen geen kant op:(

geniet ervan!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Hier natuurlijk ook nog rustig;)

@FF Ooooh dat vind ik echt aso ja! Snap dat neit hoor, maja sommige mensen snappen zulke dingen gewoon niet! Wel smerig dan eigenlijk hoor al die haren!Brrr...wel fijn dat het dan wel gezeliig is, anders baal je helemaal! Dus toch wel een leuk weekend, maar blij als je straks in je eigen schone ruime bed ligt!

@ Nemo Heerlijk dat D. nu wel geslapen heeft! Je doet het echt goed dat je hem hebt laten liggen, maar wel zei dat je er was! En het heeft dus gewerkt! Heerlijk als he tdan gelukt is!! Lekker van genieten!!

@ Giraf Jammer dat het niet doorgezet heeft, maar het zit er wel aan te komen...morgen de uitgerekende datum..spannend!!

@Maible Kleine, je mag er uit komen hoor!!We zijn heel nieuwsgierig naar je!!! Mama heeft je nu wel lang genoeg meegedragen! Hoe je het nog beetje vol Maible? Duim hard voor je!!!

@ Merel Wat leuk zeg in zo'n gondel!! Het wordt een geslaagde zondag zo te horen! Geniet zo van je ijsje;) (zo'n dame blanche is toch altijd lekker;))

@Wolfje Gefelicteerd met je 23 weken!!! Beterschap met je hoofd!!

@Rasp Leuk een gezamenlijke fotoshoot!!Ben benieuwd naar het resultaat straks!!

@LM Beterschap met J.ulian!!!

@buurmeisje gaat de goede kant op!Maar vind maar niks in het zkh!Hoorde een kleine baby huilen...en als je langs al die kamertjes loopt met al die zieke kindjes...gelukkig gaat het met buurmeisje goed en we hopen ze dat ze begin volgende week naar huis mag!!

@weer Het is echt saai laatste dagen...had wel op een lekker najaarszonnejte gehoopt deze weken!!Iedereen een hele fijne en gezellige zondag vandaag!!

Deel Deze Pagina