Jaaaaaaa heb nu eindelijk buikfoto neergezet in me album..heb ML net ff va nde bank geplukt om de foto te maken...straie zie je wel..maar niet zo erg als op de foto die ik een keer es heb gemaakt. Maar dit is mijn toeter! O ja en het si nogal een witte toeter haha..als je me armen ervoor ziet
Merel, klinkt als een gezellig en geslaagde dag! Vooral die ijscoupe klinkt erg goed! Madelief, vreselijk als kleine kinderen in het ziekenhuis moeten liggen. Gelukkig gaat het wat beter met jullie buurmeisje! Giraf, vandaag geen gerommel meer? Houd je het nog een beetje vol? LM, beterschap voor je ventje! Rasp, leuk dat je op de foto kan met je zus! Lijkt me toch wel heel bijzonder om samen zwanger te zijn. Wolfje, vervelend die pijn aan je mond! Sterkte! Hoe is het met je oma? Gedraagt ze zich een beetje Wij zijn vanmiddag een broodje gaan eten en even bij de paardjes geweest. Het is zo fijn om dan even het huis uit te zijn. Ik voel me een beetje opgesloten de laatste dagen.
ZOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar meid! Je komt nergens meer, en het lukt vaak ook niet meer omdat de puf eruit is he.... (en ik durfde gewoonweg niet meer weg met die ontsluiting) Ohhhh heb zo'n zin in een nieuwe muskebabie, dat het echt tijd wordt dat Maible-beeb eruit moet komen!!! Kommaar komma komma komma....... (en beeb denkt: NU EVEN NIET!!!)
Precies zoals je zegt Merel, ik heb de puf niet en ik durf niet zo ver meer... De muren komen nu echt op me af.. En Maible-beeb heeft geen haast.. Zucht...
Oh wat herken ik je gevoel Ik zit ook maar hele dagen thuis 'te wachten op de baby' boodschappen doen is op het moment gewoon een uitje, maar als ik dan terug ben heb ik alweer spijt omdat ik dan gelijk gruwelijke rug- en buikpijn heb van het lopen..... Whahaha, ik klink als een oud wijf Maar aan de andere kant, ik wil OF nu bevallen OF pas na volgende week Aankomende zaterdag is het vrijgezellenfeest van een vriendin van mij, eerst gaan ze bij iemand thuis verzamelen, daarna richting amsterdam en dan 's avonds/ 's nachts weer terug hier om te gaan stappen. Amsterdam ga ik sowieso niet mee naartoe, maar als ik nog niet bevallen ben wil ik wel mee gaan stappen! Maar aan de andere kant, als ik vrijdag beval dan kan dat stappen me gestolen worden, want dan heb ik onze zoon in mijn armen! Hoezo last van hormonen en mixed-up-feelings??? Whahaha, hoe kun je jezelf gek maken? Gewoon tegen je uitgerekende datum aanzitten, of NOG erger er WEER overheen gaan!!
Weten jullie wat het ergste is?? Straks zijn jullie beebs er en denken jullie: goh kon ik nog maar even terug naar die laatste dagen voor de bevalling. Dan kon ik nog even die schopjes voelen, en lekker rustig luieren en vooral lekker fantaseren over hoe het straks zal zijn als hij of zij er eenmaal is!!!! Oh meiden, als de kleine er is is het leven weer totaal anders, wel heerlijk hoor, maar die spannende tijd vtv heeft toch ook zijn charme hoor....
PS.....de 'kersenkus' was heerlijk!!!!!!!!! (kleine coupe met amarena en truffelijs met slagroom en warme kersen....mmmmmmmmmmmmmmmmmm)
hopelijk komen er snel musketiers baby's! oma gedraagd zich goed... maar heb berichtje op onze site staan...
O meiden, beetje vies hoor, maar verlies nu al weken slijm/afscheiding zeg maar en vandaag nog helemaal niks. Is dan de slijmprop helemaal op? ik bedoel...kan dat ook iets zeggen?? haha..wil gewoon graag! maja..al zou je de slijmprop verliezen, kan het nog weken duren toch?
nog niet bevallen he! of weet jij meer dan dat wij weten over 1 van ons??????????? Meis aan het bevallen???
Hallo Meiden, HAAHAHHAAHHA zit nog op de bank hoor. @madeliefje, ja weet het ook neit van die slijmprop, ik verlies ook van alles en oud bloed van toucheren (lekkerl smakelijk) maar hoop dat je beebje er snel is meid. @maible/giraf, oooooh zo herken baar de muren ja die komen al weken na me toe, en dan even naar de super is gewoon hemels uitje, en daarna voel je je net een oud wijf, maar goed nog even moeten we de tandjes op elkaar hebben. hoop dat we dan ook snel onze kleine mogen zien en dat we van alle grote/kleine ongemakken af zijn. (en ik wil mijn eigen lijf weer terug!!!) @merel, leuk er even uit als nieuwbakken gezinnetje leuk hoor, en dat ijs klinkt wel aantrekkelijk hoor, leuk dat het zo gezelig was. @wolfje ga zo even op de site kijken,na je berichtje en 23 weken al weer schiet al lekker op he. @FF, AU???? alles geod meissy?? ben je nog op het vakkantie adres?? @jadore, meid al tijdje niets meer van je gelezen, had je mijn kaartje nog gehad(ja sorry was wat later ) maar hoop dat je hem gehad heb. @zo hier alles nog rustig morgen maar weer even naar de ggyno toe, hoop dat ik van het weekend nog een paar cmtjes gesprokkeld heb.
@waar is iedereen nu??? allemaal gerust gesteld dat ik niet aan het bevallen ben?? @wolfje, jeetje wat naar, hoop dat je een tussenweg kan vinden suc6
@hoogzwangeren: schiet nou eens een beetje op man, we hebben niet de hele dag de tijd!! @maible: ja dat weet ik nog van mn zwangerschap, tig keer per nacht naar de wc. Ik sliep dan wel weer redelijk snel verder, maar het blijven gebroken nachten. Ik hoop dat je verder je rust kan pakken. Bij ML ook 2 gebroken nachten gehad. Lig je net half, klopt de buurman op het raam dat hij er tussenuit moet, 3 uur later hoor ik Daan huilen (stond huilend bij de deur, speen gegeven en teruggelegd) weer 2 uur later gaat de babyfoon piepen (batterij leeg, hele schip door op ziek naar batterijen) en 2 uur later was het al zo'n beetje weer ochtend.. Wel rot dat je je zo opgesloten voelt. Gelukkig kon je even naar de paardjes vandaag! @Giraf: dat had je bij I toch niet gehad, gerommel en beetje weeen?? Of wel? Daan heeft vannacht redelijk geslapen, heb hem wel even horen huilen. Als hij eenmaal slaapt gaat het ook wel goed, maar het inslapen is ff lastig. ML had weer andere aanpak. Hij had de gangdeur en slaapkamerdeur open laten staan en wij keken gewoon tv (alleen een muurtje tussen de tv en de slaapkamer). Hij bleef wel gewoon liggen en was stil, maar toen we een uur later gingen kijken lach hij gewoon lief te lachen Als je dan de deur dicht gaat doen, komt hij er uit... Heb toen wel tegen ML gezegd dat ik liever 10 minuten bij zijn deur blijf staan en dat de deur dan wel echt dicht gaat, dat 1,5 uur met de deur open. Maar ja, bij ons thuis natuurlijk ook niet allemaal op 1 verdieping, dus sowieso weer ander verhaal.. Hij is nu bij smoeder, dus morgen zien we verder.. Ik hoop voor jou dat het niet te lang meer gaat duren (ooh, lees net wel na zaterdag drol dat je bent) @LM: handig dat J zelf aangeeft dat hij pijn heeft. Wel zielig voor hem, arm ventje.. @Rasp: ook al een slechte nacht?? Balen! OOh lees iets over foto's!! Heb je ze al? @wolfje: gaaf dat ML het nu ook al voelt!! super! Hihi, in één nacht hard gegroeid, wel grappig. Spannend van de zwemles van S! Wij zijn ook weer begonnen met baby/peuter-zwemmen. Daan vind het zooo gaaf!! Hij vind alles super, springt steeds als een dolle het water in. Die gozer die die lesjes geeft, is zelf ook best enthousiast en springt met die kleintjes gewoon van de brug af!! haha, als we nu samen gaan vrijzwemmen, moet ik opletten dat hij niet zomaar van de brug springt!! Heb trouwens gereageerd op de site.. @Merel: leuk idee die kabelbaan, vond Jp vast super!! Stommerd, nu wil ik gelijk ijs!! Morgen naar CB zie ik?? Leuk! @madelief: fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met je buurmeisje! Raar eigenlijk dat we allemaal hopen op een najaarszonnetje, terwijl het nog gewoon hoogzomer hoort te zijn. Rot weer! Mooi buikje trouwens!! Haha, die heeft de zon ook gemist! Ik vind de strepen wel meevallen. Hihi, madelief ziet zelfs het uitblijven van slijm als een teken van een bevalling!! Haha, misschien heb je gewoon gelijk!! Hoop het voor je, volgens mij ben je het zat (en heel bang om over tijd te gaan). @Finn: au? Moet ik me zorgen gaan maken, of heeft het bed in je suite gewoon slecht geslapen. @Meis: succes bij de gyn morgen, ik hoop op vorderingen (en volgens mij weet je veel meer dan dat je ons verteld???) Zo, weer thuis. Daan is bij smoeder, morgen vroeg weer werken. ML is nu aan het laden voor duitsland, dus moet dinsdag met de trein vanuit Keulen naar huis komen. Hij baalde. Heb een nieuw rooster gekregen, bijna hetzelfde als eerst, maar de leerlingen zijn weer anders verdeeld over de clustergroepen Zo irritant! Dan hebben mijn collega en ik allebei een klas, en nu is alles weer door elkaar heen gegooid en zelf mijn mentorklas os weer veranderd!!! Pfff, kan ik morgen weer alles opnieuw printen en ordenen.
@Meis: succes bij de gyn morgen, ik hoop op vorderingen (en volgens mij weet je veel meer dan dat je ons verteld???) , was het maar zo'n feest dat ik meer wist, ooooh ben het zo zat joh. echt heb de vlag al klaar staan en de champy koud, nu alleen nog een beeb he. maar ja moet geduld hebben. maar morgen volle maan dis wie weet he
Haha, hoop het voor je meis!!! Nee, omdat je zei dat je niet ging vertellen als er echt al een datum voor inleiden was... Ik duim voor morgen!!
thanks, ja we zullen zien ( en nee als ik een datum krijg ga ik het lekker niet zeggen) hoop dat jij deze maand je ei gevonden he (saampies met ML) en lekker naar roze gaat, kunnen we op jou beeb wachten