De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja, jullie zullen je straks allemaal wel vervelen met 2 kinderen :D

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahahaha, voor jou en vlek maken we tijd hoor!!!

@duik nu mijn bedje in, heb de knollen op.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Truste Meis, ga ook zo!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Trouwens nog nooit van die uitdrukking gehoord :D;):p

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb de knollen gaar zeggen wij hier altijd.
    Maar mijn knollen zijn niet gaar. Want jk heeft al 2 nachten doorgeslapen!!
    Laatste voeding rond 0:00 uur en wakker om 7!!
    Jippie.....braaf meisje.
    Heb zelf na het voeden vannacht direct andere borst beetje gekolfd dus deze keer voor mij een droge nacht.

Sorry, beetje lullig bericht voor de dames díe tig keer wakker worden om te plassen......maar zodra jullie moppies er zijn laat ik jk contact met hen opnemen om even door te spreken hoe het doorslapen in zijn werk gaat, ok? :)

6. giraf

giraf Niet meer actief

Vandaag is de dag! :)
    Maar ik denk het niet hahaha!
    ML is aan het werk, I zit op de opvang en ik ga lekker de hele dag wachten op weeeen ;):D

nemo
    Nee bij I heb ik nooit voorweeen gevoeld, maar ik vind ze niet leuk! Denk ik elke keer 'oh, nu gaat het beginnen' maar dan zijn ze na een nachtje slapen weer weg :cool:
    Fijn dat het leuk was op de boot bij ML!

Meis
    Vandaag naar de gyn! Hopen dat je een datum krijgt he? Dan kun je daar naartoe leven!

Merel
    Als ik nog mag kiezen wil ik een kindje net als JK! Gewoon nu al weten wat doorslapen is!!! Knap kind!
    Veel plezier (succes) vandaag bij het consternatiebureau!

Finn
    Au?!?!?!? :(
    En deze morgen nog steeds au?!?!?!?!?:(
    Laat ons niet langer in spanning zitten!!! Vertel!!!!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Heb even mijn banner veranderd, die andere zag er zo uit:
    Bekijk bijlage 179052
    Ha! Here it is?!?!?! Nou nog niet dus! ;):D

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen!

Nou Giraf, de 40 weken zijn bereikt! Kom maar op met die beeb:D
    Hadden we beide toch weer goed aangevoeld, beide overtijd;)
    Hier ook weer een dag op de bank wachten op weeen.

En Meis heeft vandaag controle bij de gyn. Misschien houden ze haar wel daar om in te leiden!!

Madelief, ik meen hier ooit eens gelezen te hebben dat als je al vrij vroeg stukjes slijmprop verliest dat je lichaam deze gewoon weer opnieuw aanmaakt. Hoe voel je je verder?

Merel, ik wil ook wel een kleine die met 4 weken doorslaapt! Heerlijk!!

Ik ga even een klein mannetje verschonen;)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames

Ik volg alles maar ben even heel erg met mezelf bezig, sorry.....
    Heb wel echt te doen met de hoogzwangere meiden, kan me het gevoel goed voorstellen hoor. De baby zal het bepalen maar het mag toch nu wel snel hoor!!!
    Sterkte dames en succes en ik kijk vol spanning uit naar jullie beebs!!!

Aan iedereen een dikke knuffel en kus XX

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Halloooooooooooooooooooo lieve moppies van me!!!! Finnefant is home!!!!!! :D:D:D Het was heel gezellig maar ik ben echt gebroken. Heb vannacht echt liggen janken van de pijn, maar ja we komen wel bij deze week. Even een paar daagjes plat. ML heeft VRIJ :D:D:D:D En het was wel echt heel gezellig. Ik heb mn ergernissen aan de kant gegooid en gewoon alles over me heen laten komen. Dus toen kon ik ook echt genieten van de wel leuke dingen ;) :)

Gisteren wilde ze gaan paardrijden met de kids: Dus niet he, Finn is net 2. ik vind m veeeeeeeeel te jong! We zijn toen heerlijk met zn 3tjes gaan zwemmen ooooh man wat was dat lekker en leuk! Finn is zoooooo vrij in t water en geniet er zo van. En dan geniet ik ook! Ik kan wel echt niet meer wachten tot ik weer samen met hem van alle glijbanen afkan hoor hahahaha :D:D:D Ik ben ook een echte waterrat :D (Ik was net een maand 4 en had zwemdiploma A)

Zo nu even bijgelezen (ga een beetje inspringen hoor ;)

Merel: Balen dat de kapper nu niet naar jouw wens heeft geknipt :( Wel lekker er even tussenuit te zijn geweest!

Baby's: ooooooh ik had de eerste beeb wel verwacht hoor dit weekend!! Nou wel lief van de beebs dat ze hebben gewacht tot ik weer thuis ben!!!! :D:D:D;);)

Wolfje: WAAAAAAAAAAAAHHHH 4000 euro????? Jeeeeeeee wat balen zeg :(:(:(:(:( Sterkte!!! Ik zou ook zoooooo huilen dan! Ik weet hoe jij je voelt.
    Sterkte met mopper-oma :( Echt jammer dat ze zo doet zeg :(

LM: Oh meid nog 4 daagjes ik tel met je mee. Zo knap dat je t volgehouden hebt! Kanjer!!

Meis: Dikke kus!!

Giraf: Aaaaaaah lief van je, ik zou je zo komen redden hoor!!!! :D:D:D Kreupel of niet! ;)

Nemo: Ooooh meid goed geklust???? SPANNEND!! Zeker omdat je nu echt weet dat je ei is gesprongen!!!!!! DUIM DUIM DUIM!!!!

Vandaag nieuwe maan.... Zou het???? Wie is er aan t puffen :D:D:D:D:D

Oei emmerende peutertjes alom lees ik! Finn is ook een boefje maar gelukkig wel een lief boefje. Slapen ging rampzalig op t park en dus ook netjes blijven zitten, luisteren enz resulteerde steeds in brulscenario's :D:D Maar verder was ie zoooo lief en gezellig :)

Merel: Ik was in Heijderbos. :) Oeioeioei geschrokken van je hechtingen!! Komt vast goed liefie!! Knuffel en niet te vaak meer spieken ;). Staat de foto in je album ;):p:$
    70 F wat een !#%#$%maat :( Die vind je nergens! Ik heb 90F/G en die vind ik al niet.... Heb je al besteld? Anders kunnen we verz kosten delen. Ik moet ook nog een Anita-BH hebben....

Oooooh nog geen weke delen bij de zwangeren lees ik! En no stripping! Waaaaaah jullie maken het wel zenuwslopend ;)

Quint meissie klinkt zalig!! Heerlijk genieten jij en wij gaan nergens heen!!!! :D:D:D GEFELICITEEEEEERD met je goede 20 wk echo van je KNAPPE beeb!!!!! :D:D:D:D:D

Whahahahahaa Meis: Nee ik kan echt niet zonder jullie! Ben zo blij weer thuis te zijn :)

Vlekkie: ooooooh nog even en dan weer gyn. Ik hoop zo op vooruitgang!!!! Ik ben niet de meest geduldige persoon (;)), maar dit is zelfs voor de dalai lama onmesnelijk aan t worden hoor!!!

Mlief: Jemig wat een heftige situatie van je buurtjes. Pffffff ik hoop echt dat er snel weer wat rust in hun tentje komt en het weer goed gaat met de gezondheid van je bmeisje:( Oh lees nu dat t de goede kant op gaat:) Gelukkig!!!!
    Oh WAUWWWWWWWW mooooooooooooie buik!!!!!!!!! Lekker van genieten zo'n mooi bolletje!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaah Girafje: Flinke dip gehad lief :(:(:(:( Dikke dikke dikke kus voor mijn lieve langnekje!!!

Oh Wauw Merel wat mooi van je kraamv!!!!!! Wat onwijs lief zeg!!! :) Daar krult je neus als mama wel van toch?:D:D:D

Nemo: Het zwemvest is echt GEWELDIG!! Het is even wennen voor ze (zeker de eerste dag), maar al heel snel leerde Finn er zelf mee boven komen en er mee te zwemmen als een hondje. Superknap!! Zie je zo'n klein menneke van de kant in t diepe springen, zelf boven komen en weer terug zwemmen naar de kant!!!!!! :D:D:D:D Zoooo lief!!!:D:D:D:D Ja ook hier een krullende neus ;) Hahahahaha grapjas: Ik heb diesel :p
    Ja ik kan me zoooooooooooo goed voorstelle hoe zwaar het moet zijn om alles alleen te doen. Pffff moet er niet aan denken!! Ik hoop dat je snel zwanger bent, maar ook dat je geen BI krijgt!!!! Dat zou rampzalig zijn voor jou!!!
    Ik denk dat je het heel goed doet met Daan! Volg je gevoel, niemand kent jouw mannetje zoals jij m kent!

Maible: ooooh ppffffff ik moet ook echt vaak plasen 's nachts!!

Whattsapp: WTF???

Oh lees nu mn klaagzang :)... Stom zeg, maar het was zooooooo vies in t huisje. BAH ik wil het liefst een dag in bad weken :( Die plukken hondenhaar waren zoooooo smerig :( Maar verder was t leuk hoor ;)

Merel: Mijn svader heeft het superdruk met zn bedrijf, hij heeft donderdag in Canada een uitspraak van een heel heftige rechtszaak waar alles mee staat of valt. En er hangt hem eind sept een zware schouderoperatie te wachten waardoor hij maaaaaanden moet revalideren. Dus ik snap het wel, maar 1 weekendje even familietijd, zou ook wel mogen. mn smoeder zat er ook echt mee.... Maar gisteren en vandaag was ie alweer meer "bereikbaar" ;)
    Aaaah lief van ej, maar die minuten die vlogen voorbij! Ik zat zo door mn minuten heen voor inet!

WOW Girafje: Je hebt je eerste portie weeën wel all gehad dan!! Mssch ook wel al wat ontsluiting!!! Spannend!!!!!!!
    Whahahahahaa je wil mee gaan stappen flap!!!! :D:D:D:D Nou als je dat kan: Lekker van genieten dan!! Maar ik hoop toch stiekem wel eerder op kje lieve beebje :)

LM: Bah lullig dat ze je zo in de gaten houden :(:(:(:( Knuffel en nog heeeeeel even liefie!!! Beterschap voor J!!

Rasp: Oooooh leuk die foto's!!!! :D:D:D Ben benieuwd!!!:D:D:D

Maible: Aaaah liefie ik ken het zo goed het gevoel opgesloten te zijn! Dikke kus!!!

WHAHAHAHAHAHA MEREL: Ik bedoelde vooral mijn Bekken met AU! hahahaahahahhaahahahhaha!!! Jij hebt een goede fantasie zeg!!! :D:D:D:D
    Maar gisteren in t zwembad dacht ik echt even weeën te hebben. Schrok me kapot! Maar t zakte later weer weg. Maar echt flinke krampene en regelmatig!! Beeb is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk na een paar rustige daagjes.
    Maar ik heb mn bekken wel echt kapotgemaakt dit weekend... Ben benieuwd!

GOEDZO JK!!!!! Lekker doorslapen kleine kanjer!!!!

Leuke banner Giraf! Ik wacht mee op weeën!! (die van jullie dan he :p)

Lieve Raspi: Als jij nog 1 keertje sorry durft te zeggen omdat je het even moeilijk hebt en tijd nodig hebt voor jezelf en je gezin, dan kom ik je persoonlijk even heeeeeel hard door elkaar schudden en dan heeeeeeeeeeel hard en dik en lang knuffelen!!!! Dikke kus mijn lieve sterke liefie!!!!

11. raspberry

Aaaah Finnefant, dank je, zal het (proberen) niet meer te zeggen....;)

Vanavond hoop ik weer even lekker met jullie mee te kletsen hoor.

Blij dat je er weer bent Finnie!! x

12. Funnyfant

Pffffffffffft ik ook!!!! ::D:D:D Thanks lieverd! :)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Welcome back!!! He wat naar dat je vannacht zoveel pijn had!!! Knuffel voor jou!!

@ Giraf Gefeliciteerd met je 40 weken!! Hopen dat de baby gauw komt!!

@Maible Heb al geen hoop meer dat het iets zegt! Wacht het gewoon af! Eerst jij bevallen!!

@Meis Ben benieuwd wanneer jij mag bevallen!! Zal deze week toch wel zijn??

@ Rasp Knuf hoor!!En heel goed dat je aan jezelf denkt!! Neem je rust! Deze tijd is heel intensief voor jullie!sterkte!!

@ Nemo Was wel gezellig met ML en D. aan boord;) Duimen draaien voor je!!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Wow! Allereerst diepe buiging voor de mega-reactie van Finn! :)

Rasp
    Ik moest vanacht aan je denken ;)
    Ik sms naar jou als de baby geboren is, maar mag dat 24/7? Of als ik 's nachts beval heb je dan liever dat ik het smsje in de ochtend stuur?

15. Funnyfant

Dromen: Ik droom steeds dat ik ineens een lege buik heb en mn kind kwijt ben!!!! :( Maf he!!???

Ik bedoel echt kwijt als in zoek.... Dan ben ik overal aan t kijken...

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    #4556 vlekkengek, 29 aug 2011
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
    met trots kan ik melden....

dat meis om half 1 trotse moeder is geworden van een zoontje !!

de rest staat op de site.

meis heel erg gefeliciteerd met jullie kleine zoon en broertje hopenlijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker gaan genieten !!
    we zien je hopenlijk snel weer op zp !!

17. Funnyfant

Ter aanvulling naar wens Meis ;):

18. Funnyfant

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!

Lieve Meis en Meis-man gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat ben je een kanjer!!!! Lieve F: Gefeliciteerd met je kleine broertje!!!

Dikke kus en de rest heb ik gesmst;) :D:D:D

DAMES: Het staat op de site!!!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    YEEEAAHHHH meis, lieverd ontzettend GEFELICITEERD!!!!!!! Later volgt een mooi berichtje hoor schat, onze LT is nu bij de LTdokter :p maar wat goed gedaan lieverd wauwwwwww zo snel pfff wat een mega super kanjer ben je!!!! Heb je toch weer super gedaan!!! Jij ook een duivenpaartje geweldig he :D ach alles is leuk ;) ben blij dat jij en je zoontje het goed maken!

Liefs Doortje

20. raspberry

Hieperdepiep hoera!!!!!
    Geweldig!!!!
    Lieve Meis van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Ben heel erg blij voor jullie!! Eindelijk is hij daar!

Dikke knuf X

Deel Deze Pagina