De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, haha ik ben er nu net mee bezig, dus is onderweg!!!

2. raspberry

Ik ga ze nu in mijn album zetten!!

3. raspberry

@Giraf, ik ben morgen de hele dag naar de sauna en kan je eventuele nieuws hier niet tijdig plaatsen dus als je wil mag je morgen Finn wel smsen, dat vind zij vast niet erg.....toch Finnefantjuh??.....:)
    Of iedere andere gegadigde natuurlijk!:D

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    JA, GRAAG!!!!

Rasp, leuk, ik ga zo in je album spieken!

Giraf is wel erg stil vandaag...Zou ze aan het bevallen zijn:D

5. raspberry

Ik hoop het voor Giraf!! En dan hoor ik het straks wel als eerste!!! hihi.

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het zou wel erg gaaf zijn, twee baby's op 1 dag!

7. raspberry

Nou echt wel!!!
    Oh en bedankt voor je leuke reacties bij de foto's!

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het zijn ook leuke foto's!

Ik ga even bank hangen. Tot straks!

9. raspberry

Tot straks!!! Bankhangse!!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nog even ego berichtje:

Vandaag voor de 1e keer met Jk naar het CB geweest.
    4970 gram en 57 cm
    Bij de geboorte hebben ze 52 cm gemeten, maar vrees dat ze haar beentje niet helemaal gestrekt hebben, want 5 cm groeien in een 4 weken tijd lijkt me niet reeël.....denk dus dat ons meisje wel langer is geweest bij de geboorte.
    Anyway. Even besproken dat ze erg onrustig is in de namiddag en begin van de avond. Waarschijnlijk door mijn slappe melk door drukte overdag. Ik moest mijn rust nemen tussen de middag. Tja, ha ha, makkelijk gezegt! Ik leg Jp in bed, toen werd Jk wakker, haar voeden, vervolgens lag Jp te stieren en heb hem weer uit bed gehaald toen Jk erin ging. Welterusten mama!!!
    Heb vanavond eens een kunstmelk flesje gegeven, en ze dronk het keurig op! Zelfs meer als wat ze nodig had. En ze is hartstikke tevreden nu, dus even in de gaten houden, anders wordt het af en toe een kunstflesje. Daardoor slaapt ze in de nacht natuurlijk ook zo goed, ze is dan ook doodmoe van het spartelen de voorgaande uren.
    Dus als ze vanavond om de 3 uur komt, dan weet ik nog niet wat ik doe....Ze huilt namelijk niet in die wakkere uurtjes, alleen heel druk en beetje kreunen.
    Jammer toch dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit he..........

11. raspberry

@Merel, ja das wel heel veel centimeters in 4 weken, misschien had je haar toch geen pokon moeten geven??.........
    En inderdaad schiet mama's rust er overdag wel bij in dus als jij het flesje kunstmelk een oplossing vind dan is dat mooi toch!!
    Je kunt ook eventueel melk kolven en haar dit extra geven 's middags. Gekolfde melk van de ochtend ofzo van na een voeding. Maar goed das wel weer extra werk natuurlijk.
    Je mag hoe dan ook trots zijn op hoe je het doet moedertje!!! Gaat helemaal goed komen met jullie hoor!!!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Mooie foto's Rasp!!

Ben (onder voorbehoud) blij. Daan ligt nu een kwartier in bed en is blijven liggen en het is stil. Zit nu in mn slaapkamer, durf er niet eens uit!! Haha, zo toch maar naar beneden en hopen dat ie niet gelijk er uit wil als hij mij hoort. Tot strakjes.

13. raspberry

@Nemo, dank je!!
    Hahahah ik doe dat ook wel eens, muisstil boven blijven en bijna niet naar beneden durven hahah. Succes meid, hopelijk blijft hij heerlijk liggen.

14. raspberry

Thanks meiden voor jullie reacties!!! x

15. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Halloooooo liefies!! Wat een prachtige dag he :D:D:D Ben helemaal blij! Girafje ook aan t bevallen? Zou wel heel bijzonder zijn! En natuurlijk mag je mij smsen!! No problemo! :D:D:D
    Ik mag t toch ook op de website zetten, dus.. :D:D

Merel: Oh je doet het zo supergoed!!! Finn heeft ook vanaf de 5 weken ongeveer de late voeding in de fles gehad. Meestal gekolfde ochtendmelk, maar soms ook kv, geen problemen mee. Daar sliep hij de hele nacht op. Maar hij had ook wel tussen 18:00 en 23:00 zn wakkere uurtjes!

Rasp: Oh lekker hele dag sauna!! Geniet er maar van. En supermooie foto's!!! WAUW!

Maible: Hang ze!!! En morgen bevallen klinkt als een puik plan!! ;)

16. Funnyfant

Nemo: Oh hihihihihi kan t me helemaal voorstellen! Als Finn me niet naar beneden hoort gaan, gaat hij juist brullen hier hahahahaha! Ik hoop echt dat ie lekker gaat slapen :)

Finn had dit weekend 'zaterdags helemaal niet geslapen 's middags, maar 's nachts wel. En 'zondags had hij maar 45 minuutjes 's middags geslapen en dus vannacht tussen 3:45 en 5:30 wakker geweest.
    Vanmiddag heb ik m dus thuis in bedje na dik 3 uur slapen wakker moeten maken! Hahahaha die was kapot! (en papa en mama ook wel een beetje)

Ik ben vanmiddag met ML en Finn naar mn werk geweest. Oh het was heerlijk om weer even "mijn" kindjes te zien!!!! En mn collega's ook! Ik heb zo'n leuk werk!!! :D:D:D

17. raspberry

@FF,. aaah wat fijn dat je weer even lekker op "jouw" plek kon zijn. Heerlijk om zo blij te zijn met je werk je.
    En jaaaah morgen ga ik heeeeeeeeerlijk ontspannen!!!! Heb ik nodig, ben de afgelopen dagen 1 brok stress, zonder enige bewuste aanleidng maar Ml merkte op dat ik behoorlijk onrustig en gespannen ben en dat is ook zeker zo. Morgen word MIJN dag!!!

18. Funnyfant

RASPDAG!!!! :D:D:D Ik wil mee :p :) ;) Oooooooh wat heb jij dit verdiend liefie! Echt waar, ik gun het je helemaal!!!
    Ja ik bof met mn werk! Echt waar! :D:D

Oh enne: Wil jij Giraf voor de zekerheid even sms morgenvroeg, als ze nog niet gereageerd heeft op zp? Anders weet ze t niet ben ik bang... Ze heeft mijn nr in dr tel staan dat scheelt!

Dikke knuf!

19. raspberry

Oh ja is prima, goed dat je het zegt!!!

20. raspberry

Het is echt verdacht stil rondom ons Girafje!!! Zou het dan toch?? Op de uitgerekende dag!.......I hope so!!

Deel Deze Pagina