Meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!Wat nheerlijk nieuws en nu heerlijk genieten en je laten verwennen!! Hoop dat je nu pijnvrij bent!!Ech super nieuws zeg!! TJonge..lekker is dat..ben ff afwezig en hoppa..de volgende baby wordt geboren! Zal vaker weg blijven Heel het huis hebben we hier vanavond van boven tot onder opgeruimd, geboend, gezogen. Dus was ff relax vanavond..maar wat een mooie afsluiter!! Maible, meis, nu ben jij echt aan de beurt hoor!! En nisk volgende week pas!! Ik wil meer!! Ik wens je een bevalnacht toe!! Beginnen we morgen de dag met meer babynieuws...het zou tenslotte babyboomweek worden!! Giraf, hoe is het met je op de uitgerekende datum? hoelang nog denk je? Welke dag deze week? Iedereen...hele fijne avond en nacht!! Ik ben helemaal happy van dit nieuws, maar sta te springen om die van Maible enGiraf!! Wat is dit toch leuk en bijzonder zo!! Dikke knuffel voor iedereen!!!!!!
Meiden ik ga afsluiten!! Morgen ben ik dus de hele dag weg maar ik zal aan jullie denken!!! Heel veel succes en sterkte voor de hoogzwangeren die gaan bevallen vannacht of morgen! Dikke knuf allemaal en welterusten! XX
Truste Rasp! Madeliefje; Jaaaaa jij mag ook hoor!!! Oh Maible, Girafje, Madelief.... Ik vind het zooooo spannend! Dikke kus! ZET M OP!!!!! Rasp: Iiieeeeee zo zitten wij ook saampjes over een paar weken.. Misschien zelfs nog samen met LM!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAH Spannend hoor het komt echt dichtbij!
goedenavond lieverds, bedankt voor jullie felicitaties, oooh zo lief. heb even snel bijgelezen, nog geen verdere baby's zag ik. nou wij zijn heel blij en gelukkig met onze zoon, hij doet het ook super. en voel me zelf ook helemaal top mag neit klagen. in 4 uurtjes was hij er, en zoals FF al schreef zonder scheurtje of narigheid. de flesje gaan er dan ook sappig in, en hij ligt nu lekker te slapen dus ik duik er ook zo in. Oh ben zo blij en gelukkig. lieffy's bedankt voor jullie reactie (oh de kaartjes worden morgen gedrukt)
@Merel: wat een super meisje heb je!! Oh herkanbaar. Daan was 52cm en bij de gehoortest ineens 56cm Zo'n pasgeboren freubel is ook lastig te meten denk ik. Tja, blijft lastig al die voedingen. Maar ja, als ze dan nu ineens niet meer doorslaapt weet je ook genoeg. Maar ze doet het heeel erg goed zeg!! @Giraf: ach ja, ook weer eens meegemaakt, voorweeen Nog niks begrijp ik? Gekke banner, de baby is er alll!!! Waar?? @Maible: hoop voor jou dat het niet te lang meer gaat duren! Jij en giraf allebei op 1 september?? Lijkt me wel een goed plan. @Rasp: met finn eens hoor, jij hoeft toch geen sorry te zeggen! Heeeeeel veel plezier morgen op je raspdag. Ik zal ophouden over statistieken sorry, eens een econoom, altijd een econoom @Finn: hoe gaat het met de au?? Super om te lezen dat Finn ook zo'n waterrat is. Als ik dan langskom moeten we zeker gaan zwemmen Ik was trouwens ook 4 toen ik A diploma had (ooohh, wij zijn soulmates!) Jaaahaaa, en goed geklust hoor (eerder iets te veel misschien ) En dat zwemvest is dus zeker iets om te overwegen. Dacht dat het er voor zorgde dat hij minder snel zelf zou zwemmen, maar ja wij hadden toch vroeger van die kurkjes om? En ik begrijp dat ze wel snel leren trappelen om vooruit te komen... Whatsapp is een aplicatie voor een smartphone, soort hyves-chat. Dat zet je op je foon en in de lijst staan al je andere contacten die ook whatsapp hebben. Via de internetverbinding dus gratis kwekken!! @wolfje: rustig aan meid en slaap lekker @madelief: nou ga morgen maar nog een keer je hele huis boenen, misschien komt er dan nog een beebje Hopelijk schiet het bij jou ook een beetje op. Zo, ben nog heerlijk in bad geweest, daan slaapt gewoon Gelukkig! ML is morgen weer thuis.
Waaaah liefie!!! Je bent gewoon even hier gekkie!! Dikke dikke dikke kus!!!!!! Ook voor je prachtige zoon en mooie dochter Ben zo trots op je!!
@nemo, ja gekkie he, nee voel me wel echt heel goed, zit nu lekker op de bank met een broodje filet american!!!!!!!! Foto's komen snel hoor dames. oooooh hij is zo mooi (maar ja dat vind iedereen van zijn eigen kindje he)
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE, MEIS!!!!!!! GENIET ERVAN! En het is heel erg snel gegaan, als ik het zo lees. Super gedaan!!!!
Hahahahaha Meis je hebt je broodje Filet!! Lekker genieten wijffie! En natuuuuuuurlijk is ie mooi!!! Dat kan gewoon niet anders ! Ben superbenieuwd liefie! Nemo: Ja dan kom!!! Lijkt me supergezellig! Hahaha die zwemvesten die Finn heeft worden zelfs bij zwemlessen gebruikt ipv kurken!! Omdat ze dan juist leren boven te blijven met hun romp ipv aan hun armen hangend! Het is van easyswim Pro EasySwim.com | Easyswim Fun.... Echt ik ben helemaal blij! Dag 1 twijfelde ik ff, maar dag 2 al helemaal niet meer!!! Ooelalalalalalaaaaaaaa Nemo!!! Heerlijk van ML genoten dus En hij van jou! Nou dan hopelijk ook goed raak!!!!
Ja sorry Ik denk steeds anders ga ik in de herfstvakantie even richting limburg, maar dan sta je al op springen geloof ik
Ff denken wanneer is herfstvakantie precies? Ik ben 30 okt uitgerekend, dus zal lastig worden hahahaha!!! Geen sorry!! Is toch heerlijk!!!
21 oktober geloof ik... ofzo Lijkt me hartstikke leuk hoor, ben wel zo'n opdringerig type Neem ik ML ook gewoon mee, zijn we er samen even uit
MEIS HIERBIJ NOG EEN MOOI BERICHTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE GEWELDIGE ZOONTJE T.!!!!!! Ben ontzettend blij dat alles zo goed is gegaan! Een heeeeeleeee dikke pakkert en liefs Doortje