De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis: als ik het zo lees klinkt het alsof wij precies dezelfde bevalling hebben gehad!!!
    Alweer lekker thuis, zo fijn is dat he!
    Maandagmorgen 4 uurtjes, ik krijg flashbacks!!
    Is je gegund meid, ben benieuwd naar de foto van je mannetje!!!
    X

2. giraf

giraf Niet meer actief

Sorry, hier komt spuit 11 :):):):

Meis! Meis-man en Meis-zusje! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man!!!!! Wauw wat super zeg! Geniet van de kraamweek en jullie gezin!!
    Bekijk bijlage 179365

3. giraf

giraf Niet meer actief

Was er gisteren niet veel, sorry! Was even aan het cocoonen :D
    ML en I waren de hele dag de deur uit en ik heb de hele dag op de bank films gekeken :)

Dus vandaag kan ik er weer helemaal tegenaan!
    Nog steeds de hele dag/nacht door gerommel in de buik, maar dat is dus al vanaf zaterdag. Heb zelf nog steeds het idee dat ik voorlopig niet ga bevallen...

Madeliefje/Maible wie gaat? :D

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik kan trouwens niet op onze site?
    "De webpagina kan niet worden weergegeven" :(:(

Hmmm, raar, probeer ik het later nog wel eens....

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!!

Niet bijgelezen want ik zie fantastisch nieuws :D

Meis, Meisman en kleine (grote) zus Van harte gefeliciteerd!!!!!

Nu ga ik de site checken :D

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wie is er zo crea steeds met die berichten op de site?!?!?! Ik denk dat die van mij heel saai gaat worden, ben namelijk niet zo crea :D

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Oooooooooh wat ben ik blij dat het zo goed met je gaa!!haha.en gelijk lekker filet americain eten, groot gelijk!!!Meid, wat heb je dit verdiend zeg..heerlijk genieten van je zoon en je dochter!! Fijn dat de bevalling zo snel gegaan is en ik hoop met zo min mogelijk pijn!! Geniet ze meid..!! Hele dikke knuf!! ik kan trouwens bij jou zo wel op kraamvisite..afstand valt wel mee;)

@Maible Hoe is het vannacht gegaan..ik hoop dat je vandaag niet komt omdat je aant bevallen bent!!! (of om dit enkel ff mede te delen!!) Duim voor je!!

@Giraf Deze week gaat em worden he;)

Wij vinden van tweekend wel leuk om te bevallen..nu de kleine nog zien over te halen:D

@Nemo Heb je nog kussens nodig op twachtbankje??;) Duimen draaien nogsteeds voor je!!Oh heerlijk dat D. al lekker lag te slapen!!
    Gaat de goede kant op dus!

@Vlek Nog een weekje en dan is het zover!! Bne echt zo benieuwd wat de gyn nu gaat doen! Je bent een kanjer!!

@Merel/Jadore Nog aant genieten van jullie boefjes?:D

@FF/Rasp/LM Straks bij jullie ook babyboom??jaaaaaaaaa leuk!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemorgen dames,

***even een ego updateje***
    Zo eerste nachtje er op zitten met T, alles goed gegaan, alleen onze kleine man is een beetje missselijk van het vruchtwater dus was wat aan het spugen, 2de helft van de nacht ging het dan ook super en hebben we lekker geslapen. kraamzorg is er en alles is weer gecontroleerd en het gaat super met ons.
    hebben al mooie foto's maar ML moet die nog even op de computer zetten, dus ze zitten in de pijpleiding hoor.

@Giraf/maible/madeliefje, meiden hoop dat jullie ook snel de baby in jullie armen zullen hebben, en dat jullie een makkelijke bevalling zullen hebben.

@merel, hahahha ja denk dat maandag de dag is om te bevallen hihi, nou fijn toch dat alles goed gegaan is he.

9. giraf

giraf Niet meer actief

Oh Meis, wat ben je toch een kanjer! Gewoon een dag na de bevalling al updaten hierzo! (gisteren al trouwens :$)
    Geniet maar lekker van je gezinnetje hoor! En lekkere welverdiende heerlijke kraamweek na die rot-zwangerschap! Het is je gegund!! :)
    En ik ben jaloers op je broodje filet american!!!! :D Hmmm, het water loopt me in de mond hahaha....

10. giraf

giraf Niet meer actief

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Meis, wat super dat het zo goed gaat met jullie!!! Heerlijk aan het genieten ! Ik moest wel lachen om je berichtje van gisteravond, met een broodje filet op de bank:D Erg leuke naam hebben jullie trouwens gekozen voor de kleine man! Lekker stoer!

Madelief, Ik krijg nu sterk het gevoel dat jij de volgende gaat zijn die bevalt!
    Hoewel, Giraf heeft rommelende buiken! Hier is er niets, nada, noppes aan signalen..;) Geen krampje, pufje, slijmpje etc te bekennen:(
    ML werkt nu elke dag thuis. Super fijn!

Rasp, geniet van je Rasp-dag!! Je verdiend het!!

Merel, die kleine van jou doet het echt goed, wauwie!!
    Pokon-borsten:p;)

LM, nog maar 2 dagen werken! Je verlof is in zicht!!

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wauwie, mooie buik Giraf!!!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Thanks! Wil je hem hebben? Ik wil er vanaf.... ;):D:):p

14. giraf

giraf Niet meer actief

Maible wanneer moet je weer naaar de VK? Morgen toch? Wat is dan het plan-van-aanpak?

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Haha, nou nee dank je, ik heb er zelf ook 1 in de aanbieding!:p:D
    Had vannacht trouwens gedroomd dat ik was bevallen. Ipv een meisje had ik 2 jongens:$

Morgen idd naar de vk. Volgens mij heb ik pas 's avonds een afspraak. Ik neem aan dat ze dan even gaan kijken hoe het er voor staat en evt gaan strippen. En ik zal ook wel weer een brief krijgen voor controle in het zkh. En jij? Jij gaat vrijdag toch weer?

16. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi zou wat zijn als je bevallen bent en het blijkt toch een jongen te zijn :$

Ik moet vrijdag inderdaad weer naar de VK. Als ik wil gaan ze me strippen, maar ik weet nog niet of ik dat wil :) Heb er na I niet echt een goed gevoel bij :)
    En dan vanaf volgende week word ik overgedragen aan de gyn, doen ze bij ons met 41 weken. Dan krijg je weer extra's echo's om te kijken hoe de kleine erbij ligt en om de 2/3 dagen aan de CTG.

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hier wordt je volgens mij niet zo snel overgedragen aan de gyn. Wel krijg je na 41 wkn een ctg maar de vk doet dan nog steeds de bevalling.
    Ze hebben het met jou toch ook al over inleiden gehad? Zie je daar tegen op?

18. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Meis, liefie alweer een update geweldig! Aaaah misselijk van het vw zielig :( Maar wat heerlijk dat je deel 2 al hebt kunnen slapen!!! Geweldig!! Lekker manneke, ik kan niet wachten op de foto's!! :D:D:D Hoe reageerde F? Kussie!!

Giraf; WAUW mooie buik!!!! Ik wil m wel, want dan mag ik ook bevallen nu ;):p:p:D:D:D

Maible/Giraf: Oh meiden ik hoop echt dat jullie snel mogen bevallen, want het is wel heel lang voor jullie zo...

LM: Al bijna klaar om te bevallen meid? Het schiet ook al heeeeeel aardig op bij jou!!! 34 weken!! :D:D Is J al een beetje opgeknapt?

Net eindelijk de centjes gevangen voor dat stomme rotmatras! En daarna heerlijk geshopt met de rolstoel (in V.ray Merel). Een hele stoere winterjas voor Finn!! Echt een gave! En een leuk jurkje voor mezelf voor 6,- bij de Jola in de aanbieding :D Zal ik straks even buikfoto's in maken!
    Dan nog nieuwe schoenen voor Finn, die was ineens weer 2 maten gegroeid!! Weer stoere Red Rags! Ze lijken veel op eerdere schoenen, maar ze waren dan ook afgeprijsd naar 39.95 ipv 89.95!! Dus die kon ik niet laten staan hoor!
    Verder nog deep red parfum voor mn smoeder... Dussss de portemonnee is weer lekker leeg hahahahaha!

19. giraf

giraf Niet meer actief

De ene VK zegt dat ik met 41 weken al ingeleid mag worden als ik wil en de een andere zegt absoluut niet voor de 42 weken :( Dus hoop vrijdag meer duidelijkheid te krijgen...
    Het liefst zou ik morgen al ingeleid worden. Maar bij I ging het inleiden makkelijk, bijna pijnloos en heel snel, dus volgens de VK zie ik het inleiden veel te rooskleurig in :)

20. giraf

giraf Niet meer actief

Finn lekker geshopt! :)

Deel Deze Pagina