@FF Wat een leuke schoenen!!!Heel stoer idd!!!Lekker hoor shopppen!! @Lm OOk al zulke stoere schoenen!!! Echt leuk! @Giraf mooie buik!! Straks kijk je er met weemoed naar terug Met 41 weken al overgedragen worden is echt beter!! Alles wordt dan beter in de gaten gehouden en zeggen ms. eerder van hup, inleiden. @Maible Ik vind overgedragen worden met 42 weken wel aan de late kant. Is hier ook zo hoor! Maar ik heb zoiets van...waarom niet inleiden als het kind allang geboren mag worden??Vind dat we dat welzelf aan mogen geven...ik bedoel...wij dragen het zo lang mee! Maareh..jij gaat nu als EERSTE bevallen!!! Hierook nog helemaal noppes, dus ik ga eerst over de 40 weken heen! haha, zou wat zijn, als je een zoon zou krijgen!Hoe was je reactie in je droom? @Meis Wat nou ego bericht??Trots bericht van een trotse mama zul je bedoelen!! Wat leuk dat je al zo snel wat neerzet!!Ben blij dat de eerste nacht goed gegaan is!! Heb je leuke kraamverzorger? Neem ook nog tijd voor rust he
hey lieverds yes ik heb weeer een lt ik spring lekker in, moet nog steeds bijlezen dat ik graag eerst wilde doen voordat ik terug zou komen, maar dat gaat nog wel even duren aangezien ik het super druk heb en ik mis jullie te erg dus lees later de berichten die jullie hebben gestuurd toen ik aan het bevallen was! Leuk al die schoenen!!!! krijg gewoon zin om te shoppen hier nog steeds de deur niet uit geweest veel te vies weer! Vandaag komt t CB langs ...ben erg benieuwd hoe N. het doet! Hij krijgt geen bijvoeding meer en de BV gaat echt super! Hij heeft zelfs al een ritme, hij komt om de 3 uur dus voed maar 8x per dag..chloe was echt heel anders dus ik ben echt heel erg blij! Mijn herstel gaat ook heel goed! Ben ook blij weer beetje mijn oude lichaam terug te hebben, iig geen grote buik meer en maagzuur, slecht slapen enzzz, ik slaap wel kort maar wel heerlijk Ennuhhh heel erg de laatste dagen zit ik in de IK WIL EEN 3E fase haaahhahaahahahahahahaaa oooo erg he Maible, Giraf en Madelief...hoe gaat het meiden??? Jullie lopen lekker door zeg pfff zwaar hoor denk aan jullie!!!!
@Jadore Jaaaaa, heerlijk, kom je weer makkelijker aanwaaien!! haha, wat zeg je nou???een3de? heerlijk meid, geeft aan hoe gelukkig je bent!! Fijn dat de voeding goed gaat!! Kan ook niet anders met zo'n supermama!!
Ahhhh liefff dank je madeLIEFJE ooo ja ik zit nog steeds heerlijk op mijn roze wolk en ben zo blij geen kraamvisite te hebben of iig amper straks wel t kraamfeest maar als we echt voor een 3e zouden gaan(moet AM nog overhalen ) dan zou ik het weer zo doen! Ben je het al zat aan het worden??? Ben echt heel erg benieuwd naar je beebje !!!!
Vlek "even" de boerderij aan kant helpen Whaha, ik heb al moeite met 1 woonkamer Jadore Oh lekker dat je weer een LT hebt! Wij hebben jou ook gemist hoor! Madeliefje Ook nog geen voortekeken van een bevalling? Vind 42 weken ook laat inderdaad! Pfff, heb hier nog 5 wassen staan die ik moet strijken, heb er echt geen zin in! *zal ik ze voor de kraamhulp laten staan???* Hihi. dat kan ik niet maken zeker? "Oh u bent onze kraamverzorgende? Aangenaam kennis te maken, met de baby gaat alles goed, dat regel ik zelf wel, achterin heb ik nog wel een klein beetje strijk staan wat u wel kunt doen"
Oh, dat is wel lekker ja, kun je optimaal genieten samen!Hoe vindt Chloe het? Ik denk nu echt elke nacht aan de bevalling...wat duren die laatste weken lang zeg!haha, overdag gaat nog wel, maar snachts als ik wakker lig kan ik maar aan 1 ding denken!
Hooooooo Jadoortje even wachten, want die derde doen we weer saampjes toch? Maar hier eerst mijn lijf helemaal laten herstellen straks hahahahahha! Heerlijk dat je er weer bent liefje! Ik kan je ook een update sturen hoor, geen probleem... Zeg t maar. Maar echt nieuws heb ik je toch wel gemaild of gesmst
WOW Vlekkie wat ben je toch weer hard aan tt werk meid!!! RESPECT!!! Madelief: Hoe gaat het verder met je? Ja kan me voorstellen dat de nachten lang zijn T kriebelt bij mij nu al, laat staan straks als t mag!!! (maar heb nog steeds stom voorgevoel dat ik de 37 wk niet haal Hahaha lach me dood als t 42 wk wordt!!!!) Giraf: Hahahahahahaha nou ik zou t niet durven hoor Kan je mams niet helpen?
Giraf: Kan ML t niet doen??? Vind t maar niks dat jij zoveel staat te doen nog! Hier mijn buik in mn nieuwe jurkje (van 6,-)
@strijken, tipje als je het nog niet deed..strijkplank op zijn laagste stand zetten, stoel ervoor en lekker zittend strijken pffff nou ik had dus juist alles zo goed als weg gewerkt er hing alleen nog 1.5 rek te drogen, maar toen begon mijn bevalling...je zou denken o dat werkt je kraamhulp wel weg! NOT sterker nog..ik moest haar werk inhalen, want er lagen 3 volle wasmanden en het strijkgoed van voor mijn bevalling had ze mooi op een stoel gelegd...verder was ik wel heel tevreden! Ik heb nu zelf alweer bijna alles gedaan finn thanks lieverd jaaaa een update is super, maar alleen als je daar zin in hebt hoor! madelief, oooo dat herken ik zo ik kon ook alleen maar wachten tot mijn vliezen zouden breken kon ik lang wachten haha zijn gebroken met 7 cm. Ik hoop dat jullie 3 snel aan de beurt zijn hoor!!! @giraf, chloe is heeeel erg lief voor N. alleen heeft ze het er ook wel een beetje moeilijk mee dat ik zoveel bezig ben met hem, ik had me zo voorgesteld dat goed te combineren, maar dat is gewoon lastig bedoel hij heeft die lichamelijke zorg natuurlijk nodig en zij is net te jong dat te begrijpen. maar opzich gaat het goed hoor. jeetje meid gister je uitgerekende dag..vreemd lijkt me dat zeg! hoe gaat het met de verbouwing??
Is inderdaad vreemd, maar ook wel grappig als mensen vragen 'hoe lang moet je nog?' 'Eh, gisteren! ' Verbouwing is zo goed als klaar! Slaapkamers zijn allemaal klaar en de gangen moeten nog gestuucd worden, maar dat doen we wel na de bevalling... we waren even verbouwingsmoe, dus zijn gestopt. Foto's van de slaapkamers staan in mijn album.... Finn ML kan wel strijken, en waarschijnlijk krijg ik ook op mijn donder als hij thuiskomt, zegt hij weer dat ik teveel doe Maar ik strijk net als Jadore: Strijkplank heel laag, zittend op een stoel en de tv aan
kan me voorstellen giraf! jullie hebben een super mooi huis!!! heerlijk alles zo nieuw, lekker van genieten! hihi ja dat heb ik dan weer nooit kunnen zeggen 39.1 en 39.3 bevallen.
Okeeeee komt ie Jadore: DE UPDATE! (of ja de grove lijnen dan. aanvullingen zijn altijd welkom ) Een aantal goede controles van de zwangeren Nemo krijgt allerlei metingen en bloedonderzoeken bij de gyn. Dus dat is in vaart gezet. Daan heeft een lastige periode, net nu ze alleen is zonder ML, dus dat is wel zwaar voor haar. Ze krijgt ook 6 sept geloof ik haar nosejob Vlek: Heeft na 2 witte testen toch de gyn gebeld(JAAA GOED HE!!!) die ALWEER op vakantie was L. Maar ze heeft gelukkig wel 6 (of was t 7 ) september een afspraak. Hopelijk wordt ze dan EINDELIJK geholpen!!! S heeft een mooi nieuw kamertje!!! En een GEWELDIGE stoel!! Niet normaal hoe mooi die is geworden! Vlek is tante geworden van een mooi meisje. Dat was heel dubbel en ook even heel zwaar. Maar onze kanjer heeft zich er toch weer doorheen gevochten. Zo knap! Tja ik heb je mijn verhalen gemaild of gesmst dus die sla ik ff over Wolfje heeft gruwelijke pech met de auto gehad en dat kostte dus 4000 euro L. Oma is niet heel lief geweest, maar ze heeft wel lekker geshopt voor S. Van andere opa en oma heeft ze een mooie buggy gehad. Ze kwakkelt alleen met haar gezondheid. Blijft verkouden met overgeven er bij Merel: Jk doet het heeeeeel goed! Eet goed, slaapt lekker door! Jp is heel lief voor haar, maar soms wel een boefje voor mama! Merel is een supermama, maar twijfelt ook soms aan de aandachtsverdeling en hulp van opas en omas. Moet ze helemaal niet doen want ze doet het geweldig! Ze heeft alleen wel enge fotos van diepe hechtingen brrrrr! Maible: Dat is een kanjer en die loopt maar door met de mooie buik! Ze heeft een enorm mooie buikfoto met O gemaakt waar we allemaal jaloers van werden en Merel zelfs aan t twijfelen bracht over een evt 3e Hopelijk mag ze snel bevallen! Mlief: Heeft een heel ziek buurmeisje dat een zware operatie heeft ondergaan. Het gaat nu gelukkig wel iets beter en hopelijk kan ze snel naar huis. Verder heeft ze ook al een prachtige buik. En ze hobbelt ook heel stoer maar door! Met de neus in de lucht en voor iedereen een lief woord Giraf: Is ook al overtijd en twijfelt of ze gestript wil worden. Liever ingeleid, maar de vraag is een beetje wanneer Soms even moeilijke momentjes gehad, maar met haar flinke dosis humor slaat ons lief langnekje zicht overal doorheen! Rasp: Heeft vandaag een echt verwendagje voor zichzelf en zooooooooooo verdiend! Ze is zo sterk en kan tussen alle moeilijke momenten ook nog heel goed genieten. Zo knap! En ze heeft hele mooie foto;s in haar album staan ook met haar zwangere zus. Ze heeft een lekkere vakantie gehad alleen wel meer bekkenpijn gekregen op vakantie. Met haar moeder gaat het niet heel lekker. Ze heeft veel pijn en slaapt slecht en daardoor is ze heel moe. L Verder een hele hoop peuterpubers! Quint heeft het een beetje druk met werken en krijgt leuk bezoek! En daarom is ze er iets minder, maar gaat ze heeeeerlijk van haar gezinnetje genieten. De naam is geloof ik wel gekozen! LM: Heeft t nog druk op t werk, waar ze steeds gecontroleerd wordt L. Nog 4 dagjes en dan verlof!! En J is beetje ziekjes geweest en ML is een beetje een rotzak geweest Geloof dat t wel beter gaat nu J Vriendin van ahar was 4 wk te vroeg bevallen van een lief meisje!Oh en J was uit bed gevallen en had een blauw oog!!! Maible ne Giraf bij hun laatste controle nog geen weke BMM of tekenen van een bevalling Geen stripping! Oh ja ik mag misschien gewoon in bad bevallen!
de felicitaties op ZP: Nemo: LIEVE JADORE Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! *plaatje* Wat een beer zeg!!! Geniet ervan!! Meis: gefeliciteerd doortje met jullie zoon!!!! lekker genieten samen, en ben blij dat hij er nu is. en al lekker wil drinken. veel geluk en liefde voor jullie LM: Lieve Jadoortje, Jadoortjeman en trotse grote zus VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE EN BROERTJE!!!! Merel: Jadore, AM en Chloe: van harte met de geboorte van jullie kanjer babyboy!!!!!!!!!!!! Wat een spanning, jullie hebben lang op zijn komst moeten wachten, maar nu is hij er dan eindelijk!!! Ga samen lekker genieten van de kleine knul!! (nou ja klein....ook ee flink mannetje he!!) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx *plaatje* Daantje: Ook hier nog even: super gefeliciteerd!!!! met jullie zoon! Nu lekker genieten en uitrusten van alles. Super goed gedaan meis! Pandora: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE EN BROERTJE wat een flink kereltje Geniet er lekker van meissie en laat je maar lekker verwennen de komende dagen ( pffffffffff ik wil ook bevallen ) *plaatje* Wolfje: jadore; gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Mlief: Lieve Jadore, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!!! Geniet ze lekker samen en laat je maar veel verwennen!! Bijna een totaal ruptuur, meissie toch...maar hoop dat de pijn wel is meegevallen!!! Vlek: jaaaaaa van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!! ooooh wat een flinke kerel geniet maar lekker van met jullie 4tjes !!!! Giraf: LIEVE LIEVE ALLERLIEFSTE JADORE! Wat ben je toch een ontzettende kanjer!!! Wat zo kunnen we je wel noemen na zo'n bevalling!! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! En wat een ontzettend mooie naam heeft hij gekregen zeg! Geniet maar lekker van het feit dat jullie nu met zn 4en zijn! Maible: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!!!! En nu heerlijk genieten met z'n viertjes!!! *plaatje* Ess85 Ik kom even inbreken hoor.. Jadore nogmaals super gefeliciteerd!!! Ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal maar die heb je niet hier geplaatst of wel? xx
Mooie update FF!!! Jadoortje, fijn dat je LT het weer doet! Welkom terug! FF, heerlijk geshopped! Wat een gave schoenen! En LM heeft ook al van die gave schoenen voor J! Nog even en dan mag O ook van die leuke schoenen! Hij loopt al best goed nu maar hij moet geloof ik minimaal 6 weken goed kunnen stapen voordat hij 'harde' zolen mag. (heb ik me wijs laten maken) Gelukkig zijn ML en ik het er over eens dat we op veel mogen bezuinigen maar niet op schoenen! Goede schoenen zijn wel zo belangrijk! En ik ben het ook met LM eens. Als ML zonder te knipperen 250,- aan zijn schoenen uitgeeft mag O ook dure schoenen LM, ik ben benieuwd naar je nieuwe coupe!!! Ik heb mijn haar een jaar of 2 terug net zo laten knippen als die plaatjes maar ik werd helemaal gek met sporten. Mijn haar hing steeds in mijn gezicht Maar het is wel echt heeeel mooi! Giraf, bij de intake van de kraamzorg is er heeeel duidelijk gezegd dat achterstallig huishoudwerk niet bij de taken van de kraamhulp horen Dus ook geen strijk helaas... Maar doe je wel een beetje rustig aan?!? Of hoop je dat al die inspanning de bevalling opwekt O ligt even te slapen, dus ik ga ook even met de voetjes omhoog! Tot later!